Keskisarjan tiskausjutut sai feministit raivonvaltaan. :D
Toimittaja Roosa Pöyhtäri haukkui mieslapseksi:
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c65606db-f7bd-4976-bb11-31fbd96d0223
Toimittaja Perttu Kauppinen kirjoitti IL:n pääkirjoituksen, että miehen EI tarvitse tiskata: :D
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/d158a9c6-8853-4475-9333-d465da0…
Keskisarjan vaimokin joutui selittelemään asiaa:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/430adb9d-b39d-40f9-8103-2fde71f8fae8
On tämä nykypäivän Suomi kummallinen. Sanoi persu mitä tahansa, menee koko Suomi sekaisin siitä. 😂
Kommentit (84)
Hoidan tiskit koneeseen ja koneesta, vien pyykkikassin kuivumaan kuivaushuoneeseen ja vien roskat ja kannan ostokset. Vaimo imuroi enimmäkseen ja hoitaa ruokapuolen pitkälti sekä laittaa pyykit koneeseen ja koneesta.
Välillä joustamme näistä. Itse olen työssä paljon vähemmän kuin vaimo tunneissa mitaten, välillä työttömänä, niin on enemmän aikaa näille. M41
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan vaihtanut meidän autoon renkaita tai puhdistanut suihkun kaivoa tai lavuaarin hajulukkoa.
Herättääkö saman raivon?
N47
Noi tehdään 1-2 kertaa vuodessa.
Kyllähän totuus on vaan niin, että jos mies on MIES niin hän ei tiskaa, siivoa eikä tee muitakaan naisten hommia sen enempää kuin ei myöskään hoida lapsia, eri juttu neidit joille on kasvanut pippeli mutta he eivät olekaan miehiä.
Näin on meillä menty ja mennään sekä molemmat pojat on myös tämän mukaan kasvatettu.
Renkaiden vaihtoja ja isompia remonttitöitä ei kumpikaan meistä jaksa tehdä itse.
Feministi = Viha kirjoitti:
Feministeillä pitää aina olla joku kohde jota vihata, ei väliä mikä kunhan kohde on. Odotan innolla koska ne alkavat vihata neeegereitä.
Riittää, että sinä vihaat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän totuus on vaan niin, että jos mies on MIES niin hän ei tiskaa, siivoa eikä tee muitakaan naisten hommia sen enempää kuin ei myöskään hoida lapsia, eri juttu neidit joille on kasvanut pippeli mutta he eivät olekaan miehiä.
Näin on meillä menty ja mennään sekä molemmat pojat on myös tämän mukaan kasvatettu.
Noin oli silloin, kun Suomi oli agraariyhteiskunta. Mutta mikäpä teillä, miniöitä ette saa.
Aina tätä pa*kan jauhamista. Että muka raivon vallassa. Hohhoijaa. Roskalehti vaan kiihdyttää.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole ikinä ollut kotirouva kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan vaihtanut meidän autoon renkaita tai puhdistanut suihkun kaivoa tai lavuaarin hajulukkoa.
Herättääkö saman raivon?
N47
En minäkään ole vaihtanut autooni renkaita vaan olen vaihdattanut ne rengasliikkeissä. Suihkun kaivon puhdistan minä, mies ei ole ikinä tehnyt sitä. Meillä ei kumpikaan ole putsannut lavuaarin hajulukkoa, jos se alkaa vetää huonosti, tungen sinne viemäriraetta. Kumpi meistä on laiska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon provokaatioon ei olisi kannattanut tarttua, antaa itsestään "pipo kiristää" vaikutelman. Sitä paitsi suomalaiset aikuiset ihmiset osaavat aivan varmasti sopia työnjaostaan. Ei tarvita mitään holhousta.
Persut haluavat naiset nyrkin ja hellan väliin. Niinhän se Timo Soini aikanaan jutteli.
teillä demareissahan al-taeen entinen vaimo joutui pakenemaan turvakotiin nyrkin ja hellan välistä. Sekään ei lopettanut rauhantaatelin ja hänen sukunsa uhkailuja naisparkaa kohtaan.
Persujen Totuus kiihottaa -pefletti on asia, joka kertoo puolueesta kaiken tarvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on niin helvetin outoja. Ei oo suomalaiset tottuneet niin jyrkkään wt- touhuun.
Eip nuo feministitkään kaikilla pytyillä käy..
Ne sentään yrittävät esittää normaalia. Persut ei.
Esittäminenkö on joku hyve?
Näin sanoi esittämisestä Teemun vaimo:
"Teemu on se mitä on, hän ei yritä esittää mitään muuta, ei myöskään minulle."
Itse arvostan aitoja ihmisiä 100-0 esittäjiin verrattuna riippumatta siitä kohtaako ajatusmaailma vai ei
En mäkään ole mikään kodinhengetär, mutta velvollisuudet perhettäni ja kotiamme kohtaan hoidan hyvin. Niin kuuluu tehdä, vaikka sitten esittäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättääkö saman raivon?
N47
En minäkään ole vaihtanut autooni renkaita vaan olen vaihdattanut ne rengasliikkeissä. Suihkun kaivon puhdistan minä, mies ei ole ikinä tehnyt sitä. Meillä ei kumpikaan ole putsannut lavuaarin hajulukkoa, jos se alkaa vetää huonosti, tungen sinne viemäriraetta. Kumpi meistä on laiska?
Sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättääkö saman raivon?
N47
Noi tehdään 1-2 kertaa vuodessa.
Miten niin? Pelkästään renkaat vaihdetaan kahdesti vuodessa. Suihku kaivo olisi jatkuvasti tukossa jos sen puhdistaisi kerran vuodessa (täällä on 3 pitkähiuksista).
Ed
Ps olen viimeisen 15 vuoden aikana ajanut nurmikon kahdesti. Mies tehnyt lumityöt suunnilleen yhtä usein.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Huvittavaa.
Jos sen vaimo kestää sitä miestä ja ovat työnjakonsa yhteistuumin sopineet, niin kaikkihan on just hyvin.Meillä mies tiskaa ja pesee pyykit. Hyvin toimii.
Kauheaa. Ei se mies olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on niin helvetin outoja. Ei oo suomalaiset tottuneet niin jyrkkään wt- touhuun.
Eip nuo feministitkään kaikilla pytyillä käy..
Ne sentään yrittävät esittää normaalia. Persut ei.
Eli ovat kaikki epänormaaleja, jotka vain esittävät normaalia? Raskaaksi tuommoinenkin käy pidemmän päälle.
Kuka saa määritellä mikä on normaalia? Kuka meistä on mielestään epänormaali?
Mikäs, jos työnjako molemmille sopii. Konetyöthän on kevyempiäkin. Ei nyt kannata tehdä aina ihmisistä jonkun teeman mannekiineja, vaan sytytellä keskustelua muuten vaan.
Ainoa mitä vastavalitulla kansanedustajapersulla on annettavaa?
Ei hyvin mene.
No mä oon feministi ja teen meillä kaikki kotityöt. Koska pidän niistä, ja miehellä on omat tehtävänsä meidän taloudessa. Yksi feminismin puolista on se, että kaikkien ei ole pakko tehdä samalla tavalla kaikkia asioita vaan voi elää oman näköistä elämää. Tämä on meille molemmille hyvä jako.
Minua ei kiinnosta. Jokainen saa olla sellaisessa parisuhteessa kuin haluaa.
Itse en tuollaiseen ryhtyisi. Pihatyöt, lasten kanssa leikkiminen, koiran ulkoilutus ja sienestäminen ovat juuri niitä mukavia asioita, joita en edes kotitöiksi laske.
Onneksi se tippui eduskunnasta. T. Demari