Teemu Keskisarjasta artikkeli
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009532325.html
"Enkä ole nykyisessä avioliitossani käynnistänyt kertaakaan tiskikonetta tai pyykkikonetta. Enkä käyttänyt imuria. Minua ei kiinnosta sellainen elämäntapa. Joulu on ihan parhaita työpäiviä, koska silloin lapset ja muija ovat jossain muualla."
Semmoista elämää.
Kommentit (121)
Itse kyllä uskon että hän on jollakin tavoin autistinen, älykäs mutta hänellä ei ole suodatinta sosiaalisess kanssaköymisessä. Uskon että hän ei yhtään välitä mitä hänestä ajatellaan. Yliopistolla tuollainen persoona voi pärjätä oikein hyvin, mutta poliitikkona ei[/quote]
On kyllä erikoinen persoona.
Ehkä jotenkin hankalakin.
Mietin joskus, että miten tulee toimeen esim. niiden tutkimusapulaisten kanssa?
Lukekaa juttu. Kuulostaahan tuo pahalta, mutta jutussa sanotaan että tekee muita kotitöitä ja on lasten kanssa. On teknisesti huono eikä halua sen takia käyttää kodinkoneita. Sekin kuulostaa tökeröitä mutta jos tekee osansa kotitöistä ja on lasten kanssa, mikäs siinä. Vähän ihmetyttää tietty että miten vaikea voi joku imuri olla...ja luulisi että aikuinen mies osaa pyykit pestä.
Siis apua mitä ihmettä, eikö mies jaa kotitöitä vaikka meillä on muka tasa-arvo ja kaikki?! Olen aivan shokissa, en ehkä toivu. Soitin jo auttavaan puhelimeen. Teemu on änkyrä, siitä puoluevalintakin. Tietenkin hän osaa käyttää elektronisia vimpaimia, hän ei vain halua ja kertoo asiasta herättääkseen juuri näitä reaktioita. Jonkun Keskihörhelön tiskaamisten ei pitäisi kiinnostaa ketään.
Tyypillinen autistinen nero, joka ei ymmärrä sosiaalisia sääntöjä, tunnekuohuja tai sitä, että jotkut ihmiset ovat ammattiloukkaantujia ja valmiina pöyristymään puolesta sanastakin.[/quote]
No jos on ihmisten kanssa tekemisissä, pitää opetella edes alkeellisimmat käytöstavat!
Ei ole enää nykypäivää, että lauotaan mitä sattuu.
Ja jos edustaa muita, asioista voi toki puhua mutta ei sielläkään haukuta, nimitellä ja mennä henk.kohtaisuuksiin.
Onhan siellä niitä muitakin, jotka ovat saaneet palautetta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Siis apua mitä ihmettä, eikö mies jaa kotitöitä vaikka meillä on muka tasa-arvo ja kaikki?! Olen aivan shokissa, en ehkä toivu. Soitin jo auttavaan puhelimeen. Teemu on änkyrä, siitä puoluevalintakin. Tietenkin hän osaa käyttää elektronisia vimpaimia, hän ei vain halua ja kertoo asiasta herättääkseen juuri näitä reaktioita. Jonkun Keskihörhelön tiskaamisten ei pitäisi kiinnostaa ketään.
Älä jaksa...
Kyse ei ole siitä, miten he ovat asiansa sopineet vaan siitä että tyyppi oikein "kehuu"/ antaa ymmärtää ettei "akkain" jutut kiinnosta.
Ja vielä kutsuu vaimoaan muijaksi, jonka poissaolosta nauttii.
Ihan turha ihmetellä, jos joku itsekin lähtee tuollaisella asenteella ja puheilla etsimään seuraa.
Moni juoksee karkuun...
On se kova.
Ihan teinin tasolla koko möllösilmä.
Yllätyin eniten että tommosella flegmaattisella luolatrollilla edes on muija ja miten se muka on saanut jonkun raskaaksi.
Eikös tuosta artikkelista käynyt ilmi sekin, että äijä ei olekaan tutkija?
Ts. ei julkaise vertaisarvioiduissa lehdissä tutkimusta vaan kirjoittelee vain omia päätelmiään vapaarahoitteisiin kirjoihin.
En ole portinvartioinnin ystävä ja akateeminen tutkimus ei ole sidottu mielestäni virkoihin, mutta tuossa kulkee raja. Tutkija tekee tutkimusta, tietokirjailija(?) taustatyötä.
Olipas iltis nostanut hienosti kaiken paskan jutusta ja jättänyt sen pois miten tärkeänä pitää lapsiaan
Mutta itis nyt on tuollainen soopalehti, joten mitä muuta voi odottaa.
Sulla on jokin pakkomielle häneen kun olet jo monta viikkoa kirjoittanut ketjujasi hänestä.
Me perussuomalaisten äänestäjät alamme olla huolissamme enemmänkin sinun ahdistuksestasi kuin Keskisarjan politiikasta.
Ei minuakaan kiinnosta sellainen elämäntapa, ei kaikkia vaan kiinnosta. Paha vain, että olen yh-nainen, eikä lapsiakaan kiinnosta, joten minun on pakko käynnistää tiskikone melkein joka päivä ja imuroidakin joskus.
Teemu on hionut tuon roolinsa huolella ja harkiten, jotta se vetoaa pupularisoidusta historiasta kiinnostuneeseen yleisöön. Sellainen hajamielinen tutkija-hahmo, jolle kodin sähkölaitteetkin ovat liian monimutkaisia käyttää. Hiuksetkin ovat Boris Johnson-tyyliin huolitellusti sekaisin ja kasvoilla muodikkaan nyrpeä ilme. :D
Keskisarjan jutut ei uppoa kuin älykkäille. Hän sanoi että hän tekee kotityöt toisella tavalla. Ilmeisesti tiskaa käsin ja lakaisee, tuskin sentään käsin pyykkiä pesee. Ja hoitaa lapsia kotona. Täällähän haukutaan miehiä kuorossa kun ei ne tee mitään. Mä olisin tuohon tyytyväinen. Ja tottakai riittää kun vaimo on tyytyväinen.
Kyllikki Saari-kirja oli aivan mahtava. Minunkin piti sen tähden käydä Isojoella viime kesänä. Saa nähdä tuleeko lähdettyä Heinävedellekin...
Vierailija kirjoitti:
Teemu on hionut tuon roolinsa huolella ja harkiten, jotta se vetoaa pupularisoidusta historiasta kiinnostuneeseen yleisöön. Sellainen hajamielinen tutkija-hahmo, jolle kodin sähkölaitteetkin ovat liian monimutkaisia käyttää. Hiuksetkin ovat Boris Johnson-tyyliin huolitellusti sekaisin ja kasvoilla muodikkaan nyrpeä ilme. :D
Jep. Esim. Nata salmela kertoi podcastissaan, että hänen roolinsa on tarkasti mietitty ja juuri sellainen, että se ärsyttää ja herättää myös niitä haukkuja
Vierailija kirjoitti:
Meni maku täydellisesti tuosta tyypistä. Ei noin vain voi elää parisuhteessa.
Tietenkin voi. Hänen vaimonsa itse päättää onko hän liitossa Teemun kanssa
Oliko Teemu mukana toimittamassa Totuus kiihottaa-kirjaa? Muistatteko se persujen julkaiseman groomausoppaan?
Ehkä oli tarkoitus nostaa feministien verenpainetta?
Vierailija kirjoitti:
Keskisarja vaikuttaa autistilta. En tiedä, onko. On kuitenkin hyvin työteliäs, kirjoittaa jatkuvasti ja on mukana monessa. Puoliso on aivan varmasti tiennyt, etteivät kotityöt tule menemään tasan Keskisarjan kanssa eläessä ja että arki tulee olemaan vähintäänkin erikoista. Kukaan ei ole pakottanut häntä suhteeseen. Aikuinen nainen pystyy ihan itse tekemään päätöksiä ja kantamaan vastuuta elämästään. Ei palstamammojen tarvitse pöyristyä siitä, miten kussakin parisuhteessa hoidetaan tiskikoneen täyttö tai tyhjentäminen.
Minullekin tulee kuva että hän olisi autismin kirjolla. Itsekin olen, niin tunnistan hänessä vähän samaa mitä itsessäni. Työteliäs hän näyttää olevan ja hoitaa lapsia.
Mitkä ihmeen ydinasenapit tähän nyt liittyy. Ja kyllä pelkäsin mitä kaikkea Trump presidenttinä laukoisi ja laukoihin hän kaikenlaisia juttuja, jotka vaaransivat USA:n suhteita länsimaihin. Suomen ja USA:n erona on koko, Suomella ei ole varaa tuollaisiin laukojiin