Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kotona

Vierailija
21.04.2023 |

Jaha, klo 20.45 ja mies ei oo vielä kotona eikä ole ilmoittianut, missä on... onko teistä normaalia, meillä toistuvaa. Sitten joskus harvoin kun mä oon poissa ja onkin tullut kotiin, ihmettelee, missä olin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko se tuli kotiin? jännää.

Vierailija
22/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joko se tuli kotiin? jännää.

Ei. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vieläkään tullut. Ihan hirveä fiilis ja ahdistaa. Tekisi mieli itse paeta pois kotoa ja ajella vaan ympäri kaupunkia ettei tarvitsisi yksin olla kotona olla tietämättä milloin tulee. Oon vaan kipeä ja korkea kuume, niin ei kuntoa lähteä minnekään. Ap

Vierailija
24/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehestä riippuvainen?

Vierailija
25/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu mieleen vaikka soittaa tai laittaa viestiä ja kysyä missä viipyy? Ajanu vaikka kolarin. Tosin todennäköisempää toki että on vieraan naisen luona.

Vierailija
26/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehestä ole. Ahdistaa se, että suhteesta on tullut näin paska. Ap

Vierailija
27/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vieläkään tullut. Ihan hirveä fiilis ja ahdistaa. Tekisi mieli itse paeta pois kotoa ja ajella vaan ympäri kaupunkia ettei tarvitsisi yksin olla kotona olla tietämättä milloin tulee. Oon vaan kipeä ja korkea kuume, niin ei kuntoa lähteä minnekään. Ap

Mikset luota Jumalaan? Mies ei ole enkeli eikä todellakaan Jumala. Oletko hullu, jos et kestä arkea ilman miestä?

Vierailija
28/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tullu mieleen vaikka soittaa tai laittaa viestiä ja kysyä missä viipyy? Ajanu vaikka kolarin. Tosin todennäköisempää toki että on vieraan naisen luona.

Kolarista kai ilmoitettaisiin aika pian lähiomaiselle. En osaa kysellä, ei ole ollut tapana aikuista ihmistä kontrolloida. Ap

Vierailija
29/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono tullut miksi? Itse sinä miehesi valitsit, ota oma vastuusi.

Vierailija
30/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono tullut miksi? Itse sinä miehesi valitsit, ota oma vastuusi.

Turha syyttää. Ei ollut kristallupalloa eikä toisen huono käytös ole minun vastuulla, vaan hänen omallaan. Ap

Vierailija
31/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maininnut ahdistuksestasi. Meillä on sovittu, että kerrotaan minne mennään, ja soitetaan, jos jostain syystä viipyy pitempään. Sama tietysti minulla, en häivy minnekään kertomatta.

Vierailija
32/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki tuota muutaman kerran ja olin ihan rikki. Saattoi mennä lounaalle ja ja kun laitoin illalla viestiä että koska tulee kotiin niin vastasi et tulee kun tulee. Saattoi tulla kotiin aamuyölläkin muutama kerta. Ei kuitenkaan mukamas ollut muista naisista kyse vaan mies jäi juhlimaan kavereidensa/asiakkaiden kanssa (> 45v). Joskus laittoi viestiä että tule tänne mutten koskaan mennyt koska olin niin raivona ja loukkaantunut.

Kunnes..sain tarpeekseni ja sanoin miehelle etten enää aio odottaa kotona ja että hänen käytös on ahdistavaa ja epäkunnioitettavaa. Mies taisi ymmärtää ja lupasi ettei enää jää jatkoille kavereiden kanssa. Tämän lupauksen on pitänyt. Monta kertaa suunittelin myös hotelliyöpymisiä jne mutten koskaan lähtenyt. Ymmärrän täysin miltä sinusta Ap tuntuu. Nyt kerror miehelle miltä sinusta tuntuu ja jos ei muuta käytöstään niin sinun pitää hyväksyä miehen käytös tai antaa lähtöpassit.

Vierailija
33/34 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies teki tuota muutaman kerran ja olin ihan rikki. Saattoi mennä lounaalle ja ja kun laitoin illalla viestiä että koska tulee kotiin niin vastasi et tulee kun tulee. Saattoi tulla kotiin aamuyölläkin muutama kerta. Ei kuitenkaan mukamas ollut muista naisista kyse vaan mies jäi juhlimaan kavereidensa/asiakkaiden kanssa (> 45v). Joskus laittoi viestiä että tule tänne mutten koskaan mennyt koska olin niin raivona ja loukkaantunut.

Kunnes..sain tarpeekseni ja sanoin miehelle etten enää aio odottaa kotona ja että hänen käytös on ahdistavaa ja epäkunnioitettavaa. Mies taisi ymmärtää ja lupasi ettei enää jää jatkoille kavereiden kanssa. Tämän lupauksen on pitänyt. Monta kertaa suunittelin myös hotelliyöpymisiä jne mutten koskaan lähtenyt. Ymmärrän täysin miltä sinusta Ap tuntuu. Nyt kerror miehelle miltä sinusta tuntuu ja jos ei muuta käytöstään niin sinun pitää hyväksyä miehen käytös tai antaa lähtöpassit.

Kiitos. Ap

Vierailija
34/34 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi. Määrää ne illat jolloin olet itse pois, sanoen että ihan turha sitten hänen on kysellä että missä ja kenen kanssa. Tiukka linja nyt, koska hänen käytöksensä sinua haittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän