Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Sini Ariel kertoi sukupuolia olevan kaksi. Someraivo repesi

Kommentit (9493)

Vierailija
1021/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän maailmalla mahtaa tapahtua seuraavaksi, mikäköhän on se, mihin nämä ihmiset seuraavaksi tarttuu, eikä transihmiset olekaan enää niin kiinnostavia, että pitäisi jatkuvasti tehdä aloituksia? Ymmärrän, että tämä täytyy käydä läpi, mutta onhan se vähän koomista, kun on itse käynyt nämä asiat läpi jo yli 20 vuotta sitten ja nyt tämä on suurelle yleisölle jotain uutta ja hämmästyttävää.

Monissa alkuperäiskulttuuteissa transihmisiä on pidetty erityisinä ja arvokkaina, koska omasivat jotain enemmän, kuin tavis.

Tämän ketjun transit ovat ainakin... erityisiä, suorastaan speshuleita.

Vierailija
1022/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä transnaiset juuri niitä jotka mukana siinä , että kouluille tullaan puhumaan johonkin paja juttuihin. On hiton väärin. Se vaikka kuinka laittaisivat tissit ym , niin totuus on se , että miehiä ovat. 

Transvestiitin kohdalla täysin totta. Useimmat t-naiset eivät muuten "laita" rintoja vaan tyytyvät hormonien kasvattamiin (melko pieniin) rintoihinsa. Suurin osa täysin taviksia, ei mitään lehtien sivuilla keikisteleviä beibejä.

Pitäiskö tässä vielä vähän tarkentaa? Transvestiitti on mies (nainen), joka pukeutuu naiseksi (mieheksi). Trans-henkilö on ihminen, joka kokee elävänsä väärän sukupuolen kehossa ja haluaa muutoksen omaan sukupuoleen. Molemmissa tapauksissa ihminen voi olla hetero tai homoseksuaali.

No kumpaa sukupuolta hetero trans henkilö sitten katselee seksuaalisessa mielessä ollakseen hetero? Oman biologisen sukupuolen edustajaa vai sen sukupuolen vastakohtaa, joksi hän itsensä kokee?

Jos tämä ei ole omituista niin sitten ei ole mikään

Ymmärrän, että se on omituista, kuten kaikki asiat ovat, jos niistä kuulee ensimmäistä kertaa vasta aikuisena. Hetero transnainen kiinnostuu tietysti miehistä. Ja jos nyt kuvitellaan täysin hoidot läpikäynyt nainen ja tavismies suhteessa, ovat penis-emätinyhdynnässä, toinen rakastaa toisen miehistä kroppaa ja toinen toisen naistyypillistä kroppaa, niin ihanko oikeasti mieltäisit heidät homopariksi?

Kyllä mieltäisin.

Eri

Jos et ole provo, niin ihan uteliaisuudesta olisi mielenkiintoista kuulla millainen sielunmaisema on ihmisellä, jolle henkilö, joka ihastuu naisenoloiseen, cisnaiseksi olettamaansa naiseen, naisena pitämäänsä henkilöön, jolla ei ole penistä eikä kiveksiä ja on rinnat ja näyttää tavalliselta naiselta, ja henkilö ei voisi ikinä kiinnostua miehestä, on homo?

En ole se keltä kysyt, mutta ikävä kyllä mies ei näytä koskaan naiselta, oli kuinka isot kumilollot hyvänsä ja leikeltyä genitaalia. Tuollainen mies näyttää vain kumiselta friikiltä, koska sillä on kuitenkin aina pitkulaisempi ja isompi miehen kallo, isommat kädet ja erimallinen luuranko ylipäätään sekä mittasuhteet ja kohdat missä on lihaa ja missä ei.

Jos mies panee friikkimiestä, niin ei se mikään heterosuhde ole. Miehet panee kaikenlaista, jopa kenkiä ja hedelmiä. Ja kuten trans"naiset" hyvin todistavat, miehissä friikkejä riittää.

Itse kyllä tunnen hyvinkin mukavannäköisiä t-naisia. Eivät siis todellakaan ole missään julkisuudessa. Ja tunnen myös alle 160-senttisiä biomiehiä, että eivät kaikki miehetkään nyt automaattisesti ole isoja.

Ei tässä mistään pituudesta olekaan kyse, vaan miehen anatomiasta. Se nyt vaan on fakta ettei miehestä saa naista meikeillä ja leikkauksilla, nainen erottaa heti ettei kyseessä ole nainen. Miehille voi mennäkin täydestä kuin väärä raha, olen huomannut että eivät ole niin tarkkanäköisiä kuin naiset, kunhan saavat laskea lastinsa johonkin aukkoon. 🤫

Ainakaan työpaikkani naiset eivät erottaneet transvestiittia naisesta ennen kuin tämä itse kertoi olevansa mies. Ei siis edes käyttänyt hormoneita ja silti pidettiin naisena, kun pukeutui naiseksi, eikä mitään peruukkeja tms

Naiset kehuu miehiä usein, ettei niille tulisi paha mieli.. Kyllä nainen erottaa aina miehen naisesta, jos muuta väittää, valehtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten paljon täällä vauviksella repeilee someraivo päivittäin. Mutta aloittajana on aina joku jota ahdistaa se että biologinen sukupuoli ei kerro koko totuutta.

Koskaan täällä ei näy ketään raivoamassa perinteistä sukupuomikäsitystä vastaan.

Vierailija
1024/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten tuo transseksi innostaa arvokonservatiiveja. :D

Ei se ole homostelua jos on naisen näköinen ja on tissit ja biksut.

Niin ja jos ei pussailla.

Vierailija
1025/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NaineNNN vaikkakin isot henkiset säkit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä kaikki "muut" ole sekoituksia tai eri asteita näistä 2 sukupuoesta, eli miehestä ja naisesta.

Ps. millaisnen se kolmas sukupuolielin on, itse olen nähnyt vain pippeleitä ja pimppeleitä, ei muita?

Joo, tämä! Oon itse myös sitä mieltä että ei voi mitenkään olla muita sukupuolia terveellä ihmisellä ( siis fyysisesti ) kuin 2. Katso housuihin, tiedät kumpi olet. As simple as that. Se, mitä koet pääsi sisällä olevasi, on täysin eri asia. Koen minäkin  olevani lähinnä ihminen. En koe kumpaakaan sukupuolta vahvasti omakseni. Silti olen nainen koska on pimputin ja hinkit ja näillä olen syntynyt. Mikä hitto tässä on niin vaikeaa :) 

Koen minäkin olevani vain ihminen, nyt kun olen käynyt prosessin läpi ja olen synkassa maailman kanssa. Tätä ei voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut. Kuvittele, että joku tuntemasi maskuliininen mies olisi syntynytkin tytöksi ja joutunut kasvamaan naiseksi ja ymmärrät ehkä jotenkin miltä minusta, transmiehestä tuntuu.

Tätä juuri en ymmärrä näissä kommenteissa. Olen ihan perus cis-nainen, ja olen ihan sinut pukupuoleni kanssa. Miten voisin millään tasolla tietää, miltä transihmisestä tuntuu tai mitä hän kokee. Joten annan heidän puhua sen kokemuksen. Eivät hekään tule minulle sanomaan, et mun tarttee muuttua mieheksi. Halusin tai en. Miten minä voisin sanoa heille, et he EIVÄT SAA elää sukupuolta, jonka kokevat omakseen.

Nuorille maskuliinisille butch-lesboille kyllä vihjaillaan heidän olevan oikeasti transmiehiä ja manipuloidaan transitioon. Homomieheyttä pidetään lohdutuspalkintona, kun voisi olla miehiä napsiva transnainen. UK:n transiutusklinikalle hakeutuneista tytöistä ja naisista 90 prosenttia oli lesboja ja biseksuaaleja. Katujien joukossa lesboja on kaksinkertainen määrä heteronaisiin verrattuna.

Vierailija
1026/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten tuo transseksi innostaa arvokonservatiiveja. :D

Ei se ole homostelua jos on naisen näköinen ja on tissit ja biksut.

On se homostelua vaikka mies olisi naisen näköinen.

Miten voi oikeasti olla, etteivät homot ja lesbot loukkaannu näistä kommenteista? Parisuhde, jossa seksuaalisuuden perusta on penis-emätinyhdyntä. Mies, jolle on äärimmäisen tärkeää, että kumppanilla on rinnat eikä ole penistä ja kiveksiä, ja mieltää kumppaninsa naiseksi, tällainen henkilö olisi homo? Ymmärrättekö, mitä homous oikeasti on? Tai lesbous, cisnainen-transmies-pari, joiden seksuaalisuuden perusta on penis, yhdyntä, ja kumpaakaan ei kiinnosta lesboseksi. Herää kysymys, mitä lesbous on, jos tätä? Ei tämä siis minulle mitään merkkaa, ainoastaan ihmettelen miten kukaan aito lesbo ei tunnu loukkaantuvan tästä lesboutta todella paljon halveksuvasta asenteesta?

Vierailija
1027/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä transnaiset juuri niitä jotka mukana siinä , että kouluille tullaan puhumaan johonkin paja juttuihin. On hiton väärin. Se vaikka kuinka laittaisivat tissit ym , niin totuus on se , että miehiä ovat. 

Transvestiitin kohdalla täysin totta. Useimmat t-naiset eivät muuten "laita" rintoja vaan tyytyvät hormonien kasvattamiin (melko pieniin) rintoihinsa. Suurin osa täysin taviksia, ei mitään lehtien sivuilla keikisteleviä beibejä.

Pitäiskö tässä vielä vähän tarkentaa? Transvestiitti on mies (nainen), joka pukeutuu naiseksi (mieheksi). Trans-henkilö on ihminen, joka kokee elävänsä väärän sukupuolen kehossa ja haluaa muutoksen omaan sukupuoleen. Molemmissa tapauksissa ihminen voi olla hetero tai homoseksuaali.

No kumpaa sukupuolta hetero trans henkilö sitten katselee seksuaalisessa mielessä ollakseen hetero? Oman biologisen sukupuolen edustajaa vai sen sukupuolen vastakohtaa, joksi hän itsensä kokee?

Ymmärrän, että se on omituista, kuten kaikki asiat ovat, jos niistä kuulee ensimmäistä kertaa vasta aikuisena. Hetero transnainen kiinnostuu tietysti miehistä. Ja jos nyt kuvitellaan täysin hoidot läpikäynyt nainen ja tavismies suhteessa, ovat penis-emätinyhdynnässä, toinen rakastaa toisen miehistä kroppaa ja toinen toisen naistyypillistä kroppaa, niin ihanko oikeasti mieltäisit heidät homopariksi?

Kyllä mieltäisin.

Eri

Jos et ole provo, niin ihan uteliaisuudesta olisi mielenkiintoista kuulla millainen sielunmaisema on ihmisellä, jolle henkilö, joka ihastuu naisenoloiseen, cisnaiseksi olettamaansa naiseen, naisena pitämäänsä henkilöön, jolla ei ole penistä eikä kiveksiä ja on rinnat ja näyttää tavalliselta naiselta, ja henkilö ei voisi ikinä kiinnostua miehestä, on homo?

En ole se keltä kysyt, mutta ikävä kyllä mies ei näytä koskaan naiselta, oli kuinka isot kumilollot hyvänsä ja leikeltyä genitaalia. Tuollainen mies näyttää vain kumiselta friikiltä, koska sillä on kuitenkin aina pitkulaisempi ja isompi miehen kallo, isommat kädet ja erimallinen luuranko ylipäätään sekä mittasuhteet ja kohdat missä on lihaa ja missä ei.

Jos mies panee friikkimiestä, niin ei se mikään heterosuhde ole. Miehet panee kaikenlaista, jopa kenkiä ja hedelmiä. Ja kuten trans"naiset" hyvin todistavat, miehissä friikkejä riittää.

Itse kyllä tunnen hyvinkin mukavannäköisiä t-naisia. Eivät siis todellakaan ole missään julkisuudessa. Ja tunnen myös alle 160-senttisiä biomiehiä, että eivät kaikki miehetkään nyt automaattisesti ole isoja.

Ei tässä mistään pituudesta olekaan kyse, vaan miehen anatomiasta. Se nyt vaan on fakta ettei miehestä saa naista meikeillä ja leikkauksilla, nainen erottaa heti ettei kyseessä ole nainen. Miehille voi mennäkin täydestä kuin väärä raha, olen huomannut että eivät ole niin tarkkanäköisiä kuin naiset, kunhan saavat laskea lastinsa johonkin aukkoon. 🤫

Tuosta tuli humoristinen liikeidea. Vessoihin voisi asentaa maksullisia kumisia anatomisia desifioituvia takalistoja , joissa olisi aukot lastin laskemista varten.

Kunhan ei naistenvessaan niitäkin. 😂 😂 😂

Vierailija
1028/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä kaikki "muut" ole sekoituksia tai eri asteita näistä 2 sukupuoesta, eli miehestä ja naisesta.

Ps. millaisnen se kolmas sukupuolielin on, itse olen nähnyt vain pippeleitä ja pimppeleitä, ei muita?

Joo, tämä! Oon itse myös sitä mieltä että ei voi mitenkään olla muita sukupuolia terveellä ihmisellä ( siis fyysisesti ) kuin 2. Katso housuihin, tiedät kumpi olet. As simple as that. Se, mitä koet pääsi sisällä olevasi, on täysin eri asia. Koen minäkin  olevani lähinnä ihminen. En koe kumpaakaan sukupuolta vahvasti omakseni. Silti olen nainen koska on pimputin ja hinkit ja näillä olen syntynyt. Mikä hitto tässä on niin vaikeaa :) 

Koen minäkin olevani vain ihminen, nyt kun olen käynyt prosessin läpi ja olen synkassa maailman kanssa. Tätä ei voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut. Kuvittele, että joku tuntemasi maskuliininen mies olisi syntynytkin tytöksi ja joutunut kasvamaan naiseksi ja ymmärrät ehkä jotenkin miltä minusta, transmiehestä tuntuu.

Tätä juuri en ymmärrä näissä kommenteissa. Olen ihan perus cis-nainen, ja olen ihan sinut pukupuoleni kanssa. Miten voisin millään tasolla tietää, miltä transihmisestä tuntuu tai mitä hän kokee. Joten annan heidän puhua sen kokemuksen. Eivät hekään tule minulle sanomaan, et mun tarttee muuttua mieheksi. Halusin tai en. Miten minä voisin sanoa heille, et he EIVÄT SAA elää sukupuolta, jonka kokevat omakseen.

Nuorille maskuliinisille butch-lesboille kyllä vihjaillaan heidän olevan oikeasti transmiehiä ja manipuloidaan transitioon. Homomieheyttä pidetään lohdutuspalkintona, kun voisi olla miehiä napsiva transnainen. UK:n transiutusklinikalle hakeutuneista tytöistä ja naisista 90 prosenttia oli lesboja ja biseksuaaleja. Katujien joukossa lesboja on kaksinkertainen määrä heteronaisiin verrattuna.

Ketään ei sinne voi manipuloida. Transmiehille kyllä sanotaan jatkuvasti heidän olevan butch-lesboja ja yritetään kysellä, etkö voisi kokeilla elää sellaisena.

Vierailija
1029/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihmettelen mikä hitto on niin vaikeaa ymmärtää, ettet tietenkään tavallisena naisena voi ymmärtää miltä transihmisestä tuntuu. Kuvittelepa tilanne, että olet 13 ja ihmettelet, miksei murrosikäsi ole ollenkaan alkanut. Sitten alatkin kasvaa pituutta ja olet iloinen, kun kasvat kavereitasi ja äitiäsi pitemmäksi. Mutta pituuskasvusi vain jatkuu. Äänesi madaltuu. Rintakehä ei muutu. Kuukautiset eivät ala. Menet lääkäriin ja saat kuulla, että sinulla onkin xy-kromosomit ja sinusta on kasvamassa mies. Sinulle on kehittymässä penis. Lääkärit eivät tee mitään estääkseen tätä, koska kyse on täysin normaalista kehityksestä. Olisko tämä ollut sinulle ok, sinähän kuitenkin olet ensisijaisesti vain ihminen eikä sukupuoli tunnu miltään, joten olisit yhtä hyvin voinut elää miehenäkin?

Tämä tarina vaan feilaa siinä kohtaa, kun teinille on kasvamassa penis - cool story bro, mutta peniksen tai vaginan kehitys tapahtuu jo sikiöaikana. Pieni määrä teinityttöjä saa CAIS-diagnoosin, mutta sekään ei ole ihan kuvaamasi kaltainen tilanne.

Tuon tarinan ainoa pointti on herättää henkilö pohtimaan sukupuoli-identiteettiä ja sen olemassaoloa.

Vierailija
1030/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieltäisin.

Eri

Ainakaan työpaikkani naiset eivät erottaneet transvestiittia naisesta ennen kuin tämä itse kertoi olevansa mies. Ei siis edes käyttänyt hormoneita ja silti pidettiin naisena, kun pukeutui naiseksi, eikä mitään peruukkeja tms

Naiset kehuu miehiä usein, ettei niille tulisi paha mieli.. Kyllä nainen erottaa aina miehen naisesta, jos muuta väittää, valehtelee.

No, hän ei erottanut. Miksi muuten Brandon Teena ammuttiin vasta sen jälkeen, kun olivat lukeneet lehdestä hänen olevan trans? Eikö se näkynytkään päälle?

Vierailija
1031/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä transihmiset väittää aina olevansa vahvoja vaikka älähtävät aina joka julkaisuun. Heikkous ja huono itsetunto paistaa kuin kirurgilla kohotettu *erse. Hauskinta että "vahvuuden" takana väitetään olevan Jumalan.

Vähän omituisen sekava kannanotto. Missä kaikki transihmiset väittävät olevansa vahvoja? Kaikki? Jonkin verran vahva täytyy olla, että uskaltautuu lähteä transitioon, vaikka ihmiset ovat näin suvaitsemattomia. On siinä kyl kaikkee muutkin ikävää. Miten tuo jumala nyt tähän liittyy?

Vierailija
1032/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joku aika sitten suomalaisesta nuoresta urheilijasta, joka asui jonkun aikaa Amerikassa, hän oli siis lesbo ja pukeutui hieman poikamaisesti, muttei siis kuitenkaan pyrkinyt menemään miehestä. Hänen peräänsä soitettiin säännöllisesti vartijat, kun meni naistenvessaan. Kyllä me kaikki olemme joskus elämässämme pohtineet oliko tuo nainen vai mies, silti jotkut täällä vaan jankkaavat ja jankkaavat...

Vierailija
1033/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieltäisin.

Eri

Mutta silläpä ei ole tuon taivaallisen väliä, mitä mieltä sinä heistä olet. Onneks se on nyt niin, että miten itse itsensä kokee, vain sillä on merkitystä. Niin et tartte vaivata naapurin Kallea ottaa kantaa mun seksuaali-identiteettiin.

Vierailija
1034/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieltäisin.

Eri

Ongelmia varmaan tuottaa esim.  aataminomena, lyhyt kaula. Joutsenkaulaa on vaikea venyttää. Samoin päätä pienentää.

Joutsenkaula? No minä olen lyhyt nainen ja melkein kaulaton, useilla laihoilla miehillä taas on pitkä kaula.

Ihmisiä on eri mallisia, mutta kyllä miehen silti naisesta erotan hyvin, oli kaulaton tai kirahvikaulainen.

Ja miehillä on myös suorat koivet, naisilla on lihaa reisissä enemmän kuin säärissä. Miesten jalat on vaan erilaiset. Ja kaikki muutkin osat. Kyllä sen vaan näkee kuka on mies ja kuka on nainen, vaikka miten ois muovailtu.

Kaikki ei varmaan näe, onhan myös hönttejä, jotka ei erota esim. tuttuaan rivistä, jos tuttu laittaa hatun päähänsä tai vaihtaa takkia. Mutta näitä lienee enemmän miespuolisissa. Ehkä trans"naisetkaan" eivät itse tajua, miltä näyttävät, kun katsovat peiliin miehen silmin.

Hönttejä?

Hahmotushäiriö ja kasvosokeus tekevät höntiksi?

Jep. Loukkaannu nyt ihmeessä äkkiä.

Vierailija
1035/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän maailmalla mahtaa tapahtua seuraavaksi, mikäköhän on se, mihin nämä ihmiset seuraavaksi tarttuu, eikä transihmiset olekaan enää niin kiinnostavia, että pitäisi jatkuvasti tehdä aloituksia? Ymmärrän, että tämä täytyy käydä läpi, mutta onhan se vähän koomista, kun on itse käynyt nämä asiat läpi jo yli 20 vuotta sitten ja nyt tämä on suurelle yleisölle jotain uutta ja hämmästyttävää.

No kerro sinä, miksi juuri trans-ihmiset suuttuvat siitä faktasta, että sukupuolia on kaksi?

Siitähän tästä on kysymys, että joku toteaa näin ja sitten käydään raivolla häntä vastaan.

Trans-taustaiset ovat itsekin joko transnaisia tai transmiehiä. Eli vastakkaista sukupuolta.

Itse en jaksa päätäni vaivata näillä, mutta kaipa ymmärrän senkin, kun ne kirjoitukset yleensä kirjoitetaan aika ikävään sävyyn ja vähän ihmetyttää miksi noita aloituksia edes tehdään, niin kuin transihmiset itse eivät tietäisi kromosomejaan.

Mitä ilkeää Sini Ariellin postauksessa oli, miksei hän saisi ilmaista näkemyksiään, joita tiedekin tukee? Lisäksi hän on kokemusasiantuntija, koska oli itse translapsi. "Jos Sini kirjoittaa jotain, mistä en tykkää, niin on oikein lytätä hänen äitiytensä, ulkonäkönsä, ammatillinen osaamisensa, ihmisyytensä ja on oikein viedä työmahdollisuudet mielipiteen takia." "Biologisia tosiasioita kertoneen tappo- ja raiskausuhkaukset, kotiosoitteen doxxaaminen ja kalukuvien lähettäminen lapsille ovat oikeutettuja."

Ai se koki itse lapsena olevansa, siis trans vai poika? He ovat tosiaan usein äänessä tässä asiassa. Eivät tiedä mitään transsukupuolisuudesta, jos oli poikatyttö, josta kasvoi nainen, kuten yleensäkin.

Siitä syystä trans-järjestöt jättäkööt lapset rauhaan.

Vierailija
1036/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kuvittelee olevansa mies ja mies kuvittelee olevansa nainen niin mielen terveys on järkkynyt

Mut jos ei kuvittele, vaan tietää, niin mielenterveys ei ole järkkynyt. Tuntuu kyl, et perusihmisten mieli tässä järkkyy, eivät kestä sitä tosiasiaa, et kokemus omasta elämästä ei ole sama kaikilla.

Tää muakin ihmetyttää, kun ihmiset yrittää ymmärtää transsukupuolisuutta miettimällä miltä heistä itsestä tuntuu.

Parasta on se, kun ihminen oikeasti yrittää asettaa itsensä transihmisen asemaan ja nyt vaikka nainen pohtii, mitä jos minä haluaisin olla mies, entä jos haluaisin poistattaa rintani... Siinä tulee juuri se cisseksistinen näkökulma, että transmies on oikeasti nainen, joka kuvittelee olevansa mies. Yrittääkseen päästä transihmisen sielunmaisemaan naisen pitäisi tietenkin kuvitella, että entä jos itse olisin syntynyt pojaksi. Moni vaan sitten kuittaa sen siten, että no, sitten minä vaan olisin ollut poika ja tottunut siihen.

Minä voin tiiviistää mitä naisena ajaytelen teistä, joilla on kova tarve olla aina jotain muuta mitä olette, ja haliatte muokata kehoanne "kauneus" kirurgin avulla. Minusta te olette rikkonaisia ihmisiä, joilla ei kuitenkaan ole elämässä ollut oikeita vastoinkäymisiä, joten piehtaroitte oman napanne ympärillä.

Te haluatte huomiota ja te haluatte olla joku muu, koska teillä on huono itsetunto. Te olette kuitenkin narsisteja, joten huonoa itsetuntoa ylikompensoitte heittäytymällä transjunaan.

Mitään "transihmisiä" ei ole luonnostaan olemassa, vaan se valinta tehdään aina itse, että lähdetäänkö leikkimään jotain mitä ei olla.

Ei mies voi "kokea olevansa nainen" , koska ei tiedä naisena olemisesta yhtään mitään. Sama toisinpäin.

Tämmöisiä kehonmuokkaajia ja roolileikkejä ei todellakaan pitäs kustantaa julkisessa terveydenhuollossa. Kardashianit ja ransut on ihan samaa sakkia, täyttä turhuutta näiden "hoidot".

Transihmiset ovat huonon itsetunnon omaavia henkilöitä, samalla narsisteja ja huomionhakuisia? No jopas on analyysi!! Ootko yrittänyt saada tätä johonkin viralliseen diagnoosigalleriaan?

Sitä vaan en ymmärrä, et mistä sinä tiedä, mitä transihminen kokee, jos et ole koskaan sellainen ollut? Vai oletko sittenkin??

Vierailija
1037/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieltäisin.

Eri

Mutta silläpä ei ole tuon taivaallisen väliä, mitä mieltä sinä heistä olet. Onneks se on nyt niin, että miten itse itsensä kokee, vain sillä on merkitystä. Niin et tartte vaivata naapurin Kallea ottaa kantaa mun seksuaali-identiteettiin.

Maailmassa on muitakin kuin sinä ja identiteettisi.

Se kannattaa muistaa, kun vaatii muita näkemään maailman miten itse näkee.

Eri

Vierailija
1038/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää miksi todella iso osa transihmisistä harrastaa seksityötä? Eli myy itseään. Menkäähän Thaimaahan katsomaan niin ymmärrätte sen laajuuden. Ja olihan meillä Big Brotherissakin juuri viime kaudella transihminen joka myi seksipalveluja.

Vierailija
1039/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kalabaliikkia aiheuttaa transnaiset. Eli miehet. Ei koskaan transmiehet. Eli naiset. Mikään ei ole siis muuttunut. Aina mies menee minä minä minä edellä ja minun oikeuteni ja minun ihmisarvoni. Mies ei väistä, nainen väistää - tutkittu juttu. Nainen on se joka on hiljaa, väistää ja mukautuu. Eli ei mitään uutta. Jo pelkällä käytöksellään nämä transnaiset osoittavat että eivät ole naisia, suurista silikoneista huolimatta.

Länsimaissahan on täysin päinvastainen tilanne...

Että mitähän? Johan se nyt oli ihan helkutin vaikeeta kun pääministerinä oli nuori kaunis nainen.

Politiikassa ei pitäisi vaikuttaa lainkaan olisi sitten universumin kaunein nainen tai seinästä revittävä piru. Ainoa on se politiikka, mitä henkilö tekee. Itsensä esitteleminen voguessa tai kauhulehdessä ei kuulu politiikkaan.

En tiedä politiikasta, mut hemmetin hyvää pr: ää Suomelle!

Vierailija
1040/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kalabaliikkia aiheuttaa transnaiset. Eli miehet. Ei koskaan transmiehet. Eli naiset. Mikään ei ole siis muuttunut. Aina mies menee minä minä minä edellä ja minun oikeuteni ja minun ihmisarvoni. Mies ei väistä, nainen väistää - tutkittu juttu. Nainen on se joka on hiljaa, väistää ja mukautuu. Eli ei mitään uutta. Jo pelkällä käytöksellään nämä transnaiset osoittavat että eivät ole naisia, suurista silikoneista huolimatta.

Mä kutsun "transnaisia" tästälähin turbomiehiksi, koska tosiaan, käyttäytyvät vieläkin röyhkeämmin kuin miehet normaalisti. Eivät osaa hävetä itseään yhtään.

Ethän sinäkään häpeile esittää mielipiteitäsi, oletko siis kans turbomies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi