Haluaisin palata ns markkinoille, mutta miten, kun en tunne itseäni enää naiseksi
Menetin jotenkin naiseuteni pitkässä liitossa. Seksiä ei ollut enää lopulta vuosiin ja sitä ennen mies arvosteli ulkonäköäni. Kai masennuin lopulta ja viime vuosina olen ns päästänyt itseni menemään sitten kunnolla. En enää usko, että voisin olla osapuoli seksisuhteessa, vaikka periaatteessa haluaisin.
En enää ihastu muihin miehiin, vaikka haluaisin. Katselen sillä silmällä, mutta jokin sisälläni ei enää sävähdä kuten ennen. Ikäänkuin olisin vähän kuollut sisäisesti. Tämä on varmaan joku korvienväliongelma, joka pitaisi saada kuntoon, jotta voisin tapailla uusia miehiä. Mutta miten ihmeessä saa viroitettyä itsensä siihen?
Vaikka palstalla haukutaan Anne Kukkohoveja ja muita keski-ikäisiä naisia, jotka puhuvat seksuaalisuudestaan, niin minä ihailenheitä ja haluaisin olla juuri sellainen. Haluaisin samanlaisen eroottisen ja sensuellin itsetunnon ja elämänasenteen kuin heillä on. Miten sen saa???
Kommentit (8)
Sokoksella on stailisti. Sinuna poikkeaisin lähimmässä Sokoksessa katsomassa meikit ja vaatteet kuntoon. Oisko lattari lajina semmonen mistä saisit uutta virtaa?
Vierailija kirjoitti:
Sokoksella on stailisti. Sinuna poikkeaisin lähimmässä Sokoksessa katsomassa meikit ja vaatteet kuntoon. Oisko lattari lajina semmonen mistä saisit uutta virtaa?
Itseasiassa olen nuorempana tykännyt tanssimisesta, se on vaan sitten unohtunut. Voisi olla erittäin hyvä idea aloittaa se uudestaan.
Ap
Mieti mistä oikeasti tykkäät? Tanssi? Ulkoilu? Osta kivoja vaatteita, käy lomalla, kampaajalla. Keskity itseesi ja mieti miten kiva tyyppi olet.
Naisilla se on vielä helppoa, mutta vähän iäkkäämpänä miehenä ei, kun se ei käy kuten Lapinlahden linnut lauloi vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mieti mistä oikeasti tykkäät? Tanssi? Ulkoilu? Osta kivoja vaatteita, käy lomalla, kampaajalla. Keskity itseesi ja mieti miten kiva tyyppi olet.
Lomamatka olisi myös aivan erittäin hyvä idea myös, kiitos. Nuorempana matkustin paljon yksin, mutta sitten se meni perhematkailuksi, joten ei edes suoraan sanoen ole tullut mieleen, että voisin mennä yksin taas.
Jo kaksi tuttavaanikin on ehdottanut minulle stylistia, mutten ole innostunut. Epäilen että joku muu ihminen yrittää taas tyrkyttää minulle omaa visiotaan tyylistä, kun haluaisin löytää itseni. Sen oman itseni olen hukannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jo kaksi tuttavaanikin on ehdottanut minulle stylistia, mutten ole innostunut. Epäilen että joku muu ihminen yrittää taas tyrkyttää minulle omaa visiotaan tyylistä, kun haluaisin löytää itseni. Sen oman itseni olen hukannut.
Ap
Mutta miten voit löytää vanhan itsesi, kun et kuitenkaan voi enää olla sama ihminen kuin olit aiemmin? Eikö olisi aika selvittää kuka olet nyt?
"Vaikka palstalla haukutaan Anne Kukkohoveja ja muita keski-ikäisiä naisia, jotka puhuvat seksuaalisuudestaan, niin minä ihailenheitä ja haluaisin olla juuri sellainen. Haluaisin samanlaisen eroottisen ja sensuellin itsetunnon ja elämänasenteen kuin heillä on"
Kuulostat ainakin ihanan positiiviselta ihmiseltä, etkä sellaiselta kitkerältä sitruunalta kuin täällä usein kirjoittelijat tuntuu olevan. :) Tuo on jo hyvä pohja lähteä rakentamaan uutta naisellista kukoistusta.
Jaa mä olin tulossa ehdottamaan että mene miehenä, se on nykyään ilmoitusasia.