Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas nainen pelästyi toisten treffien jälkeen...

Vierailija
21.04.2023 |

Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin viestiä, että voisi tulla lauantaina vähän saunomaan mun kämpille, laittaisin hänelle tortilloja ja katsottaisiin vaikka jotain leffaa. Nainen oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät naiset..

M31

Kommentit (325)

Vierailija
81/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein naisen retkelle ja grillattiin ja sitten pyysin  naista saunomaan luokseni. Nainen sanoi kuulostaa mahtavalta. Käytiin vielä hakees juotavaa ja pizzat ja siinä sitten luonani saunottiin alasti tietenkin. Juotiin siiderii ja oluttakin ja loppuilta katsottiin telkkatii ja kuunneltiin musiikkia. Sammuttiin joskus kolmen aikaan yöllä  ja aamulla tehtiin vielä aamupalaakin. Nainen lähettelee viestejä että milloin otetaan uusiksi.

Vierailija
82/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisella oli avanne? En oikein keksi muuta syytä. Tai sitten todella uskossa.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me käytiin parien treffien jälkeen yhdessä jo saunassa. Eikä siinä sauna ajatuksessa ollut seksi mielessä vaan ihan se että kumpikin pidetään saunomisesta. Oli kylmä talvipäivä, ja mikäs sen mukavampaa ulkoilun jälkeen. Kysyin että haluatko kenties käydä saunassa ulkoilun jälkeen, ja vastaus tuli heti että totta kai, ja sulla on varmaankin puhtaita pyyhkeitä?

Saunottiin, juteltiin mukavia ja syötiin hyvä illallinen parin viinilasin kera.

Niin, ja nykyään ollaan ihan onnellisesti naimisissa.

Vierailija
84/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän saunominen tarkoita panemista. Naisilla vaan panot mielessä kun toinen haluaisi vaan rennosti löylyä heitellä.

Vierailija
85/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi riittänyt jo tuo keilaaminen toisilla treffeillä. Siis kuka käy treffeillä keilaamassa?

Vierailija
86/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lukenut jostakin miesfoorumilta, että nainen pitää kutsua saunomaan tai uimaan, jotta näkee naisen ilman meikkiä. Ja naiset tietää tuon jekun. Sekä myös sen, että alastomuus on toive seksistä.

Vierailija
87/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?

Mitenkään mahdollista?

Ohiksena kysymys, että monet treffit pitää olla takana, jotta aikuinen nainen uskaltaa näyttäytyä alasti miehen edessä?

Mun kanssa ei riitä treffit. Deittailuaika + seurustelua pari, kolme kuukautta. Puhtaat tautitestit ja käyty keskustelu ehkäisystä. Sit voi olla alasti. Helppoja miehiä ei kukaan halua.

Vierailija
88/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällain miehenä tulee välittömästi mieleen että eikö naiset ollenkaan tykkää seksistä kun asioista pitää tehdä näin hankalaa? Seksiä kun voi myös harrastaa vaikka ei olisikaan sen enempää kiinnostunut miehestä.

Mitä se nainen irtoseksistä mielestäsi saa? Irtoseksin jälkeen nimittäin sängyssä on kaksi onnellista, mies ja sen muna. Itse haluan olla vähintään ihastunut mieheen, jonka kanssa on seksiä. Seksi täysin tuntemattoman miehen kanssa, joka ei edes herätä mitään kiinnostusta kuulostaa kyllä aivan mahdottomalta. 

Mitä jos mä miehekkäästi katson että nainen tulee ensin, vaikkapa kielihoidolla?

Lähes 60% naisista ei yleensä saa seksistä yhtään mitään. https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/

Tästä syystä on helppo on ymmärtää, ettei seksi yleensä ole mitenkään tarpeellista naisten mielestä. Tyhjän saa pyytämättäkin. On todennäköisempää että nainen feikkaa, jotta seksi loppuisi kuin oikeasti siitä mitään saisi.

Vierailija
89/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällain miehenä tulee välittömästi mieleen että eikö naiset ollenkaan tykkää seksistä kun asioista pitää tehdä näin hankalaa? Seksiä kun voi myös harrastaa vaikka ei olisikaan sen enempää kiinnostunut miehestä.

No sinä voit, mutta puhu vain itsestäsi.

Vierailija
90/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?

Mitenkään mahdollista?

Ohiksena kysymys, että monet treffit pitää olla takana, jotta aikuinen nainen uskaltaa näyttäytyä alasti miehen edessä?

Sehän ihan riippuu etsitkö parisuhdetta vai panosuhdetta. Pitääkö naisen ottaa selvää oletko kirvesmurhaaja vai kumppaniehdokas. Ei kukaan halua tulla vieraan miehen asuntoon raiskattavaksi ja tapettavaksi. Mistä sen tietää minkä verran siellä on ylipäätään porukkaa, huumataanko sinut, myydäänkö ihmiskauppiaalle, päätyykö paloiksi roskikseen. Naisilla on kuule ihan muita huolia kuin sinulla

Olet tainnut katsoa vähän liikaa telkkaria, amerikkalaisia sarjoja ja true crimea. (Hohhoijaa)

Suomessa tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on edelleen hyvin harvinaista.

Vierailija
91/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pippelee, ei halunnut vielä paljastua. Antoi sulle ap aikaa ihastua transsuun.

Vierailija
92/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään mahdollista?

Sehän ihan riippuu etsitkö parisuhdetta vai panosuhdetta. Pitääkö naisen ottaa selvää oletko kirvesmurhaaja vai kumppaniehdokas. Ei kukaan halua tulla vieraan miehen asuntoon raiskattavaksi ja tapettavaksi. Mistä sen tietää minkä verran siellä on ylipäätään porukkaa, huumataanko sinut, myydäänkö ihmiskauppiaalle, päätyykö paloiksi roskikseen. Naisilla on kuule ihan muita huolia kuin sinulla

Olet tainnut katsoa vähän liikaa telkkaria, amerikkalaisia sarjoja ja true crimea. (Hohhoijaa)

Suomessa tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on edelleen hyvin harvinaista.

Ei niin harvinaista että sitä mahdollisuutta ei kannata laskea mukaan. Kaikkia tapauksia ei edes uutisoida. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi murhattu henkilö.

Vierailija
93/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei pelästynyt, vaan löysi jonkun paremman?

Vierailija
94/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän saunominen tarkoita panemista. Naisilla vaan panot mielessä kun toinen haluaisi vaan rennosti löylyä heitellä.

Heitelköön jokainen yksinään löylynsä. Ei paljon tylsempää ole kuin saunassa istuminen, jota en ainakaan minä harrasta.

Vierailija
95/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään mahdollista?

Ei niin harvinaista että sitä mahdollisuutta ei kannata laskea mukaan. Kaikkia tapauksia ei edes uutisoida. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi murhattu henkilö.

Ai Tinder-treffeillä murhattu sellainen? Tuskin.

Vierailija
96/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään mahdollista?

Sehän lohduttaakin sitten sanoa, että on harvinaista, jos sellaisen kohteeksi joutuu.

Miksi ihmeessä pitää vähätellä uhkaa ja riskiä väkivallalle.

Ei sitä turhaan ole läpi aikojen neuvottu tapaamaan esim netissä tavattuja ihmisiä vain julkisilla paikoilla ja jos jonkun luo menee, kertomaan olinpaikkansa jollekin kaverille. Ja ei koske vain maksullisen työtä tekeviä, vaan ihan muitakin.

Vierailija
97/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuria epävarmuuksia vartaloni suhteen. Kaikki roikkuu, enkä ole edes kasvoistani kaunis, meikillä pelastan vähän. Ihan oikeasti joku sauna on viimeinen paikka missä haluan tavata yhtään ketään, johon haluan tehdä vaikutuksen. Tietysti ne kaikki roikot ja selluliitit jossain vaiheessa paljastuvat, mutta en olisi valmis etenemään noin nopeasti.

Olen kyllä harrastanut seksiä panosta parisuhteeseen- tyylillä, mutta olin nuori ja nätti. Nyt kaikkea muuta.

Vierailija
98/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi riittänyt jo tuo keilaaminen toisilla treffeillä. Siis kuka käy treffeillä keilaamassa?

Minä. Mä tykkään keilaamisesta ja mulle se olisi sopinut ihan hyvin neutraalina ajan vietteenä. Saunan jättäisin väliin ihan kokonaan.

Vierailija
99/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi edes tyttöjen iltaan, jos siellä olisi saunomista. Vielä vähemmän jonkun ventovieraan tyypin kanssa, jonka kanssa käyty keilaamassa. Ja joka sen jälkeen vonkaa noin tökerösti.

Vierailija
100/325 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saunomisen ehdottamisessa sinänsä mitään vikaa ole... harvaa naista se kuitenkaan houkuttelisi.

En ole oman miehen kanssa montaakaan kertaa saunonut. Nykyään en sauno enää ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme