Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Sini Ariel kertoi sukupuolia olevan kaksi. Someraivo repesi

Kommentit (9493)

Vierailija
1001/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka puhuvat totta kivitetään ensimmäisenä. 

Hyvä Sini!

Tämä sateenkaarijankkaus on mennyt aivan liian pitkälle. Sairasta huomionhakuisuutta. 

Onko taustalla trauma eli lapsuusaikainen seksuaalinen väkivallanteko? Trauma jota ei ole vielä tiedostanut. Ja siksi seksuaalisuus täysin hukassa ja huudellaan apua tähän trans ja sateenkaarisiellätäällä tyyliin. 

Se on mennyt niin pitkälle että ihan lakiin asti sekoilua tää sairaus,nyt sitten myös aletaan vihitään samaa sukupuolta olevia,on jo vihitty vuodesta 2017 mutta kirkot sallii samaa sukupuolta olevien vihkimisen on sateenkaarimessuja yms.sairaus vaan pahentunut ja laajentunut.

Sellainen ero on, että homoseksuaalisuus ei vaikuta muiden elämään millään tavalla. Kenenkään ei tarvitse toimia ja ajatella aistihavaintojensa vastaisesti. Kenenkään ei tarvitse kieltää biologiaa, evoluutiota eikä naisten oikeuksia. Homoseksuaalit eivät vaadi hormoneita ja kosmeettista kirurgiaa yhteiskunnan piikkiin. Homomiehet eivät ole tunkemassa naisten ja tyttöjen intiimitiloihin, kiintiöihin, ryhmiin ja urheilusarjoihin. Homoseksuaalit tajuavat hyvin konkreettisella tavalla, mitä seksuaalinen suuntautuminen tarkoittaa, eivätkä länkytä tyttödikin erilaisesta suutuntumasta.

Ympyrä on muuten aika hassusti sulkeutunut 90-luvulta, jolloin heterot valittivat, etteivät hyväksy homoja ja homoutta, koska eivät halua miesten lääppivän itseään. Ja heille yritettiin selittää, että ei heidän sitä tarvitse hyväksyä vaan ihan vaan se, että homot ovat olemassa ja elävät omaa elämäänsä ainoastaan toisia homoja "lääppien". Ja nyt kun cishomot eivät hyväksy homojen transmiesten olemassaoloa, koska eivät voisi huolia heitä kumppaneiksi, ja heille yritetään selittää, että eihän sinun tarvitse ottaa sellaista kumppania, jota kohtaan et tunne vetoa, mutta transsukupuolisilla homoilla nyt on kuitenkin oikeus olla olemassa eivätkä he ole päättäneet kiinnostua miehistä, ja varmaan itsekin ymmärrät, ettei heteronainen ja homomies ole sama asia.

Vierailija
1002/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän maailmalla mahtaa tapahtua seuraavaksi, mikäköhän on se, mihin nämä ihmiset seuraavaksi tarttuu, eikä transihmiset olekaan enää niin kiinnostavia, että pitäisi jatkuvasti tehdä aloituksia? Ymmärrän, että tämä täytyy käydä läpi, mutta onhan se vähän koomista, kun on itse käynyt nämä asiat läpi jo yli 20 vuotta sitten ja nyt tämä on suurelle yleisölle jotain uutta ja hämmästyttävää.

No kerro sinä, miksi juuri trans-ihmiset suuttuvat siitä faktasta, että sukupuolia on kaksi?

Siitähän tästä on kysymys, että joku toteaa näin ja sitten käydään raivolla häntä vastaan.

Trans-taustaiset ovat itsekin joko transnaisia tai transmiehiä. Eli vastakkaista sukupuolta.

Te ette ikinä sano vain sitä, mitä väitätätte sanovanne.

"Miksi transihmiset raivoaa, kun me todetaan, että sukupuolia on kaksi, transsukupuolisethan on myös jompaa kumpaa sukupuolta."

Mitä me oikeasti todettiin (lainaukset tästä ketjusta):

"Sukupuolia on kaksi, transaktivistit ovat häiriköitä ja usein myös rikollisia, ja transihmiset ovat seksuaalisesti ja muutoinkin hyvin häiriintyneitä ja kuuluisivat psykiatriseen hoitoon ja useat varmaan suoraan linnaan, jos vähän pengottais niiden tietokoneita."

"Sensijaan jos alkaa valehdella oman sukupuolensa, on ansainnut sen vihansa ihan itse, koska ei olisi mikään pakko valehdella että on nainen, vaikka kaikki tietää että on mies.

Valepukkeja yleensä vihataan."

"Mies ei voi hormoneilla ja leikkaulsella muuttua naiseksi, eikä nainen mieheksi, nämä ihmiset tekevät vain itsestään alapäävammautuneita friikkejä."

"Mitään sellaisia olentoja ei ole oikeasti olemassa kuin "transihmiset", vaan nämä ovat ihan naisia tai miehiä, jotka ovat päättäneet että haluavat olla toistasukupuolta."

"Koko transaktivismi ja transius on valehtelua sukupuolesta, nut valehyeleminen haluttiin laillistaa, väitetään että tällainen valehtelu olisi muka "ihmisoikeus". Ei ole."

Transfobia" on tervettä järkeä, sitä ettei lähde pönkittämään sekopäiden fetissejä, vaan pysyy tosiasioissa."

Niin? Oletko koskaan nähnyt transien ja aktivistien viestejä naisille ja homoseksuaaleille?

https://photos.google.com/share/AF1QipOM9J_ZIrYtiMagVRr_jhagMR-XP59TBsJ…

https://argumentreference.tumblr.com/post/634188754504024064/terf-doesn…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio on vissiin kehittynyt yhtäkkiä todella nopeasti kun on ilmestynyt niin paljon lisää sukupuolia tähän maailmaan. Olen käynyt kouluni 2000- ja 2010-luvuilla, eikä ainakaan vielä silloin ollut biologian kirjoissa mitään juttua tällaisesta. Hämmästyttävä uusi ilmiö. En vain ymmärrä miksi pitää pantata tietoa eikä kerrota mitä ne lukuisat eri sukupuolet ovat ja millaisia on niiden tunnuspiirteet.

odota vain, kohta on koulukirjatkin sensitiivisyysluettu ja korjattu :D juu ei naurata oikeasti tää meno.

Kohta ovat koulukirjat pullollaan erilaisia monisukupuolisten sukuelinkuvauksia. Siinä sitä riittää pänttäämistä, jos on satakin erilaista. :-)

Vierailija
1004/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän maailmalla mahtaa tapahtua seuraavaksi, mikäköhän on se, mihin nämä ihmiset seuraavaksi tarttuu, eikä transihmiset olekaan enää niin kiinnostavia, että pitäisi jatkuvasti tehdä aloituksia? Ymmärrän, että tämä täytyy käydä läpi, mutta onhan se vähän koomista, kun on itse käynyt nämä asiat läpi jo yli 20 vuotta sitten ja nyt tämä on suurelle yleisölle jotain uutta ja hämmästyttävää.

No kerro sinä, miksi juuri trans-ihmiset suuttuvat siitä faktasta, että sukupuolia on kaksi?

Siitähän tästä on kysymys, että joku toteaa näin ja sitten käydään raivolla häntä vastaan.

Trans-taustaiset ovat itsekin joko transnaisia tai transmiehiä. Eli vastakkaista sukupuolta.

Itse en jaksa päätäni vaivata näillä, mutta kaipa ymmärrän senkin, kun ne kirjoitukset yleensä kirjoitetaan aika ikävään sävyyn ja vähän ihmetyttää miksi noita aloituksia edes tehdään, niin kuin transihmiset itse eivät tietäisi kromosomejaan.

Mitä ilkeää Sini Ariellin postauksessa oli, miksei hän saisi ilmaista näkemyksiään, joita tiedekin tukee? Lisäksi hän on kokemusasiantuntija, koska oli itse translapsi. "Jos Sini kirjoittaa jotain, mistä en tykkää, niin on oikein lytätä hänen äitiytensä, ulkonäkönsä, ammatillinen osaamisensa, ihmisyytensä ja on oikein viedä työmahdollisuudet mielipiteen takia." "Biologisia tosiasioita kertoneen tappo- ja raiskausuhkaukset, kotiosoitteen doxxaaminen ja kalukuvien lähettäminen lapsille ovat oikeutettuja."

Ai se koki itse lapsena olevansa, siis trans vai poika? He ovat tosiaan usein äänessä tässä asiassa. Eivät tiedä mitään transsukupuolisuudesta, jos oli poikatyttö, josta kasvoi nainen, kuten yleensäkin.

Vierailija
1005/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurusteleeko transnaiset miesten vai naisten kanssa yleisesti ? 

Heterot ei ainakaan seurustele ransujen kanssa. Yksikään heteromies ei ikinä hyväksy kumppanikseen ransua. Hetero ei ikinä tule näkemään miestä naisena vaikka siltä olisi poistettu munat ja laitettu meikkiä. 

Ransua en, mutta miksi en voisi kiinnostua fiksusta, hoidot läpikäyneestä naisesta, en ymmärrä? Ainoa ongelma, mikä tulee mieleen, että tämä saattaisi todennäköisesti olla itselleni melko pitkä, lyhyt kun satun olemaan. Koko ikäni olen ollut kiinnostunut ainoastaan naisista.

Muutoin tähän aiheeseen, itseäni vähän ihmetyttää joidenkin tarve tehdä noita postauksia. Entä jos hän olisi kirjoittanut vaikka, että kehitysvammaisten äo on matala. Vaikka he kuinka käyvät töissä, se ei poista sitä tosiseikkaa, että heidän äo:nsa on ja pysyy matalana. Postauksen arvo olisi silmissäni ollut sama. Tottakai transihmiset tietävät mikä heidän dna:nsa on.

Onnittelut, olet juuri tullut kaapista ulos biseksuaalina tai panseksuaalina, kun transitkin kerran käyvät! Anna kun arvaan, sinulla on kuitenkin ollut "sattumalta" aina vain oikeita naisia kumppanina? Jos haluaisit saada omia biologisia lapsia, niin millaisen vastakappaleen tarvitset?

Transnainen on ok, koska en transmiehenä voi biologisia lapsia kuitenkaan saada ja olen yli 40, joten koen olevani liian vanha isäksi muutenkin. Ehkä kuitenkin saan itse määritellä oman suuntautumiseni, ja koska minun silmissäni osa transnaista on naisia, riippuu täysin siitä millainen toinen on, eiköhän edelleen pidä itseäni heterona, koska voisin seurustella ainoastaan naiseksi mieltämäni henkilön kanssa, tai edes kiinnostua. Sinun mielipiteesi nyt ei voisi hirveästi kiinnostaa.

Kommenteistasi paistaa kova tarve tuntea itsesi mieheksi ja leikkiä että transit ovat ihan tavallisia ihmisiä, joista muut eivät erota että niissä ei kaikki täsmää. Kyllä erottaa.

Sivusta

Vierailija
1006/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksikään heteromies halua trans"naista". Sillon ei oo hetero jos haluaa maata toisen miehen kanssa. Ihan sama vaikka toinen mies ois muokattu miksi.

Sukupuolta ei voi vaihtaa.

Elämässä on asioita, joita ei voi itse valita, ensimmäinen on vanhemmat, toinen on sukupuoli, kolmas on rotu jne jne jne, jokainen saa omat kortit, joilla pitää pelata. Joitain asioita onneksi voi valita itsekin, mutta ei sukupuoltaan.

Onneksi, ehkä toistaiseksi?, saa vielä valita itse, kenen kanssa ryhtyy intiimeihin suhteisiin.  Ehkä enemmistön lainsäädännällä tämäkin oikeus kumotaan.

Miksi, luuletko, että naiset äänestäisivät lakia, jossa heidät saisi kuka vaan ottaa kumppaniksi? Ja miehet, että kuka vaan mies voisi ottaa heidät?

Vierailija
1007/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kuvittelee olevansa mies ja mies kuvittelee olevansa nainen niin mielen terveys on järkkynyt

Jos kirjoitit tosissasi, kai tiesit, että prosessiin päästäkseen on kuitenkin käytävä läpi psykologin ja psykiatrin intensiiviset tutkimukset? Laki ei tätä muuttanut. Itse en "kuvittele olevani mies" mutta olen pienestä asti leimautunut poikiin ja miehiin niin vahvasti, että prosessi oli oikeastaan ainoa mahdollisuus kyetä elämään aikuisena. Elämä soljuu nyt eteenpäin niin luontevasti, että olisin taipuvainen uskomaan, että aivoissa on ehkä jokin pieni juttu, joka erottaa naisen miehestä, ja toisin päin, vaikka olisi kuinka maskuliininen nainen tai feminiininen mies.

Tehän vaaditte transhoitoihin affirmatiivisuutta ja tietoon perustuvaa suostumusta, jossa lääkärin osaksi jää vain kumileimasimena toimiminen. Myös alaikäisille.

Muuta yhteiskuntaa velvoittavan juridisen sukupuolitiedon voi jatkossa vaihtaa omalla ilmoituksella ilman diagnoosia ja transhoitoja.

Tolkun transit eivät kiinnostaneet ketään, ennen kuin aloitte vaatia itsemäärittelyä. Sitä satoa te niitätte nyt. Nyt käydään kamman kanssa läpi kaikki transiuden epäloogisuudet ja ristiriitaisuudet.

Vierailija
1008/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Sinin rohkeutta pitäytyä biologisessa totuudessa.  Tämä öyhötys vähemistöjen puolesta on tullut tiensä päähän. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta pitäydytään kuitenkin tieteellisissä faktoissa. Se, mitä kukin kokee tai tuntee tai uskoo olevansa, se vapaus suotakoon, mutta yhteiskunta ja lainsäädäntö tulee pohjautua faktoihin.

Vierailija
1009/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten tuo transseksi innostaa arvokonservatiiveja. :D

Vierailija
1010/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksikään heteromies halua trans"naista". Sillon ei oo hetero jos haluaa maata toisen miehen kanssa. Ihan sama vaikka toinen mies ois muokattu miksi.

Sukupuolta ei voi vaihtaa.

Elämässä on asioita, joita ei voi itse valita, ensimmäinen on vanhemmat, toinen on sukupuoli, kolmas on rotu jne jne jne, jokainen saa omat kortit, joilla pitää pelata. Joitain asioita onneksi voi valita itsekin, mutta ei sukupuoltaan.

Onneksi, ehkä toistaiseksi?, saa vielä valita itse, kenen kanssa ryhtyy intiimeihin suhteisiin.  Ehkä enemmistön lainsäädännällä tämäkin oikeus kumotaan.

Miksi, luuletko, että naiset äänestäisivät lakia, jossa heidät saisi kuka vaan ottaa kumppaniksi? Ja miehet, että kuka vaan mies voisi ottaa heidät?

En luule, mutta ironiaa kait saa olla.

Vierailija
1011/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sinikka trans?

Vierailija
1012/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurusteleeko transnaiset miesten vai naisten kanssa yleisesti ? 

Heterot ei ainakaan seurustele ransujen kanssa. Yksikään heteromies ei ikinä hyväksy kumppanikseen ransua. Hetero ei ikinä tule näkemään miestä naisena vaikka siltä olisi poistettu munat ja laitettu meikkiä. 

Ransua en, mutta miksi en voisi kiinnostua fiksusta, hoidot läpikäyneestä naisesta, en ymmärrä? Ainoa ongelma, mikä tulee mieleen, että tämä saattaisi todennäköisesti olla itselleni melko pitkä, lyhyt kun satun olemaan. Koko ikäni olen ollut kiinnostunut ainoastaan naisista.

Muutoin tähän aiheeseen, itseäni vähän ihmetyttää joidenkin tarve tehdä noita postauksia. Entä jos hän olisi kirjoittanut vaikka, että kehitysvammaisten äo on matala. Vaikka he kuinka käyvät töissä, se ei poista sitä tosiseikkaa, että heidän äo:nsa on ja pysyy matalana. Postauksen arvo olisi silmissäni ollut sama. Tottakai transihmiset tietävät mikä heidän dna:nsa on.

Onnittelut, olet juuri tullut kaapista ulos biseksuaalina tai panseksuaalina, kun transitkin kerran käyvät! Anna kun arvaan, sinulla on kuitenkin ollut "sattumalta" aina vain oikeita naisia kumppanina? Jos haluaisit saada omia biologisia lapsia, niin millaisen vastakappaleen tarvitset?

Transnainen on ok, koska en transmiehenä voi biologisia lapsia kuitenkaan saada ja olen yli 40, joten koen olevani liian vanha isäksi muutenkin. Ehkä kuitenkin saan itse määritellä oman suuntautumiseni, ja koska minun silmissäni osa transnaista on naisia, riippuu täysin siitä millainen toinen on, eiköhän edelleen pidä itseäni heterona, koska voisin seurustella ainoastaan naiseksi mieltämäni henkilön kanssa, tai edes kiinnostua. Sinun mielipiteesi nyt ei voisi hirveästi kiinnostaa.

Kommenteistasi paistaa kova tarve tuntea itsesi mieheksi ja leikkiä että transit ovat ihan tavallisia ihmisiä, joista muut eivät erota että niissä ei kaikki täsmää. Kyllä erottaa.

Sivusta

Eipä tässä keski-iässä enää sukupuolta niin ajattele. Aurinko paistaa, taidan lähteä salille. Kiva, että täällä Itä-Helsingissäkin kaikki ovat niin kilttejä, porukat etteivät koskaan huutele perään tai kommentoi, muutoin transihmisiä halventavat kaverini haluavat olla seurassani, vaikka näkevät koko ajan taustani. Maailma on parempi paikka kuin olen luullut.

Vierailija
1013/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan siellä Pattaylla käydään juuri tutustumassa tuohon puoleen sekshommista.

Vierailija
1014/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia eiks vaan.

Ja annetaan transihmisten olla transihmisiä, eiks vaan? Ei ole sinulta pois mitenkään. 

Mikseivät he sitten ole ylpeästi transnaisia ja transmiehiä, vaan pitää teeskennällä, ettei transnaisessa ja aidossa naisessa ole mitään eroa?

Miten niin teeskennellä? Miten niin väittävät ettei MITÄÄN eroa ole?

No transnaiset repivät aina pelihousunsa, kun puhutaan oikeista biologisista naisista. Tämä varmaan satuttaa, mutta tottahan se on, että mieheksi syntyneelle ei kasva kohtua eikä hän ala saamaan kuukautisia.

En ymmärrä, miksi sitä ei voi myöntää.

En kyllä ymmärrä miten joku trans tai sukupuolen vaihtaja (en tiedä onko sama asia) voi loukkaantua jos puhutaan oikeista biologisista naisista, koska näinhän sen pitääkin mennä. Erohan on kuitenkin valtava.

Kyllä jokainen hetero haluaa tapailla nimenomaan oikeaa naista tai miestä.

Mutta homo ja lesbo sit ei halua, vai? Elämä kuule voi joskus yllättää. Kumppani voi vaikka joutua loppuelämäkseen vuodepotilaaksi. Miehesi voi sairastua penis- ja kivessyöpään ja ne joudutaan amputoimaan, voit miettiä miltä tuntuisi, jos teitä kutsuttaisiin sen jälkeen lesbopariksi, kuten cisnainen-transmies-paria on mielestäsi ok kutsua.

Mies, jonka penis on amputoitu, tai silpoutunut suosimassanne friikkionnettomuudessa, on edelleen mies. Mietipä esimerkkisi logiikkaa transnaisen kohdalla?

Vierailija
1015/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kuvittelee olevansa mies ja mies kuvittelee olevansa nainen niin mielen terveys on järkkynyt

Jos kirjoitit tosissasi, kai tiesit, että prosessiin päästäkseen on kuitenkin käytävä läpi psykologin ja psykiatrin intensiiviset tutkimukset? Laki ei tätä muuttanut. Itse en "kuvittele olevani mies" mutta olen pienestä asti leimautunut poikiin ja miehiin niin vahvasti, että prosessi oli oikeastaan ainoa mahdollisuus kyetä elämään aikuisena. Elämä soljuu nyt eteenpäin niin luontevasti, että olisin taipuvainen uskomaan, että aivoissa on ehkä jokin pieni juttu, joka erottaa naisen miehestä, ja toisin päin, vaikka olisi kuinka maskuliininen nainen tai feminiininen mies.

Tehän vaaditte transhoitoihin affirmatiivisuutta ja tietoon perustuvaa suostumusta, jossa lääkärin osaksi jää vain kumileimasimena toimiminen. Myös alaikäisille.

Muuta yhteiskuntaa velvoittavan juridisen sukupuolitiedon voi jatkossa vaihtaa omalla ilmoituksella ilman diagnoosia ja transhoitoja.

Tolkun transit eivät kiinnostaneet ketään, ennen kuin aloitte vaatia itsemäärittelyä. Sitä satoa te niitätte nyt. Nyt käydään kamman kanssa läpi kaikki transiuden epäloogisuudet ja ristiriitaisuudet.

En minä sinä kannattanut ja hoitoihin ei tietääkseni kukaan vaadi muutosta, psykiatri tutkii edelleen.

Vierailija
1016/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole homostelua jos on naisen näköinen ja on tissit ja biksut.

Vierailija
1017/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa että verovaroista tarjotaan tollasia leikkauksia. Yhtälailla vituttaa naisten pillu ja rintojen korjaus leikkaukset julkisella. Ehkä ne ei ärsyttäisi niin paljoa jos ihminen saisi julkisella puolella apua onnettomuus arpiin tai esim. Akne arpii jotka vaikeuttavat mm. Töiden hakua sen lisäksi että aiheuttaa lamaannuttavaa epävarmuutta.

Et varmaan siis haluaisi penistäsi korjattavan julkisella, jos joutuisit onnettomuuteen?

Moni voisi nähdä komplikaatioalttiit genitaalikirurgiat tarkoituksellisena onnettomuuteen hakeutumisena.

Vierailija
1018/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NaineNNN vaikkakin isot henkiset säkit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä kaikki "muut" ole sekoituksia tai eri asteita näistä 2 sukupuoesta, eli miehestä ja naisesta.

Ps. millaisnen se kolmas sukupuolielin on, itse olen nähnyt vain pippeleitä ja pimppeleitä, ei muita?

Joo, tämä! Oon itse myös sitä mieltä että ei voi mitenkään olla muita sukupuolia terveellä ihmisellä ( siis fyysisesti ) kuin 2. Katso housuihin, tiedät kumpi olet. As simple as that. Se, mitä koet pääsi sisällä olevasi, on täysin eri asia. Koen minäkin  olevani lähinnä ihminen. En koe kumpaakaan sukupuolta vahvasti omakseni. Silti olen nainen koska on pimputin ja hinkit ja näillä olen syntynyt. Mikä hitto tässä on niin vaikeaa :) 

Mä taas ihmettelen mikä hitto on niin vaikeaa ymmärtää, ettet tietenkään tavallisena naisena voi ymmärtää miltä transihmisestä tuntuu. Kuvittelepa tilanne, että olet 13 ja ihmettelet, miksei murrosikäsi ole ollenkaan alkanut. Sitten alatkin kasvaa pituutta ja olet iloinen, kun kasvat kavereitasi ja äitiäsi pitemmäksi. Mutta pituuskasvusi vain jatkuu. Äänesi madaltuu. Rintakehä ei muutu. Kuukautiset eivät ala. Menet lääkäriin ja saat kuulla, että sinulla onkin xy-kromosomit ja sinusta on kasvamassa mies. Sinulle on kehittymässä penis. Lääkärit eivät tee mitään estääkseen tätä, koska kyse on täysin normaalista kehityksestä. Olisko tämä ollut sinulle ok, sinähän kuitenkin olet ensisijaisesti vain ihminen eikä sukupuoli tunnu miltään, joten olisit yhtä hyvin voinut elää miehenäkin?

Tämä tarina vaan feilaa siinä kohtaa, kun teinille on kasvamassa penis - cool story bro, mutta peniksen tai vaginan kehitys tapahtuu jo sikiöaikana. Pieni määrä teinityttöjä saa CAIS-diagnoosin, mutta sekään ei ole ihan kuvaamasi kaltainen tilanne.

Vierailija
1019/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa että verovaroista tarjotaan tollasia leikkauksia. Yhtälailla vituttaa naisten pillu ja rintojen korjaus leikkaukset julkisella. Ehkä ne ei ärsyttäisi niin paljoa jos ihminen saisi julkisella puolella apua onnettomuus arpiin tai esim. Akne arpii jotka vaikeuttavat mm. Töiden hakua sen lisäksi että aiheuttaa lamaannuttavaa epävarmuutta.

Et varmaan siis haluaisi penistäsi korjattavan julkisella, jos joutuisit onnettomuuteen?

Terveiden genitaalien ja muiden kehonosien suikalointi ei ole korjaamista.

Vierailija
1020/9493 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole homostelua jos on naisen näköinen ja on tissit ja biksut.

On se homostelua vaikka mies olisi naisen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi