Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopetatte puhelun puhelinmyyjän kanssa?

Vierailija
20.04.2023 |

Haluaisin olla kohtelias, mutta ei kiinnosta kuunnella myyntipuheita.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Kiitos hei.

Vierailija
42/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn typyiltä, että ottaks ne kakkoseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks numero oli yrittänyt tavoittaa useampana päivänä, mutta ei ollut aikaa vastata. Olin lähettänyt jopa tekstarin perään, että mitä asiaa, laita viesti.

No oltiin sitten saavuttu juuri uuden kodin pihaan ja menossa aloittelemaan muuttohommia, kun tästä numerosta taas soi. Huonosta hetkestä huolimatta ajattelin, että nyt *** tehdään tästä loppu.

Painoin vihreätä luuria ja sanoin aika tiukkaan muuttostressisävyyn, että "NO?!"

Se oli hyväntekeväisyysjärjestöstä, ja nainen kuulosti jopa loukkaantuneelta saamastaan vastaanotosta. Hitto, itse sitkeästi häiriköi.

Sovimme, että soittaa paremmalla ajalla.

Vierailija
44/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää että joka viikko tulee puhelin kauppiaiden soittoja moneen kertaan päivässä ja eikö näitä voisi lailla kieltää millään lailla. 

Vierailija
45/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos soitosta, en jouda nyt puhumaan. Hyvää päivän jatkoa ja kauppoja. En jää kuuntelemaan, siis kylmästi keskeytän kun kuulen mistä on.

Ottavat onkeensa ja soittavat uudelleen kun niin kiittelet soitosta, josko olis silloin sopivampi hetki. Miksi antaa väärä kuva tilanteesta soittajalle, jos et halua heidän puheluja?

Kyllä ne tajuaa. Koskaan ei samasta paikasta soita. Mutta sun numeros voi olla soittolistalla kemissä, mikkemissä, espoossa jne. Hirveän harvoin nykyisin tulee soittojA.

Olen mielelläni aina ystävällinen ja kohtelias kaikille. Olin työttömänä vuoden verran puhelinmyyjänä. Sovitellyn päivärahan takia, työttömyyspäivät riitti pitemmälle. Jinkin verran hankinkin enemmän kuin pelkällä ansiosidonnaisella.

Vierailija
46/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on liittymäasiat kunnossa."

Tämä siis viimeksi, kun puhelinmyyjä yritti jotain kaupata.

Vierailija
47/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä puhelinmyyjänä kerron teille pikku vinkin: kaikki nämä punaiset luurit ja hyvät letkautukset heti alkuunsa ja kiitos mutta ei kiitokset johtavat vain siihen, että päädytte uudelleen soitto listalle. Sitten se numero kiertää siellä listalla myyjältä toiselle niin kauan, että joku onnistuu kertomaan teille asiansa ja varsinaisesti ehdottomaan kauppaa, johon kieltäytymisen saatuaan myyjä voi laittaa asiakkaan käsitellyksi ja numero poistuu listalta.

Valitettavasti sillä, ettei viitsi sitä minuuttia kuunnella mikä se tarjous kokonaisuudessaan on tekee itselleen vain karhun palveluksen.

Vierailija
48/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halooo. Ai joo. Paistaako teillä siellä aurinko? Ai, ei paista. Ai kuule, mistä sä soitat ? Okkei. Hei, mulla palaa just pohjaan, kokkaan lättyjä. Oota vähän, tarviin kaksi kättä kun lätty pitää kääntää.

Laitan luurin vesihanan luo ja annan veden valua, lutraan oiken huolella, kilistelen kolistelen astioita niin kuin kattasin pöytää.

Joo, jatketaan. Eka lätty tuli valmiiksi. Niin mitä sä myyt kun meni ohi multa. Ai putkia tulisit tutkimaan. Okei. Miksi näitä putkia pitäis tutkia ?

Oota, oota, lätty palaa taas samaa touhuamista keittiössä ja silleen. Saan helposti jututettua soittajaa niin että siltä palaa käämi ja sit lopettaa puhelun. Laitan heti numeron estoon.

Vierailija
49/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon heti, että jos olet myymässä jotakin, niin en tilaa mitään. Kiitos... Luuri kiinni.

Vierailija
50/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painamalla punaista luuria

Vierailija
51/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule noita. Ei ollenkaan.

Vierailija
52/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa lainkaan tuntemattomista numeroista tuleviin puheluihin.

Vierailija
53/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en edes vastaa, vaan lisään numeron puhelunestolistalle.

Mistä tiedät, että kysymyksessä on puhelinmyyjä, jos et edes vastaa?

Vierailija
54/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi suoramarkkinointikieltoa https://www.asml.fi/kieltopalvelut/

Vierailija
55/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Vieläkö joku joutuu keskustelemaan puhelinmyyjien kanssa? Miksi et tee puhelinmyynnin estoa tai muuta numeroa salatuksi? Ihan naurettavaa tästä aiheesta keskustella kun on keinot siitä päästä eroon parissa minuutissa. Mitä useampi eston laittaa, sitä nopeammin koko tyrkytys loppuu.

Vierailija
56/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisenä puhelinmyyjänä kerron teille pikku vinkin: kaikki nämä punaiset luurit ja hyvät letkautukset heti alkuunsa ja kiitos mutta ei kiitokset johtavat vain siihen, että päädytte uudelleen soitto listalle. Sitten se numero kiertää siellä listalla myyjältä toiselle niin kauan, että joku onnistuu kertomaan teille asiansa ja varsinaisesti ehdottomaan kauppaa, johon kieltäytymisen saatuaan myyjä voi laittaa asiakkaan käsitellyksi ja numero poistuu listalta.

Valitettavasti sillä, ettei viitsi sitä minuuttia kuunnella mikä se tarjous kokonaisuudessaan on tekee itselleen vain karhun palveluksen.

Jos minulle myydään palvelua, joka on suunnattu tietylle asuinalueelle, ja kerron myyjälle, että en asu (enää) siellä, meneekö numeroni edelleen "uusintakierrokselle"? Vai miksi minulle yhä, liki 2 vuotta muuton jälkeen yritetään myydä mm. sähkösopimusta edelliseen osoitteeseeni?

Vierailija
57/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse puhelinmyyjät yhtään, vaikka vähän väliä soittelevatkin. Jos ei vastaa, ne soittavat monta kertaa uudestaan, ja silloin googletan, kuka soitti. Sitten numero estolistalle. Vastaan, jos satun olemaan puhelimen lähellä, mutta silloin kerron aina, että jos olet myymässä jotain, en tilaa mitään. Aina ne yrittävät vängätä, mutta saan varmaan jotain sairasta tyydytystä, kun testaan, missä vaiheessa myyjä hyytyy. Aina ne lopulta hyytyvät, eivätkä soita uudestaan.

Vierailija
58/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelias kannattaa olla ja sanoa esim:

Kiitos soitosta, mutta en nyt tilaa mitään lehtiä. Säästetään molempien aikaa. Mukavaa kevättä tms.ja luuri kiinni.

Miksi kiittelet siitä että sua häiritään?

Vierailija
59/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, heippa

Vierailija
60/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että haluaisin vain ostaa puh.myyjältä kuvan stringit jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi