Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin "kämppissuhteen", olisikohan mahdollista löytää jostain kiinnostunut?

Vierailija
20.04.2023 |

Olen eronnut, 45-vuotias nainen. Pärjään yksinkin, enkä kaipaa perinteistä parisuhdetta (koska en mm. kaipaa mitään intiimiä kanssakäymistä enää) enkä ole kovin seurallinen ihminen, siis siinä mielessä, etten ole kovin puhelias ihminen enkä myöskään jaksa kuunnella kovin kauaa ketään joka puhuu taukoamatta.

Kaipaan kuitenkin sitä jotakin turvallisuuden tunnetta, että joku muukin on kotona, vaikka molemmat puuhailisikin itsekseen.

Voisi tarvittaessa ohimennen päivitellä jotain uutista, keittää kahvit samalla toiselle kuin itsellekin, kotitöitä olisi joku jakamassa (tai mielellään vielä niin, että kämppismies vaihtaisi mulle esim. autonrenkaat ja vastineeksi minä voin pestä huushollin ikkunat tms)

Turvaa olisi sittenkin, jos jompi kumpi olisi sairaana, toinen voisi hoitaa ruokaostokset jne.

Sellaista tasavertaista, toista kunnioittavaa, rauhallista yhteiseloa. Joskus voisi reissatakin tai käydä taoahtumissa yhdessä, jos huvittaisi ja molempia kiinnostaisi. Tai toinen voi vapaasti mennä itsekseen tai kavereiden kanssa jos tykkäisi.

Mitäs olette ideasta mieltä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös kämppiksen, miehen. Olen 38 v mies ja kämppis voisi olla noin ikäiseni mies. Huom kyse ei romantiikasta tai seksistä. Kyse arjen jakamisesta ja kaveruudesta. Meillä pitäisi olla sama elämänfilosofia siinä mielessä että naisia emme (enää) halua sotkemaan päivittäistä elämää vaan naisasiat hoidetaan kotimme ulkopuolella. Käytännön hyötyjä olisi mm. palkkaisimme siivoojan ja ehkä taloudenhoitajan valmistamaan ruoat. Paljon halvempaa per nokka kuin palkata yksin.

Vierailija
22/27 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin naista juuri tuontyyppiseen suhteeseen.

N52

Sama, nainen tai mies.

N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut naista? Jos kerta läheisyydellä ei niin väliä. Naisissa on tällaisia enemmän kuin miehissä.

Itse haluaisin, että kyseessä olisi suhde johon liittyy sitoutuminen toiseen. Pitää toisesta eikä etsi jotain muuta parisuhdetta koko ajan. Elämänkumppania.

Vierailija
24/27 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista löytyy kimppakämppä/kommuuniryhmiä, sinne vaan ilmoitusta laittamaan ja muiden ilmoituksia lukemaan.

25/27 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun juopon, taloudellisesti hyväksikäyttäjän voit enää tuohon ikään saada.

Vierailija
26/27 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.uuten olis ok mutta voisit hieroa mun penistä niskahierontaa vastaan. Käviskö

Vierailija
27/27 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina voida tulla. Hake posti ja tilata wolt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän