Tiedätkö ihmistyypin, joka neuvoo sinua miten sinun kuuluisi elää
elämäsi? Olet oikeasti tyytyväinen elämääsi, mutta neuvojan mielestä olet luuseri pahimmasta päästä ja sinun olisi syytä opiskella, hakea parempiin töihin, muuttaa, erota tai kaikki nuo jne. Et halua muuttaa elämääsi ja kun sanot että ei ole ajankohtaista mikään noista huomaat toisen halveksivan katseen. Mitä tuollaiselle ihmiselle voi sanoa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hallitus.
Hahhaa toi on hyvä 😅
Mitä hyvää tässä älyttömyysessä oli???
Joo. En ole esim. kohdellut kaltoin lapsiani kuten neuvoi tekemään.
Ovat kuulemma huonosti kasvatettuja (lapseni) kun en ole heitä piessyt henkisesti ja fyysisesti siihen kuntoon etteivät itsekään tiedä kenen elämää elävät.
Neuvojilla itsellään vakavia mielenterveysongelmia kuten jälkeläisilläänkin.
Kaikki ongelmani tai "ongelmani" johtuu kuulemma siitä etten ole tehnyt niin kuin "viisaammat" neuvovat.
Heidän kanssaan en ole enää missään tekemisissä. Yrittivät kuitenkin pitää huolen siitä etten "karkaa" .
Olen mielummin "hankala" ja "tyhmä" kuin että antaisin toisten kohdella itseäni ja lapsiani huonosti. Ei onnistunut rahalla ostaa hyväksyntää minulta.
Olen N67 ja minun kohdalleni osui 25 vuotta sitten miniä joka haluaa määrätä kaiken. Poikani on siihen taipunut ja noudattaa kaikkea käskettyä, pehmo luonne kun on. Minä yritin toistakymmentä vuotta tulla edes toimeen hänen kanssaan, kunnes "kamelin selkä" katkesi. Miniän "neuvot" kun alkoivat puuttua ihan kaikkeen minun elämässäni. Esim. kuinka hoitaa raha-asiani. Tai miten puhutella heidän lapsiaan. Lopulta hän ehdotti ettei edesmennyt mieheni olisikaan poikani oikea isä. Ei siis mitään rajaa!
Nykyään emme ole lainkaan tekemisissä.
Olen menettänyt poikani. Onneksi välit lapsenlapsiin ovat hyvät, koska he ovat nyt aikuisia ja ymmärtävät että vika onkin äidissä.
Terv. Tottelematon anoppi
Niinpä, haukutaan lampaaksi jos ottaa rokotuksia