Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvität mitä ihminen hakee Tinderistä?

Vierailija
21.04.2023 |

En oikein tiedä miten välttyä vastauksilta "Hyvällä mielellä" "avoimin mielin", jos haluaa tietää motivaation, onko seksiseuran haussa vai haluaako parisuhteen, fwb vai mitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennyt että tämäkin on näin monimutkaista ja avoimin mielin voidaan tulkita ihan väärin / se tarkoittaa ihan eri asiaa mitä itse olin ajatellut.

Itse naisena olen ollut Tinderissä nimenomaan avoimin mielin ja näin tuntuu moni muukin olevan, kun asia tulee puheeksi. Itse miellän tuon niin, että en ole hampaat irvessä etsimässä parisuhdetta, vaan treffien, deittailun ja tapailun kautta siihen voidaan edetä, jos kaikki menee hyvin ja siltä tuntuu. En oleta, että heti ollaan suhteessa, muuttamassa yhteen ja menossa naimisiin jos nyt tavataan muutama kerta, harrastetaan seksiä jne. Tavoitteena silti itsellä löytää uusi parisuhde, mutta miten sellaisen voi löytää jos ei ole avoimin mielin?

No mielestäni tuo avoimin mielin ei oikein vastaa mitään, kun voisi sen perimmäisen motivaationkin ihan suoraan kertoa.

Ja minä kysyn sinulta nyt suoraan millä muulla mielellä sinä siellä tinderissä voit olla kuin avoimin mielin? "Olen väkisellä hakemassa parisuhdetta"? Voiko sitä silleen?

Ap

Vierailija
22/24 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennyt että tämäkin on näin monimutkaista ja avoimin mielin voidaan tulkita ihan väärin / se tarkoittaa ihan eri asiaa mitä itse olin ajatellut.

Itse naisena olen ollut Tinderissä nimenomaan avoimin mielin ja näin tuntuu moni muukin olevan, kun asia tulee puheeksi. Itse miellän tuon niin, että en ole hampaat irvessä etsimässä parisuhdetta, vaan treffien, deittailun ja tapailun kautta siihen voidaan edetä, jos kaikki menee hyvin ja siltä tuntuu. En oleta, että heti ollaan suhteessa, muuttamassa yhteen ja menossa naimisiin jos nyt tavataan muutama kerta, harrastetaan seksiä jne. Tavoitteena silti itsellä löytää uusi parisuhde, mutta miten sellaisen voi löytää jos ei ole avoimin mielin?

Miksi et voi kertoa, että etsit parisuhdetta mutta et ole etsimässä mitään väkisin vaan rauhassa haluat nähdä kohtaako kemiat. Ja outoa ajatella, että jos sanoo etsivänsä parisuhdetta niin se tarkoitaa, että saman tien ollaan varaamassa kirkkoa. 100% parisuhteen etsijöistä on samaa mieltä kanssasi siitä, että ensin tutustutaan ja katsotaan sovitaanko yhteen ja vasta sitten rauhassa edetään parisuhteeseen tai jos ei ei tule sen isompia tunteita niin jatketaan kumpikin etsintöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siellä profiilissa ei kirjaimellisesti ole näistä kumpaakaan tagia : "elämänkumppania" tai "pitkää juttua mutta lyhytkin kelpaa", niin silloin voi kyllä suoraan olettaa, että tyyppi ei etsi mitään muuta kuin hetken viihdettä.

Vierailija
24/24 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi kertoa, että etsit parisuhdetta mutta et ole etsimässä mitään väkisin vaan rauhassa haluat nähdä kohtaako kemiat. Ja outoa ajatella, että jos sanoo etsivänsä parisuhdetta niin se tarkoitaa, että saman tien ollaan varaamassa kirkkoa. 100% parisuhteen etsijöistä on samaa mieltä kanssasi siitä, että ensin tutustutaan ja katsotaan sovitaanko yhteen ja vasta sitten rauhassa edetään parisuhteeseen tai jos ei ei tule sen isompia tunteita niin jatketaan kumpikin etsintöjä.

Aika moni mies, johon tutustun, on Tinderissä ja ylipäätään hyvin innokkaita alkuun, siksi niille ei voi heti puhua, että on etsimässä parisuhdetta. Oman kokemuksen mukaan miehet eivät vaan innostuksissaan tajua, että alussa on hyvä tutustua rauhassa eli siksi mieluummin sanon vain avoimin mielin ja oishan se huippua jos vakampaakin tulisi. Tämän ne tajuaa paremmin, eivätkä pilaa juttua heti alkuun yli-innokkuudella.