Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopetatte puhelun puhelinmyyjän kanssa?

Vierailija
20.04.2023 |

Haluaisin olla kohtelias, mutta ei kiinnosta kuunnella myyntipuheita.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä. Yleensä ihan kohtelijaasti. Jos se on ylimielinen mulkku, joka ei anna puheenvuoroa, niin laitan vaan puhelimen johonkin ja saa puhua siellä keskenään. Menee häneltäkin vähän enemmän aikaa, eikä ehdi häiritsemaan niin monia ihmisiä. Jos lyö luurin kiinni, niin sehän ehtii vaan soittamaan enemmän puheluita.

Vierailija
22/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sen juttelemaan pöydänkannen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä sanon heti kättelyssä että en aio tilata mitään lehtiä vaikka olisi miten hyvä tarjous, joten ei tuhlata toistemme aikaa. Mä siis aloitan oman vuodatukseni heti kun sanoo että soittaa sanomista. Puhelut loppuu ystävällisesti. Yhden kerran joku myyjä vaan jatkoi ja jatkoi vaikka sanoin ettei kiinnosta monta kertaa. Silloin löin lopulta luurin korvaan, sanoin vain heippa hänen puheensa päälle ja suljin luurin.

Vierailija
24/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias kannattaa olla ja sanoa esim:

Kiitos soitosta, mutta en nyt tilaa mitään lehtiä. Säästetään molempien aikaa. Mukavaa kevättä tms.ja luuri kiinni.

Vierailija
25/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saattohoidossa..

26/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen kolmannen kerran sanonut " ei " ja sillä ei ole vaikutusta, laitan puhelun poikki

Vierailija
27/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon, että Hei, sun ei kannata tuhlata nyt muhun aikaa, koska en aio / pysty ostamaan mitään, joten kannattaa siirtyä seuraavaan asikkaaseen. 

Ovat kiittäneet ja lopettaneet

Miksi kerrot tuntemattomalle henkilölle omaa tilannettasi? 

Vierailija
28/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelias kannattaa olla ja sanoa esim:

Kiitos soitosta, mutta en nyt tilaa mitään lehtiä. Säästetään molempien aikaa. Mukavaa kevättä tms.ja luuri kiinni.

Miks kiittää soitosta ja siten kannustaa heitä jatkamaan, kun kukaan ei niitä puheluja halua? Yhdessä rintamassa vaan luuria kiinni.

Vierailija
29/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon: "Kiitos, en ole kiinnostunut." Puhelun jälkeen soitan Robinson-rekisteriin ja uusin telemarkkinointikieltoni. Sitten saan taas olla rauhassa 3 vuotta.

Vierailija
30/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus ei kannata tässä asiassa. Napakka kieltäytyminen heti vaan ja puhelin kiinni.

Vierailija
31/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiitä soitosta, koska en ole siitä kiitollinen vaan päinvastoin erittäin ärsyyntynyt. He häiritsevät ja keskeyttävät epäkohteliaasti, tunkeutuvat reviirille.

Vierailija
32/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen eli en voinut sanoa.

Vierailija
33/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos soitosta, en jouda nyt puhumaan. Hyvää päivän jatkoa ja kauppoja. En jää kuuntelemaan, siis kylmästi keskeytän kun kuulen mistä on.

Vierailija
34/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä etten jo tähän ikään ole oppinut itse tilaamaan mitä tarvitsen? v... h...

Vierailija
35/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarjouksesta, mutta ei tällä kertaa.

Vierailija
36/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon, että Hei, sun ei kannata tuhlata nyt muhun aikaa, koska en aio / pysty ostamaan mitään, joten kannattaa siirtyä seuraavaan asikkaaseen. 

Ovat kiittäneet ja lopettaneet

Miksi kerrot tuntemattomalle henkilölle omaa tilannettasi? 

Ei se ole mun tilanne . vaan se millä tiedän , että oon asiallinen, ja saan hänet lopettamaa puhelun. 

Vierailija
37/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon heti alussa että en ole kiinnostunut eikä tässä kannata tuhlata kummankaan aikaa.

Vierailija
38/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos soitosta, en jouda nyt puhumaan. Hyvää päivän jatkoa ja kauppoja. En jää kuuntelemaan, siis kylmästi keskeytän kun kuulen mistä on.

Ottavat onkeensa ja soittavat uudelleen kun niin kiittelet soitosta, josko olis silloin sopivampi hetki. Miksi antaa väärä kuva tilanteesta soittajalle, jos et halua heidän puheluja?

Vierailija
39/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enkä tilaa mitään .

Vierailija
40/76 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan itse yhteyttä jos tarvitsen palvelujanne. Älä soita enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi