Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan outo ahdistus tapailusuhteessa

Vierailija
21.04.2023 |

Tiedän, että tämä voi monesta kuulostaa ihan hömelöltä, ja siltä se se tuntuu omastakin mielestä .

Olen siis nelikymppinen nainen ja tapaillut yhtä mukavaa miestä nyt muutaman kuukauden. Edellisen kerran olen suhdetta aloitellut yli 10 vuotta sitten, joten ilmeisesti treffailun kultainen sääntö on päässyt unohtumaan, ja vinkkejä kaipaan tähän ahdistavaan, mutta samalla aika naurettavaan oloon.

Selkeästi meillä synkkaa todella hyvin, emme näe kovinkaan usein, mutta muulla tavoin olemme yhteyksissä päivittäin. Ja alkuhuuma tietty oli just sitä, että silloin ei meinannut päivissä tunnit riittää kun puhuttiin tavalla tai toisella. Mutta nyt, kun se alkuhuuma on hieman laantunut ja yhteydenpito on tietenkin vähän tasoittunut, mikä tietenkin on ihan luonnollista, niin miksi mulle tulee nyt siitä ahdistusta, että siinä on samalla miehen puolelta alkanut katoamaan tietynlaista henkistä läheisyytttä?
Emme ole missään vaiheessa oltu mitään yltiöromanttisia, vaan oikeastaan ne " lässytykset" hoidetaan hyvänyön viesteissä. Mutta selkeästi mun ongelma on nyt se, että jotenkin pelkään menneisyyteni vuoksi, että tämäkin mies tekee lopulta ne paskat, ja häipyy yhtäkkiä sanomatta sanaakaan. En uskalla sanoa tätä miehelle enää, kerran olen sen sanonut ääneen ja silloin viesti oli mullepäin, ettei hän ainakaan halua tai aio hävitä mihinkään. Mutta ahdistus on niin valtava etten enää tiedä mitä tekisin. Ystäville en ole voinut puhua asiasta, koska en halua heitä kuormittaa henk. koht. suhdeasioilla.

Onko täällä ketään joka mahdollisesti painisi samanlaisten ajatusten kanssa, tai olisi kokemusta. Olisi kiva jakaa ajatuksia.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voin jotenkuten samaistua. Itsellä on jonkinlainen päänsisäinen suuri ärsytys nyt kun parin viimeisen vuoden aikana yrittänyt sutinakuvioita pitkänpitkän tauon jälkeen. Sai todeta, että taitaa se oma päänuppi olla jo siinä jamassa ettei tuo touhu ota onnistuakseen enää. Jatkuvasti on joku blokkaus ja epäily päällä eikä vaan pysty heittäytymään, kiitos nuoruuden huonojen kokemusten. Silloin olisi itsellä ollut halua, mutta kukaan ei antanut mahdollisuutta. Nyt niitä mahdollisuuksia olisi, mutta itseltä tuntuu puuttuvan joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla