Mies ei kotona
Jaha, klo 20.45 ja mies ei oo vielä kotona eikä ole ilmoittianut, missä on... onko teistä normaalia, meillä toistuvaa. Sitten joskus harvoin kun mä oon poissa ja onkin tullut kotiin, ihmettelee, missä olin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
joko se tuli kotiin? jännää.
Ei. Ap
Ei ole vieläkään tullut. Ihan hirveä fiilis ja ahdistaa. Tekisi mieli itse paeta pois kotoa ja ajella vaan ympäri kaupunkia ettei tarvitsisi yksin olla kotona olla tietämättä milloin tulee. Oon vaan kipeä ja korkea kuume, niin ei kuntoa lähteä minnekään. Ap
Miksi olet miehestä riippuvainen?
Ei oo tullu mieleen vaikka soittaa tai laittaa viestiä ja kysyä missä viipyy? Ajanu vaikka kolarin. Tosin todennäköisempää toki että on vieraan naisen luona.
Vierailija kirjoitti:
En miehestä ole. Ahdistaa se, että suhteesta on tullut näin paska. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vieläkään tullut. Ihan hirveä fiilis ja ahdistaa. Tekisi mieli itse paeta pois kotoa ja ajella vaan ympäri kaupunkia ettei tarvitsisi yksin olla kotona olla tietämättä milloin tulee. Oon vaan kipeä ja korkea kuume, niin ei kuntoa lähteä minnekään. Ap
Mikset luota Jumalaan? Mies ei ole enkeli eikä todellakaan Jumala. Oletko hullu, jos et kestä arkea ilman miestä?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullu mieleen vaikka soittaa tai laittaa viestiä ja kysyä missä viipyy? Ajanu vaikka kolarin. Tosin todennäköisempää toki että on vieraan naisen luona.
Kolarista kai ilmoitettaisiin aika pian lähiomaiselle. En osaa kysellä, ei ole ollut tapana aikuista ihmistä kontrolloida. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono tullut miksi? Itse sinä miehesi valitsit, ota oma vastuusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono tullut miksi? Itse sinä miehesi valitsit, ota oma vastuusi.
Turha syyttää. Ei ollut kristallupalloa eikä toisen huono käytös ole minun vastuulla, vaan hänen omallaan. Ap
Oletko maininnut ahdistuksestasi. Meillä on sovittu, että kerrotaan minne mennään, ja soitetaan, jos jostain syystä viipyy pitempään. Sama tietysti minulla, en häivy minnekään kertomatta.
Mun mies teki tuota muutaman kerran ja olin ihan rikki. Saattoi mennä lounaalle ja ja kun laitoin illalla viestiä että koska tulee kotiin niin vastasi et tulee kun tulee. Saattoi tulla kotiin aamuyölläkin muutama kerta. Ei kuitenkaan mukamas ollut muista naisista kyse vaan mies jäi juhlimaan kavereidensa/asiakkaiden kanssa (> 45v). Joskus laittoi viestiä että tule tänne mutten koskaan mennyt koska olin niin raivona ja loukkaantunut.
Kunnes..sain tarpeekseni ja sanoin miehelle etten enää aio odottaa kotona ja että hänen käytös on ahdistavaa ja epäkunnioitettavaa. Mies taisi ymmärtää ja lupasi ettei enää jää jatkoille kavereiden kanssa. Tämän lupauksen on pitänyt. Monta kertaa suunittelin myös hotelliyöpymisiä jne mutten koskaan lähtenyt. Ymmärrän täysin miltä sinusta Ap tuntuu. Nyt kerror miehelle miltä sinusta tuntuu ja jos ei muuta käytöstään niin sinun pitää hyväksyä miehen käytös tai antaa lähtöpassit.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies teki tuota muutaman kerran ja olin ihan rikki. Saattoi mennä lounaalle ja ja kun laitoin illalla viestiä että koska tulee kotiin niin vastasi et tulee kun tulee. Saattoi tulla kotiin aamuyölläkin muutama kerta. Ei kuitenkaan mukamas ollut muista naisista kyse vaan mies jäi juhlimaan kavereidensa/asiakkaiden kanssa (> 45v). Joskus laittoi viestiä että tule tänne mutten koskaan mennyt koska olin niin raivona ja loukkaantunut.
Kunnes..sain tarpeekseni ja sanoin miehelle etten enää aio odottaa kotona ja että hänen käytös on ahdistavaa ja epäkunnioitettavaa. Mies taisi ymmärtää ja lupasi ettei enää jää jatkoille kavereiden kanssa. Tämän lupauksen on pitänyt. Monta kertaa suunittelin myös hotelliyöpymisiä jne mutten koskaan lähtenyt. Ymmärrän täysin miltä sinusta Ap tuntuu. Nyt kerror miehelle miltä sinusta tuntuu ja jos ei muuta käytöstään niin sinun pitää hyväksyä miehen käytös tai antaa lähtöpassit.
Kiitos. Ap
Ota asia puheeksi. Määrää ne illat jolloin olet itse pois, sanoen että ihan turha sitten hänen on kysellä että missä ja kenen kanssa. Tiukka linja nyt, koska hänen käytöksensä sinua haittaa!
joko se tuli kotiin? jännää.