Voi hellanlettas näitä torin kautta myyjiä: kirjahyllyä ei oltu purettu osiin!!!
Tulemme AUTON kanssa. Luulemne: kaikki on jo SOPIVASTI purettu osiin. Katin kontit! Ei ole MITÄÄN purettu osiin! Aivan käsittämätöntä TYHMYYTTÄ näiltä myyjiltä. Haukuimme tämän PATALUHAKSI!!!
Kommentit (13)
Ai sulla oli kuitenkin auto nyt sitten tällä kertaa.
Miksi menit paikalle autolla, johon ei mahdu kokonainen kirjahylly?
Voisi sitä jotain valmisteluja tehdä tavaransa kanssa. Laittaa osiin, puhdistaa, pakata jne. Kyllä minä ymmärrän ap mistä on kyse. Pitäisi näiden myyjien paremmin välittää asioista, muuten voi olla että jää monet muutkin asiat hoitamatta. Apn tapauksessa olisi voinut mainita että ostaja saa itse purkaa.
Käy minulta lapioimassa kirjahylly kyytiin. Poltin viime viikolla roviolla. Saat samasta kahden hengen sohvan.
Mahtuu hyvin autoon.
No mä ostin pesukoneen ja se ol purettu osiin niin kuin mä vaadin, mutta kokoomis ohjetta ei ollut, ny se ootaa et saan semmosen miehen iskettyy joka kokois sen, mut ei tinterissä oo täälläpäin yhtään sellasta asentajaa joka ei oo mun ex, tulisk tampereelta tai jostain tänne asti, täytyy yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Voisi sitä jotain valmisteluja tehdä tavaransa kanssa. Laittaa osiin, puhdistaa, pakata jne. Kyllä minä ymmärrän ap mistä on kyse. Pitäisi näiden myyjien paremmin välittää asioista, muuten voi olla että jää monet muutkin asiat hoitamatta. Apn tapauksessa olisi voinut mainita että ostaja saa itse purkaa.
Riippuu mitä myy. Itse en ainakaan levykasaa ostaisi, siksi saa Ikean kalusteetkin olla.
Jos ei myyty purettuna ja valmiiksi pakattuna niin mitäs ostit.
Ihmettelen suuresti, miten puretaan osiin tommonen pari metrinen kirjahyllyn päätylevy? Ja vielä miten se kuljetetaan autossa? Olisitte vuokranneet pakettiauton, sillähän siitä olis päästy.
Lopeta jo nää tyhmät trollaukset.
Ja lopettakaa jo näihin vastaaminen. Ette kai ole niin urpoja ettette tajua..
Ja pesukonettakaan ei toimitettu teille kotiinkuljetuksena?