Kumpi näistä tilanteista jännittäisi enemmän?
Työhaastattelu mielenkiintoiseen työpaikkaan, vai uuden seurustelukumppanin vanhempien näkeminen ensimmäistä kertaa?
Kommentit (7)
Työhaastattelu tietysti, koska haastatteluihin kutsutaan lähes aina useita ihmisiä ja jos paikka olisi todella kiinnostava, niin jännittäisi pärjäänkö paremmin kuin muut haastateltavat. Kumppanin vanhempien näkemisessä ei jännittäisi mikään.
Työhaastattelu ehdottomasti. Työhaastattelussa minun täytyy todistaa olevani parempi kuin muut ehdokkaat, kumppanin vanhempien tapaamisen riittää hyvät käytöstavat.
Vanhempien näkeminen. Käyn aniharvoin työhaastatteluissa, mutta olen niissä kuin kala vedessä. Aina olen haastattelun jälkeen paikan saanut, mutta kerran en ottanut, koska palkka oli huonompi kuin olin alunpitäen ajatellut. Haastattelut ei jännitä yhtään. Laitat vaan päähän moodin päälle, että olet paras ja esiinnyt itsevarmasti, niin se siitä.
Vanhempien näkeminen. - Olen ollut onnekas kun olen tullut valituksi useampaankin kertaan mielenkiintosieen työpaikkaan. Sen sijaan alan olla siinä iässä, että sitä toivoisin viimein löytäväni ja kohtaavani sen naisen, jonka kanssa saattasiin mahd elää loppuikänikin, jolloin olisi jännää nähdä se, millaiset vanhemmat hänellä (= seurustelukumppanilla) on, koska heidänkin kanssaan sitä toivoisi olevansa mutkattomissa väleissä mahd. vielä useita vuosia ta vuosikymmeniä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Työhaastattelu ehdottomasti. Työhaastattelussa minun täytyy todistaa olevani parempi kuin muut ehdokkaat, kumppanin vanhempien tapaamisen riittää hyvät käytöstavat.
Ilahduttava kommentti. - Silti sitä toisnaan ihmettelee jatkan nyt yleisesllä tasolla, että miten on niin, että joidenkin kanssa sitä löytää yhteisen sävelen ja luontevan olon välittömästi ja joidenkin kanssa sitä ei tiedä miten tai kuinka pitäsi olla ja käyttäytyä, vaikka toisen olisi tiennyt vuosia ellei jo vuosikymmeniä.
- Ehkä sitä jännää seurustelukumppanin vanhempien tapaamsita siksikin, että sitä saattaa mielessä käydä, että millaisia piirteitä hän on mahd. perinyt ja saaanut vanhemmiltaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Työhaastattelu tietysti, koska haastatteluihin kutsutaan lähes aina useita ihmisiä ja jos paikka olisi todella kiinnostava, niin jännittäisi pärjäänkö paremmin kuin muut haastateltavat. Kumppanin vanhempien näkemisessä ei jännittäisi mikään.
Kylläpä sinua jännittäisi tuossa tilanteessa. Älä jauha peeaskaa.
Työhaastattelu