IL: Sini Ariel kertoi sukupuolia olevan kaksi. Someraivo repesi
Kommentit (9493)
Tästäkin transit/aktivistit ja vihervasemmisto valehtelivat täällä silmät kirkkaina:
"Transsukupuolinen saa siis halutessaan olla yleisissä naisten ja miesten pesu- ja pukuhuoneessa alasti?"
”Niin on. Meillä laki ei enää salli kysyä esimerkiksi Kela-korttia, jossa näkyy sukupuoli. Silloin asiakas itse valitsee puolen, jota käyttää.--"
---
"Voivatko transnaiset käydä uimassa erillisellä naisten vuorolla?"
”Meillä on Hervannan uimahallissa naisten vuoro. Periaatteessa sinne voi mennä henkilö, joka kokee olevansa nainen, mutta tämä ei ole ihan yksinkertainen asia. Eri kulttuureissa asioita käsitellään eri tavalla.”
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009673668.html?utm_medium=also…
Oli päivänselvää, että jos juridinen sukupuoli on ihmisen sukupuoli, eikä sen vaihtamiseen tarvita kuin oma ilmoitus, eikä henkilökunnalla ole valtuuksia henkkareiden tarkistukseen niin liemessä ollaan. Kiitos Marinin hallitus, transit ja vihervasemmisto!
Sini Ariel kirjoittaa alkuperäisessä jutussa...
Jos haluat tulla kohdelluksi muunsukupuoliseksi, naiseksi tai mieheksi joka on dna:si vastaista, minä kyllä kunnioitan henkilökohtaista päätöstäsi, hän kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin transit/aktivistit ja vihervasemmisto valehtelivat täällä silmät kirkkaina:
"Transsukupuolinen saa siis halutessaan olla yleisissä naisten ja miesten pesu- ja pukuhuoneessa alasti?"
”Niin on. Meillä laki ei enää salli kysyä esimerkiksi Kela-korttia, jossa näkyy sukupuoli. Silloin asiakas itse valitsee puolen, jota käyttää.--"
---
”Meillä on Hervannan uimahallissa naisten vuoro. Periaatteessa sinne voi mennä henkilö, joka kokee olevansa nainen, mutta tämä ei ole ihan yksinkertainen asia. Eri kulttuureissa asioita käsitellään eri tavalla.”
Oli päivänselvää, että jos juridinen sukupuoli on ihmisen sukupuoli, eikä sen vaihtamiseen tarvita kuin oma ilmoitus, eikä henkilökunnalla ole valtuuksia henkkareiden tarkistukseen niin liemessä ollaan. Kiitos Marinin hallitus, transit ja vihervasemmisto!
Sukupuolenvaihtolain mukaan:
1) juridista sukupuolimerkintää saa vaihtaa kuka tahansa milloin tahansa,
2) juridinen sukupuoli ON hlön sukupuoli.
Jänniä tilanteita luvassa. Miten tällainen turaus meni läpi?
Vierailija kirjoitti:
---
Voyerismi/salakatselu ei nyt sitten enää olekaan rikollista. Kaikki pervot voivat tulla naisten pukkareihin tuijottamaan alastomia naisia ja tyttöjä, emmekä voi sille enää mitään. Tämä on täyttä 💩!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Voyerismi/salakatselu ei nyt sitten enää olekaan rikollista. Kaikki pervot voivat tulla naisten pukkareihin tuijottamaan alastomia naisia ja tyttöjä, emmekä voi sille enää mitään. Tämä on täyttä 💩!
Muun muassa tästä syystä sukupuolivaikutusten arviointia ei haluttu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
---
"Periaatteessa sinne voi mennä henkilö, joka kokee olevansa nainen, mutta tämä ei ole ihan yksinkertainen asia."
Siinäpä pähkinä purtavaksi. Muutenkin tuossa tehtiin kiertelyn ja kaartelun maailmanennätystä.
"Meillä laki ei enää salli kysyä esimerkiksi Kela-korttia, jossa näkyy sukupuoli. Silloin asiakas itse valitsee puolen, jota käyttää."
Täällähän väitettiin kivenkovaa, että kullilliset voisi ohjata erityiskopperoon tai kullillisten puolelle. Kuka myöntää ensimmäisenä, että kyllä oma ilmoitus ja loppupeleissä henkilökortin kirjain määrittää sukupuolitetuissa tiloissa ja tilanteissa? Olisiko itsemäärittelyssä sittenkin pientä kritisoitavaa.
---
- Mistä tietää, että trans/aktivisti tai punavihreä tättähäärä valehtelee?
- Sen huulet liikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tulla kohdelluksi muunsukupuoliseksi, naiseksi tai mieheksi joka on dna:si vastaista, minä kyllä kunnioitan henkilökohtaista päätöstäsi, hän kirjoittaa.
Ei kuulosta kovin transvastaiselta, vai mistä täällä oikein on rääytty?
Ennen naiset levittivät vähemmän lapoa:
Trans/aktivistit ja vihervassarit sanovat hiljaisen osan vihdoinkin ääneen:
They aren't even hiding it anymore. Drag queens and trans activists chant "we’re here, we’re queer, we’re coming for your children."
https://twitter.com/stillgray/status/1672417130460119041?cxt=HHwWgoDUlZ…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vihdoin lakkauttaa naistutkimuksen rahoitus ja potkia pseudotieteellinen hömppä ulos yliopistoista?
"Tällä hetkellä on jumiuduttu binääriseen kahden sukupuolen järjestelmään, jota tulisi muuttaa jo kouluopetuksessa. – Olisi tärkeää nähdä, että sukupuoli ei ole kaksi eikä ole olemassa vastakkaisia sukupuolia."'
’Tällä hetkellä sukupuolesta puhutaan pelkästään omana kokemuksena tai omaan identiteettiin liittyvänä päätöksentekona.’
https://www.ulapland.fi/news/Sukupuolentutkimus-vaikuttaa-yhteiskunnan-…
Kaikki kehitys ei ole edistystä. Ongelmaa ei olisi, jos nämä sukupuolipoliitikot eivät sekoittaisi asioita itse ihan tarpeettomasti.
Mikä helvatan naistutkimus?
Tuoko oli ainoa, mikä kiinnitti huomion käppämummojen turautuksissa :D
Ei ole olemassakaan mitään naistutkimusta. Ei tartte siis lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sen voisi itse päättää, en todellakaan olisi ollut trans...
Pitääkin muuten ottaa joku päivä dna:ni puheeksi töissä, kun aina hieman ennen työpäivän loppumista naiset ajaa meidät miehet ulos yhteisestä pukkarista vaihtaakseen vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vihdoin lakkauttaa naistutkimuksen rahoitus ja potkia pseudotieteellinen hömppä ulos yliopistoista?
"Tällä hetkellä on jumiuduttu binääriseen kahden sukupuolen järjestelmään, jota tulisi muuttaa jo kouluopetuksessa. – Olisi tärkeää nähdä, että sukupuoli ei ole kaksi eikä ole olemassa vastakkaisia sukupuolia."'
’Tällä hetkellä sukupuolesta puhutaan pelkästään omana kokemuksena tai omaan identiteettiin liittyvänä päätöksentekona.’
https://www.ulapland.fi/news/Sukupuolentutkimus-vaikuttaa-yhteiskunnan-…
Kaikki kehitys ei ole edistystä. Ongelmaa ei olisi, jos nämä sukupuolipoliitikot eivät sekoittaisi asioita itse ihan tarpeettomasti.
Mikä helvatan naistutkimus?
Tuoko oli ainoa, mikä kiinnitti huomion käppämummojen turautuksissa :D
Ei ole olemassakaan mitään naistutkimusta. Ei tartte siis lopettaa.
Samalla logiikalla ei ole myöskään translakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen voisi itse päättää, en todellakaan olisi ollut trans...
Pitääkin muuten ottaa joku päivä dna:ni puheeksi töissä, kun aina hieman ennen työpäivän loppumista naiset ajaa meidät miehet ulos yhteisestä pukkarista vaihtaakseen vaatteet.
Myös miehillä on oikeus yksityisyyteen intiimitiloissa ilman naiskehoisten läsnäoloa.
Vierailija kirjoitti:
"Meillä laki ei enää salli kysyä esimerkiksi Kela-korttia, jossa näkyy sukupuoli. Silloin asiakas itse valitsee puolen, jota käyttää."
Täällähän väitettiin kivenkovaa, että kullilliset voisi ohjata erityiskopperoon tai kullillisten puolelle. Kuka myöntää ensimmäisenä, että kyllä oma ilmoitus ja loppupeleissä henkilökortin kirjain määrittää sukupuolitetuissa tiloissa ja tilanteissa? Olisiko itsemäärittelyssä sittenkin pientä kritisoitavaa.
---
- Mistä tietää, että trans/aktivisti tai punavihreä tättähäärä valehtelee?
- Sen huulet liikkuvat.
Haluavatko biologiset naiset pukeutua/esiintyä alasti tiloissa, joissa on samaan aikaan biologisia miehiä? Ja miten biologisten naisten kokemus ja oikeus yksityisyyteen huomioidaan?
Tää on ollu kyl surullisimpia keskusteluita ikinä. Tahallista foobisuutta ja väärinymmärrystä. Aiheesta voisi olla paljon järkevääkin pohdintaa ja ihan kriittisesti, mut täällä näemmä jotkut sen vain haluaa torpata. No, idiotismikin voi olla valinta.
Niin typeriä juttuja täällä, ettei voi epäillä ees tarkoituksellisesta cybervaikuttamisesta. Mikä näillä oksennuksilla on tarkoitus, jää vähän epäseksväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ollu kyl surullisimpia keskusteluita ikinä. Tahallista foobisuutta ja väärinymmärrystä. Aiheesta voisi olla paljon järkevääkin pohdintaa ja ihan kriittisesti, mut täällä näemmä jotkut sen vain haluaa torpata. No, idiotismikin voi olla valinta.
Niin typeriä juttuja täällä, ettei voi epäillä ees tarkoituksellisesta cybervaikuttamisesta. Mikä näillä oksennuksilla on tarkoitus, jää vähän epäseksväksi.
Ja te olette tehneet parhaanne lieventääksenne väärinymmärrystä läyskyttämällä raskaana olevista homomiehistä ja solvaamalla muita keskustelijoita? Teillä oli ainutlaatuinen tilaisuus vuoropuheluun, mutta päätitte länkyttää penistä vaginaan -seksiä harrastavista homoseksuaaleista. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa. "En pysty argumentoimaan näkemysteni puolesta = olen cybervaikuttamisen uhri!"
Dublin Pride jatkaa historian uudelleenkirjoittamista stalinismin tiellä. Revisionismi kunniaan transien mieliksi:
https://twitter.com/NotAllGays/status/1672303948387033088