Tollo puolisoni kuvittelee saavansa salasuhteet anteeksi
Kaksi useamman kuukauden suhdetta eri ihmisten kanssa. Jatkettiin, koska molemmat paljastui kerralla, halusin pitää perheen kasassa ja olin liian romuna lähteäkseni.
Nyt niistä on jo vuosia ja luulee mun päässeen yli niistä, mutta en tod anna ikinä anteeksi. Kun lapset on riittävän isoja, mä lähden. Ihmettelen miten toi edes voi kuvitella muuta saastaisten tekojensa jälkeen. Typerys.
Kommentit (14)
Et sinäkään ihan viisas ole, kun tollon kanssa olet vuosikaudet yhdessä kuitenkin ja muka lasten takia.
Täällä vähän samanlainen tilanne, mutta yksi salasuhde. Mutta siinäkin on aika monta tapaamista liikaa.
Yksi tuttu manasi että miksei lähtenyt silloin kun lapset oli pieniä. Sinnitteli siihen että lapset isompia. Oikeus päättikin viikkoviikko systeemistä vaikka äiti olisi halunnut pitää lapsia enimmäkseen luonaan. Tiesi ex-miehensä mielenterveysongelmasta. Jos lapset olisivat olleet pienempiä mies ei olisi varmaan saanut viikkoviikko systeemiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut enemmän suihin ja nalkuttanut vähemmän.
Hän ei todella muuta tehnytkään kuin nalkutti vuosia ja tarjosi suuhoidot muille. Nyt ei enää juuri nalkuta ja seksiä on, kun yrittää hyvitellä tekosiaan. Mutta ei muuta tehtyä tekemättömäksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin katkeraa... Miltä tuntuu avata haarat tollolle puolisolle?
Miehenä tuota tulee harvemmin tehtyä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei todella muuta tehnytkään kuin nalkutti vuosia ja tarjosi suuhoidot muille. Nyt ei enää juuri nalkuta ja seksiä on, kun yrittää hyvitellä tekosiaan. Mutta ei muuta tehtyä tekemättömäksi. Ap
Jos hänellä oli rohkeutta peräti kahteen eri salasuhteeseen, mistä voit olla edes hetkittäin varma, että tämä harraste jäi häneltä sinne menneisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään ihan viisas ole, kun tollon kanssa olet vuosikaudet yhdessä kuitenkin ja muka lasten takia.
Täysin eri mieltä. Lapset voi meillä hyvin ja on meille tärkeintä maailmassa. Ihmiset eroaa liian helposti itsekkäistä syistä. Viikko-viikkoon johonkin kerrostaloslummiin en suostuisi mistään hinnasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä oli rohkeutta peräti kahteen eri salasuhteeseen, mistä voit olla edes hetkittäin varma, että tämä harraste jäi häneltä sinne menneisyyteen?
Se on minulle melko yhdentekevää, vaikka harrastelisikin. Luottamus ei enää palaudu missään tapauksessa muutenkaan. Ap
Hommaa itsellesikin salasuhde ;) pettäminen nyt vaan on niin pirun yleistä, sun miehes nyt vaan sattui jäämään kiinni. Liha on heikkoa.
Jos on riitaa tai muuta näkyvää, EROA. Pienenä mun vanhemmat riiteli, toivoin aina että eroiaisivat, olisi meille kaikille parempi. Mutta ei.
Ja tolla näkyvällä tarkotin että jotain mikä saattaa näkyä lapsillekin.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Mä tekisin samoin. Uutta suhdetta voi myös rauhassa alkaa etsimään, niin on kaikki kohdillaan kun uusi elämä alkaa.
Tyyppi kirjoitti:
Jos on riitaa tai muuta näkyvää, EROA. Pienenä mun vanhemmat riiteli, toivoin aina että eroiaisivat, olisi meille kaikille parempi. Mutta ei.
Ja tolla näkyvällä tarkotin että jotain mikä saattaa näkyä lapsillekin.
Ei ole enää riitoja juurikaan. Muuten en tässä enää olisikaan kaiken paskan jälkeen. Ennen niitä olikin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin samoin. Uutta suhdetta voi myös rauhassa alkaa etsimään, niin on kaikki kohdillaan kun uusi elämä alkaa.
Näin olen ajatellut. Eikä tässä silti mikään kiire ole, koko loppuelämä aikaa. Ap
Niin katkeraa... Miltä tuntuu avata haarat tollolle puolisolle?