olenko mikä?
Olen hetero mies, ainakin olen niin tähän asti luullut.
Viimeaikoina on yhä useammin tullut ajatuksiin kokeilla vieraan miehen kalua, käsitellä sitä käsin ja huulin niin, että se kovenisi siinä määrin, että saisin maistaa touhutippaa. Mikäli hän haluaisi, voisi hän laueta suuhuni, vieraan miehen sperma suussani olisi kiihottava ajatuksenakin, ilmeisesti nielisin kaiken.
Miksi ajattelen näin, heteromies?
Kommentit (32)
Kunhan ette petä, ihan sama mistä kyse. Uskoton EI saa olla!
On ihan normaalia (suurimmalle osalle suomen kaikistahomoistatai 99% ainakin..) tuntea noin:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008073109.html
Se on vaan niin.
Niin vähän on niitä jotka tuntisivat yhtäön toisin; milleniaalit ja 90-luv.syntyneet, ehkä. Vain niitä..
Hetero olen, mutta spermaa haluaisin maistaa.
TE OLETTE KAIKKI HOMOJA! eikä siinä mitään, mutta älkää käyttäkö hetero sanaa, kun haluatte imeä/otaa kalua suuhun/hanuriin yms...
Tenipojat joskus toisiaan runkkaavat ja ottavat suihin. Mutta kun naisen pimpin makuun on päässyt, niin ihan heteroita näistäkin tulee varmaan 98%:sesti.
Et ole heteromies jos ajatukset harhailevat siellä miesten puolella. Niinhän monella muullakin tekee-puheistansa huolimatta. Olet bi jos kumpikin sukupuoli sinua kiinnostaa. Ole ylpeä itsestäsi-ei ole syytä ihmettelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Näin 44 vuotiaana naisena voisin sanoa oman kokemukseni mukaan et tässä iässä ei olla enää niin heteroa. Vaikka oltu lapsesta asti yhdessä mieheni kanssa, lapset kaikki pian aikuisia niin nyt alkaa molemmilla näkyä bi-curioisia jos oikein ymmärrän mitä tarkoittaa. Etsitään kolmatta miestä ja molemmilla kokemuksia omasta sukupuolesta (samassa paikassa oltu silloinkin). Tulee väkisin mieleen onko ihmiset niin heteroja tosi usein naisetkin tulee baarissa yrittämään miesten lisäksi.. harvoin enää tapaa täysheteroja omassa ikäluokassa.
Jaa, no koen kyllä itse olevani heteromies. Ei kiinnosta lainkaan koskea toisen miehen munaa tai sekstailla sellaisen kanssa. En usko, että tästä enää muutun. Vaimo on kyllä todennut, että naisten vartalot on kauniimpia kuin miesten, muttei häntäkää kiinnosta bi-hommat. Sanoisi kyllä, jos kiinnostaisi, on siksi perverssi.
M53
Kunnioitan ihmisiä ja heidän olemusta,oli hetero taikka homo ym.Ei ole minun asiani miettiä mikä on mitäkin ja kuka on sitä ja tä.Ainoa joka vaikuttaa minun käytökseen toista ihmistä kohtaan on hänen käyttäytyminen.Olkaa iihmisiä ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin 44 vuotiaana naisena voisin sanoa oman kokemukseni mukaan et tässä iässä ei olla enää niin heteroa. Vaikka oltu lapsesta asti yhdessä mieheni kanssa, lapset kaikki pian aikuisia niin nyt alkaa molemmilla näkyä bi-curioisia jos oikein ymmärrän mitä tarkoittaa. Etsitään kolmatta miestä ja molemmilla kokemuksia omasta sukupuolesta (samassa paikassa oltu silloinkin). Tulee väkisin mieleen onko ihmiset niin heteroja tosi usein naisetkin tulee baarissa yrittämään miesten lisäksi.. harvoin enää tapaa täysheteroja omassa ikäluokassa.
Jaa, no koen kyllä itse olevani heteromies. Ei kiinnosta lainkaan koskea toisen miehen munaa tai sekstailla sellaisen kanssa. En usko, että tästä enää muutun. Vaimo on kyllä todennut, että naisten vartalot on kauniimpia kuin miesten, muttei häntäkää kiinnosta bi-hommat. Sanoisi kyllä, jos kiinnostaisi, on siksi perverssi.
M53
kiinnostaa, millä tavalla perverssi?
Heteromiehenäkin haluaisi kokea kaikenlaista, leikkimielellä tai tosissaan. Joskus 1900-luvun alkuvuosina pohjoismaisen voimisteluliikkeen piirissä oli kuulemma tapana järjestää nuorten miesten kauneuskilpailuja antiikin Kreikan tapaan. Kisaan osallistujat astuivat arvioitaviksi ilkosillaan. Raatina oli vanhempia silinteripäisiä herrasmiehiä vahattuine viiksineen. Niin arvioitiin kisailijoiden ryhti, lihasten ja jäsenten sopusuhtaiisuus, siinä ohessa sekin nuorekkaan miehinen jäsen, joka roikkui rentona tai jopa jollakin sojotti puolijäykkänä kiharasta karvaisesta pehkostaan. Voittaja sai seppeleen kaulaansa, erityishuomiota kiireestä kantapäähän. Naisia ei tilaisuuteen päästetty, kuten ei antiikin Kreikassakaan. Olisin mielelläni kisaan osallistunut, ja nyt, vanhemmalla iällä, ilmoittautunut tuomaristoon. Olisinko siis kokeilunhaluinen, utelias ja kumminkin hetero?
Samoilla ajatuksilla siis itsekin miettinyt olenko lesbo ja mies homo mut kai sit ollaan bi molemmat vaikkei ikinä nuorena tullut mieleenkään tällainen. Kahdenkeskinenkin seksi onnistuu kyllä. Siinä mielessä avoimia oltu et mies haluaa kolmen kimppaa miehen kanssa ja joskus kun ollut jotain baari-illan jälkeistä yritystä niin onkin mies ollut sen miehen kanssa (käsipeliä tyyliin) ja mä taas olen ollut jossain bileissä naisen kanssa (ei oikeen tullut mitään) + jotain pussailua, vähän on niinku hakusessa omatkin ajatukset vielä. Tuttavapiirissä tällaisia vähän erikoisia bileitä tekisikin mieli kysyä että onko meidän ikäisissä täysheteroita? Ei kiihotu samasta sukupuolesta missään tilanteessa? Tuntuu et näitä erikoisempia bileitä ei mistään lähiöistä löydy vaan kuuluu enemmän tietynlaiselle väestölle