Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Keskisarjasta artikkeli

Vierailija
20.04.2023 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009532325.html

"Enkä ole nykyisessä avioliitossani käynnistänyt kertaakaan tiskikonetta tai pyykkikonetta. Enkä käyttänyt imuria. Minua ei kiinnosta sellainen elämäntapa. Joulu on ihan parhaita työpäiviä, koska silloin lapset ja muija ovat jossain muualla."

Semmoista elämää.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni maku täydellisesti tuosta tyypistä. Ei noin vain voi elää parisuhteessa.

Parisuhteessa vielä voisikin, mutta heillä on lapsikin siinä katselemassa ja oppimassa miten isä kohtelee äitiä.

Mistä sinä tiedät, miten Keskisarja kohtelee vaimoaan?

Kyllä asenne huokuu riveiltä ja rivien välistä.

Tuolla tekstillä sun rivien välistä huokuu mustavalkoinen ajattelu. 

Jos mun mies sanoisi lehdessä, että joulu on ihanaa aikaa kun muija ja lapset on poissa jaloista, niin mies huokuisi aika nopeasti ovesta pihalle. Pysyvästi. Tsiisus.

Miehelle olisi parempikin että hän pääsisi sinusta eroon

Kyllä hän ovelle halutessaan löytää.

Vierailija
62/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa vielä voisikin, mutta heillä on lapsikin siinä katselemassa ja oppimassa miten isä kohtelee äitiä.

Jos mun mies sanoisi lehdessä, että joulu on ihanaa aikaa kun muija ja lapset on poissa jaloista, niin mies huokuisi aika nopeasti ovesta pihalle. Pysyvästi. Tsiisus.

Miehelle olisi parempikin että hän pääsisi sinusta eroon

Teemuko se siellä kiukuttelee? Tuitui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän ole erityisemmin ollut yliopistollakaan aikoihin.[/quote]

Mistäköhän SINÄ sen "tiedät"?

Melkein naurattaa🙄😆🙄

Vierailija
64/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet pahastunut siitä että hän ei ole yliopistolla norkuva hyödytön yhteiskunnan elätti niin kuin 99% "tutkijoista"?[/quote]

Voi luoja...

Tyhmyys se tosiaan vaan lisääntyy.

Vierailija
65/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän ole erityisemmin ollut yliopistollakaan aikoihin.

Mistäköhän SINÄ sen "tiedät"?

Melkein naurattaa🙄😆🙄

Hän on niin itse sanonut 🤷.

Vierailija
66/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuosta artikkelista käynyt ilmi sekin, että äijä ei olekaan tutkija?

Ts. ei julkaise vertaisarvioiduissa lehdissä tutkimusta vaan kirjoittelee vain omia päätelmiään vapaarahoitteisiin kirjoihin.

En ole portinvartioinnin ystävä ja akateeminen tutkimus ei ole sidottu mielestäni virkoihin, mutta tuossa kulkee raja. Tutkija tekee tutkimusta, tietokirjailija(?) taustatyötä.

Eli olet pahastunut siitä että hän ei ole yliopistolla norkuva hyödytön yhteiskunnan elätti niin kuin 99% "tutkijoista"?

Tämä on persujen käsitys korkeakoulutuksesta.

Ja juuri Purra maikkarilla maireasti lupasi, että koulutuksesta ei leikata. Kuka uskoo?

Vierailija
67/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisarja vaikuttaa autistilta. En tiedä, onko. On kuitenkin hyvin työteliäs, kirjoittaa jatkuvasti ja on mukana monessa. Puoliso on aivan varmasti tiennyt, etteivät kotityöt tule menemään tasan Keskisarjan kanssa eläessä ja että arki tulee olemaan vähintäänkin erikoista. Kukaan ei ole pakottanut häntä suhteeseen. Aikuinen nainen pystyy ihan itse tekemään päätöksiä ja kantamaan vastuuta elämästään. Ei palstamammojen tarvitse pöyristyä siitä, miten kussakin parisuhteessa hoidetaan tiskikoneen täyttö tai tyhjentäminen.

En tiedä onko monikaan aidosti pöyristynyt, mutta mieti nyt tällaista hemmoa ministerinä. Erityisesti pelottaa jos hän olisi ulkomailla ja vaikka lehdistön kanssa tekemisissä, mitähän juttuja sieltä tuleekaan suusta?

Tuskin ainakan lupailee hornetteja tai valittaa miesvihasta. Keskisarjaa varmasti naurattaa vauvapalstan tosikkojen kokoontumisajot. Keskisarjoille löytyy kyllä ottajansa, tuollaisen tyypin kanssa voi varmasti marjastuksen ja muun touhuilun lomassa käydä mitä parhaimpia keskusteluja kun Teemu ei varmasti ole henkisesti mikään tylsä tyyppi.

Kilttikin on kun eilisessä lehtijutussa kertoi hoitavansa lapsia että vaimo saa vapaasti keskittyä omiin harrastuksiinsa myös. Teemulla on varmasti läheinen suhde jälkikasvuunsa toisin eräällä toisella ministerillä jolle kaverit ja biletys on nro1.

Vierailija
68/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu...

Vierailija
69/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä saisi sanoa, jos se on totta? Etkö sinä kaipaa yksinoloa? Minä kaipaan usein, vaikka lähimmäisiäni rakastankin yli kaiken.

Vierailija
70/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiskaa enkä käytä pesukonetta. Perheen sisäisessä työnjaossa noi hommat on meillä lipsahtaneet miehelle.

Sellaista voi sattua.

Että sellasta trollia persupenalta tällä kertaa. Ensimmäinen virke toki 100% totta, mutta sukupuoltasi et kylläkään ole vaihtanut ;)

Vierailija
71/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti kun viimeksi moppasin lattian. Niin piti eukon 10min päästä mopata sama alue. Päätin, että antaapa olla siivoukset sitten.

Vierailija
72/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy niinku isälleni, joka äitini kanssa erottuaan ja eläkeiän kynnyksellään joutuin soittelemaan aikuisille lapsilleen, että miten pesukonetta käytetään ja opastimme kädestä pitäen. Hän on pitänyt oikeastaan kaikkia kotitöihin liittyvää itsestään selvänä ja tyhmemmän kansanosan hommana.

Vierailija
73/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi äitiä podcastissa juuri kertoivat kuinka toinen äideistä toivoi synttärilahjaksi sitä, että vaimo ja lapset lähtisivät pois kotoa, että saisi vähän omaa aikaa,mitä arvostaa todella paljon. Aattee, jotkut naisetkin sanoo niin

Vierailija
74/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä saisi sanoa, jos se on totta? Etkö sinä kaipaa yksinoloa? Minä kaipaan usein, vaikka lähimmäisiäni rakastankin yli kaiken.

Saahan sen sanoa ihan vapaasti. Ja muut saavat reagoida siihen myös halunsa mukaan.

Vierailija
75/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi äitiä podcastissa juuri kertoivat kuinka toinen äideistä toivoi synttärilahjaksi sitä, että vaimo ja lapset lähtisivät pois kotoa, että saisi vähän omaa aikaa,mitä arvostaa todella paljon. Aattee, jotkut naisetkin sanoo niin

Onko sen synttärit jouluna, milloin se toivoi akastaan ja lapsistaan lomaa?

Vierailija
76/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisarja vaikuttaa autistilta. En tiedä, onko. On kuitenkin hyvin työteliäs, kirjoittaa jatkuvasti ja on mukana monessa. Puoliso on aivan varmasti tiennyt, etteivät kotityöt tule menemään tasan Keskisarjan kanssa eläessä ja että arki tulee olemaan vähintäänkin erikoista. Kukaan ei ole pakottanut häntä suhteeseen. Aikuinen nainen pystyy ihan itse tekemään päätöksiä ja kantamaan vastuuta elämästään. Ei palstamammojen tarvitse pöyristyä siitä, miten kussakin parisuhteessa hoidetaan tiskikoneen täyttö tai tyhjentäminen.

En tiedä onko monikaan aidosti pöyristynyt, mutta mieti nyt tällaista hemmoa ministerinä. Erityisesti pelottaa jos hän olisi ulkomailla ja vaikka lehdistön kanssa tekemisissä, mitähän juttuja sieltä tuleekaan suusta?

En tiedä, varmaan alkaisi lahjoittelemaan hornetteja ympäriinsä, eiku nääh, ei kukaan voi olla niin pihalla.

Vierailija
77/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jouluna. Meillä on miehen kanssa tapana tehdä siitä kiva juhla lapsille. Mutta kukin toki tavallaan. Tai Teemun tavalla 🙄.

Vierailija
78/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiskaa enkä käytä pesukonetta. Perheen sisäisessä työnjaossa noi hommat on meillä lipsahtaneet miehelle.

Sellaista voi sattua.

Että sellasta trollia persupenalta tällä kertaa. Ensimmäinen virke toki 100% totta, mutta sukupuoltasi et kylläkään ole vaihtanut ;)

Mä olen kylläkin 50+ nainen. Ja tämä on ihan totta. Mies voisi vahvistaa :)

Ja lapset myös.

Vierailija
79/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

]Miksei sitä saisi sanoa, jos se on totta? Etkö sinä kaipaa yksinoloa? Minä kaipaan usein, vaikka lähimmäisiäni rakastankin yli kaiken.[/quote]

Haloo;

Tottakai voi sanoa, kyse ei ole siitä.

Vaan siitä, miten sen sanoo.

Ei kukaan itseään ja muitakaan kunnioittava kutsu esim. toisia halventavilla nimityksillä.

Onhan näitäkin pareja, joilla on tapana kutsua toisiaan vaikka miksi ja silloin se on ok.

Mutta on myös niitä, jotka haluaa itseään puhuteltavan joko omalla nimellä tai jollain muuten sopivalla.

Ja jos joku sanoo ettei halua tulla kutsutuksi esim. muijaksi, akaksi, ukoksi tai vaikkapa äijäksi niin sitä pitää kunnioittaa.

Onko ne käytöstavat muka niin vaikeita?

Ja jos on, niin täytyy olla tyhmä.

Ja vielä ilkeäkin.

Vierailija
80/121 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista voi sattua.

Tulin ihan vilkaisemaan miten täällä puhutaan, ja ketjun tympeä ilmapiiri kyllä karkottaa nopeasti. Miksi synkistätte päiviänne tällaisella ajanhukalla, tuleeko tällaisesta riitelystä teille voimaantunut olo? t. Bystander

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi