Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenko mikä?

M52
19.04.2023 |

Olen hetero mies, ainakin olen niin tähän asti luullut.
Viimeaikoina on yhä useammin tullut ajatuksiin kokeilla vieraan miehen kalua, käsitellä sitä käsin ja huulin niin, että se kovenisi siinä määrin, että saisin maistaa touhutippaa. Mikäli hän haluaisi, voisi hän laueta suuhuni, vieraan miehen sperma suussani olisi kiihottava ajatuksenakin, ilmeisesti nielisin kaiken.
Miksi ajattelen näin, heteromies?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heterona pidän itseäni minäkin mutta haluaisin kuitenkin tuntea toisen miehen kovan kalun pepussani, antautua ja "joutua" toisen miehen himojen kohteeksi ja astuttavaksi ;)

No, ehkäpä olen siis bi-curious kuitenkin, kuten kait aloittajakin...

Vierailija
2/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on tunnistaa halunsa. Hyvässä tapauksessa jos haluaa niitä voi vielä päästä toteuttamaankin. Jos joku nimike sattuu osumaan niin se helpottaa itsemäärittelyä, mutta ei sanoihin kannata liikaa ripustautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää se hetero pois niistä jutuista, niin kuulostaa uskottavalta se halu!

Vierailija
4/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan samat haaveet ja toiveet, joita hieman hämmästellen ja lievästi ahdistuen iltaisin, vaimoni nukkuessa vieressäni, pohdin. 

Pidän itseäni täysin heterona, olen aviossa, minulla hyvä koulutus ja vastuullinen työ, johdan n. 100 hengen lähinnä naisvaltaista työyhteisöä. 

Viime aikoina on mieleeni, hiljaisina hetkinä, yhä useammin kivunnut kaipuu kokea miehen läheisyys - itseäni nuoremman, viriilin miehen ote. Kiihotun ajatuksesta saada miehen erektoitunut elin käteeni, tuntea sen lämpö, tuoksu ja tuntu. 

En tunnista arjessa itsessäni submissiivisiä piirteitä, mutta haluaisin alistua itseäni nuoremmalle, itseäni paremmalle Miehelle, joka alistaen, vaikka kivuliaasti ottaisi minut.

Olen hämilläni tunteideni ja haaveideni kanssa. Toisaalta en haluaisi myöntää olevani bi, toisaalta odotan valtavalla kiihotulsella, sydän pamppaillen tämän yhteisen viikonlopun täyttymistä...

Vierailija
5/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Minulla on aivan samat haaveet ja toiveet, joita hieman hämmästellen ja lievästi ahdistuen iltaisin, vaimoni nukkuessa vieressäni, pohdin. 

Pidän itseäni täysin heterona, olen aviossa, minulla hyvä koulutus ja vastuullinen työ, johdan n. 100 hengen lähinnä naisvaltaista työyhteisöä. 

Viime aikoina on mieleeni, hiljaisina hetkinä, yhä useammin kivunnut kaipuu kokea miehen läheisyys - itseäni nuoremman, viriilin miehen ote. Kiihotun ajatuksesta saada miehen erektoitunut elin käteeni, tuntea sen lämpö, tuoksu ja tuntu. 

En tunnista arjessa itsessäni submissiivisiä piirteitä, mutta haluaisin alistua itseäni nuoremmalle, itseäni paremmalle Miehelle, joka alistaen, vaikka kivuliaasti ottaisi minut.

Olen hämilläni tunteideni ja haaveideni kanssa. Toisaalta en haluaisi myöntää olevani bi, toisaalta odotan valtavalla kiihotulsella, sydän pamppaillen tämän yhteisen viikonlopun täyttymistä...

Toivottavasti vaimo tietää asiasta, etkä petä selän takana.

Vierailija
6/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5  Vaimo ei tiedä, se romahduttaisi liittomme...

Vierailija
7/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 ...ja se juuri lisää tätä hämmennyksen määrää. Siitäkin huolimatta olen halukas ja valmis kokeilemaan miehen kovaa kalua ja ankaraa kättä...

Olen 184-78, hyväkuntoinen mies, joten arvelen seuraa löytyvän, kunhan vaan tietäisin, mistä sitä etsisi...

Vierailija
8/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

5/5 ...ja se juuri lisää tätä hämmennyksen määrää. Siitäkin huolimatta olen halukas ja valmis kokeilemaan miehen kovaa kalua ja ankaraa kättä...

Olen 184-78, hyväkuntoinen mies, joten arvelen seuraa löytyvän, kunhan vaan tietäisin, mistä sitä etsisi...

Aiemminkin olen kysynyt tästä aiheesta, mutta kysytään taas kun tuntuu tulevan aina uudestaan pinnalle. Hakisit siis miesseuraa, koska oletettavasti vaimosi ei sinulle pysty (aitoa) kullia tarjoamaan. Kysymys on, että miksi se juuri tässä tapauksessa on jotenkin eri asia kuin jokin muu juttu, jota vaimosi ei syystä tai toisesta pysty tai halua sinulle antaa?

Esimerkiksi, minun vaimoni ei pysty tarjoamaan minulle isoja tissejä, mutta en silti edes harkitse isojen tissien etsimistä jostakin muualta. Samalla tavalla en myöskään haaveile pääseväni hipelöimään tai edes katselemaan toisen miehen kullia, vaikka eroottisesti viehätyn myös kullin katselusta ja miehen orgasmista. Fantasiat fantasioina.

Vierailija
9/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/8  Ilmeisesti olet todellakin hetero, vailla bi-curiosiutta.

Mahdoton selittää sinulle, kun asenteesi on kertomasi mukainen.

Hyvää kevättä...

Vierailija
10/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

8/8  Ilmeisesti olet todellakin hetero, vailla bi-curiosiutta.

Mahdoton selittää sinulle, kun asenteesi on kertomasi mukainen.

Hyvää kevättä...

Ehkä sinä olet itse käsittänyt itsesi väärin, ja yrität selitellä olevasi "bi-curious" kun todellisuudessa oletkin pikemminkin monisuhteisuuteen taipuvainen. En minä näe siinä mitään periaatteellista eroa, hakeeko suhteen ulkopuolista seuraa miehistä vai naisista.

Eikä minusta bi-henkisyydessä ole mitään lähtökohtaisesti väärää sen enempää kuin monisuhteisuudessakaan, niin kauan kuin vain pysyy asian kanssa rehellisenä. Itselleen ja muille asianosaisille.

Vierailija
11/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut miehessäni, että ilmeisesti on jotain uutta mielessä.

Vierailija
12/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi

Vierailija
13/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaali seikkailun halua , saispa joku laukeamaan peppuun ja kalu suuhun

Vierailija
14/32 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokeiltiin kolmatta pyörää, vierasta miestä. kaikki nauttivat ja seksi oli todella kiihkeää, jossain vaiheessa vieras upotti mieheni kalun suuhunsa, siis otti suihin häneltä. Hetken pelkäsin mitä tapahtuu ja ylläriksi kuulin mieheni tyytyväiset ja nautinnolliset murahdukset, samoin kuin silloin kun itse annan suuta. Kiihotti katsella sitä, mutta loppuun asti siinä ei menty, sen jälkeen taas sain molemmat kimppuuni. Kiihotti se näky ja kiihottaa edellen muistella sitä

Vierailija
15/32 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-henkisyys on tullut pintaan, nykyään on helpompi luoda kontakteja - tilaisuus tekee varkaan, eli hyvä näin.

Vierailija
16/32 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on vain kokeilunhaluinen perverssi. En koe että tuolla on vielä tekemistä bi-unteliaisuuden kanssa. Jokin tuhma tuossa varmaan kiinnostaa/kiihottaa, mutta ei se tarkoita että kokee vetovoimaa miehiin yleisesti.

Vierailija
17/32 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille miehille tulee tuollaisia tuntemuksia.

Osa kokeilee jo nuorina.

Vierailija
18/32 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16/17  Enpä tiedä, mikä lopulta olen, onko sillä tai sen määrittelyllä niin väliäkään. Tärkeintä minulle on päästä toteuttamaan mielihaluni niin, ettei siitä koidu vaimolleni pienintäkään tuskaa tai huolta....

Vierailija
19/32 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 44 vuotiaana naisena voisin sanoa oman kokemukseni mukaan et tässä iässä ei olla enää niin heteroa. Vaikka oltu lapsesta asti yhdessä mieheni kanssa, lapset kaikki pian aikuisia niin nyt alkaa molemmilla näkyä bi-curioisia jos oikein ymmärrän mitä tarkoittaa. Etsitään kolmatta miestä ja molemmilla kokemuksia omasta sukupuolesta (samassa paikassa oltu silloinkin). Tulee väkisin mieleen onko ihmiset niin heteroja tosi usein naisetkin tulee baarissa yrittämään miesten lisäksi.. harvoin enää tapaa täysheteroja omassa ikäluokassa.

Vierailija
20/32 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 44 vuotiaana naisena voisin sanoa oman kokemukseni mukaan et tässä iässä ei olla enää niin heteroa. Vaikka oltu lapsesta asti yhdessä mieheni kanssa, lapset kaikki pian aikuisia niin nyt alkaa molemmilla näkyä bi-curioisia jos oikein ymmärrän mitä tarkoittaa. Etsitään kolmatta miestä ja molemmilla kokemuksia omasta sukupuolesta (samassa paikassa oltu silloinkin). Tulee väkisin mieleen onko ihmiset niin heteroja tosi usein naisetkin tulee baarissa yrittämään miesten lisäksi.. harvoin enää tapaa täysheteroja omassa ikäluokassa.

Olipa postauksesi kuin itseni kirjoittama, elämme uutta vaihetta elämässämme, elämme uutta aikaa yhteiskunnassa. Ennen näihin ei ollut aikaa, ennen näihin ei ollut metodeja. Nyt on näin, itseäni kiihottaa miehen läheisyys nyt enemmän kuin oman vaimoni ihana ja avoin syli.  Voi hyvin olla, että kiinnostuksen täyttymys tukahduttaa tällaisen toiveet ja haaveet, mutta sen näkee sitten. Aikuisia me olemme, toki erilaisia ja eri valmiuksilla toimia. Bi-myönteisyyden lisääntyminen räjähdysmäisesti molempien sukupuolien parissa on tätä päivää, en taistele sitä vastaan. Erota en halua, perhettäni en jätä, olkoon tämä  minun oma, salainen osani elämästäni, jota en halua jakaa itselleni tärkeiden ja rakkaiden kanssa...