PS:n kansanedustaja Teemu Keskisarja ei tiskaa, imuroi tai pese pyykkiä
Teemu Keskisarja (ps) tekee osansa kotitöistä omalla tavallaan. Mutta elektronisiin kodinkoneisiin hän ei aio koskea.
Keskisarja ei ole nykyisen liittonsa aikana kertaakaan imuroinut, pyykännyt tai käyttänyt tiskikonetta.
Se pitää paikkansa. Sähköiset laitteet ovat nykyisin mielettömän vaikeita, enkä ole opetellut niiden käyttöä, Keskisarja kommentoi Iltalehdelle
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/75d3db91-edbf-4620-b9cf-a693af5627df
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kodin laitteen on ylivoimaisia, ei voi paljon edustajuudeltakaan odottaa. Mistä näitä tulee ja kuka näitä äänestää?
Toisaalta, mihin se imuroinnin "osaaminen" pätevöittää? Tohtorismiehellä on muut vahvuusalueet. Ja onkos jossain lista siitä miten kukakin näistä kahdestasadasta hoitaa kotityönsä? Ja miten suhtauduttais jos tämän sanoisi joku naispuolinen kansanedustaja? Olisko pikkasen taas sitä kaksoisstandardia ilmassa?
Imuroimisen osaaminen edesauttaa oman elämänsä hallintaa. Ei myöskään tarvitse olla niin idiootti että julistaa maailmalle moisen perustaidon puuttuvan, ellei ole kyse toisten samanlaisten passattavien rohkaisemisesta samanlaiseen manipulointiin, niinkuin siinä olisi jotain ylpeiltävää. Enkä ole kuullut naispuolisten edustajien suusta ihmeemmin tällaisia sammakoita, jos nyt ei lasketa Susanna Koskea.
No niin. Nyt tämäkin kommrntointi sitten tuli päätökseensä. Ilmiannoin, turha siis enää mitään kommenttia laittaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kodin laitteen on ylivoimaisia, ei voi paljon edustajuudeltakaan odottaa. Mistä näitä tulee ja kuka näitä äänestää?
Toisaalta, mihin se imuroinnin "osaaminen" pätevöittää? Tohtorismiehellä on muut vahvuusalueet. Ja onkos jossain lista siitä miten kukakin näistä kahdestasadasta hoitaa kotityönsä? Ja miten suhtauduttais jos tämän sanoisi joku naispuolinen kansanedustaja? Olisko pikkasen taas sitä kaksoisstandardia ilmassa?
Tosiaan haluaisin kuulla, jos meillä on joku kolmen lapsen kansanedustajaäiti, joka ei osaa pestä pyykkiä, imuroida tai laittaa ruokaa ja selittää sitä sillä, että ei osaa käyttää kodinkoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hienoa siinä imuroimisessa on? Meillä kone pesee pyykit, ei ihmiset. Ruokaa laitaa se joka jaksaa tai sitten ei, viime viikolla taisin tehdä kaksi kertaa ruokaa. Tänä vuonna olen imuroinut kerran. Mies ei ole tainnut imuroida niinkään usein. Imuroiminen hoituu meillä vähän samoin kuin tuo pyykkääminen, kone hoitaa ja ihminen tyhjentää vain säiliön välillä.
Niin, teillä varmaan imuroi robotti, ja toinen robotti pyyhkii pölyt ja lian, pesukone tyhjentää ja viikkaa pyykit kaappiin, terveellinen ja vaihteleva ruoka ilmestyy pöytään itsestään ja lapset kasvavat omissa huoneissaan. Jos ei, elätte liassa, syötte mitä sattuu ja lapset on laiminlyöty.
Robotti imuroi, kone kuivaa pyykit, koko perhe tekee ruokaa tai ostetaan valmiina. Pölyä ei juurikaan kerry ja pieniä sotkuja siivoaa kuka huomaa silloin kun huomaa tai silloin kuin sotkun tekee. Jos tulot nousee, niin siivoaminen ulkoistuu kokonaan ja ruuan kanssakin tehdään muutoksia niin, ettei kenenkään tarvitse keittiössä kökkiä sitäkään, mitä nyt. Meillä ei ole intressiä käyttää aika kotitöihin tai niistä numeron tekemiseen. Toisilla ilmeisesti on se marttyyrikruunu ikuisesti kiillotettavana.
Ehkä Teemulla on robotti-imuri.
Nythän tämä on täysin ok, kun kyseessä on persu. Jos samanlainen otsikko olisi jonkun muun puolueen jäsenestä, olisi täällä kymmenen satasivuista kauhisteluketjua aiheesta. Tynkkynen olisi tehnyt jo oman maalitusvideonsa.
Keskisarja on tutun tutun tuttuni, ja sitä kautta olen kuullut hauskoja juttuja hänestä. Taitaa mies olla niin hajamielinen, että saisi lähinnä vahinkoa aikaan jos osallistuisi kotitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni häntä tutkijana arvostanut on varmaan hieman ihmeissään nyt, kun hän on paljastunut sovinistiseksi persuksi. Tutkijoita yleensä pidetään vasemmistoliberaalimpina ja hänen vaimonsa on vasemmistolainen. Täytyy monen muodostaa käsitys hänestä uudestaan nyt.
tämä kommenttisi kertoo vain sen, että Keskisarja ja artikkelin tekijä onnistuivat missä tahtoivat.
Mitähän se Teemu tahtoo? Rakentaa keskikehoa keskikaljalla, kuolla keski-iässä keskinkertaisuutena, jäädä keskimäärin yksin kun vaimo vaihtaa nuorempaan
Vierailija kirjoitti:
Keskisarja on tutun tutun tuttuni, ja sitä kautta olen kuullut hauskoja juttuja hänestä. Taitaa mies olla niin hajamielinen, että saisi lähinnä vahinkoa aikaan jos osallistuisi kotitöihin.
Tai politiikkaan
Meillä on robotti-ruohonleikkuri, robotti-imuri, mikroaaltouuni, pesukone ja kuivain ja paljon muuta laitetta.
Pärjään miehenä oikein hyvin ilman kotitöiden tekoa, koska vaimo tekee loput. Minä olen koneet ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on robotti-ruohonleikkuri, robotti-imuri, mikroaaltouuni, pesukone ja kuivain ja paljon muuta laitetta.
Pärjään miehenä oikein hyvin ilman kotitöiden tekoa, koska vaimo tekee loput. Minä olen koneet ostanut.
Mun orkut tarjoaa reilu sadan euron dildo. Kotona käy kerran viikossa siivooja. Pesula pesee pyykit ruuhka-viikkoina. Kauppa toimittaa ruuan kotia.Mihinpä nainen tosissaan miestä?
Entäpä jos vaimo sairastuu, lähtee kotoa, kuolee. Miten sitten hoidat hommat, uusavuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun orkut tarjoaa reilu sadan euron dildo. Kotona käy kerran viikossa siivooja. Pesula pesee pyykit ruuhka-viikkoina. Kauppa toimittaa ruuan kotia.Mihinpä nainen tosissaan miestä?
Ok, voit olla ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos vaimo sairastuu, lähtee kotoa, kuolee. Miten sitten hoidat hommat, uusavuton.
Käy kuten meidän enolle. Vaimon lähdettyä soitti hädissään lähistöllä asuville sukulaisille. Oli oikeasti hätää kärsimässä. Osaa nykyisellään käyttää paketista saatavia kertakäyttörättejä ja tyhjentää robotti-imurin/mopin. Kevät siivouksessa tulee tädit auttamaan.
En mäkään miestä TARVITSE. Mä vaan haluan sellaisen. Viihdyttävä kapistus tossa jaloissa pyörimässä <3
Miten tommosella pököpäällä on nainen ja lapsia?!! Huhhuh.
Oon kuvitellu että elää jossain kiven alla erakkona. Vaikka on kyllä liian huomiohakuinen erakoksi.. Mutta että tommosella lapsia ja oikrin kolme kappaletta, huhhuh.
Onko ne kaikki pikkulapsia, vai onko joku jo aikuinen?
Vaikea kuvitella rttä toi nytkyttää itseään jonkun päällä, laiskan oloinen ja möllösilmät lurpallaan aina.. Taitaa nainen tehdä nekin työt ja tämä vaan makaa raatona muna lypsettävänä.
Ällöttävä, selkeästi koko ikänsä naisten passattavana ollut miehenkuvatus. Tohtorintutkinto ei estä opettelemasta imurin ja muiden laitteiden käyttöä vaan laiskuus. Kuitenkin hän osaa ja haluaa käyttää mm. lännykkää, läppäriä sekä autoa, jotka ovat myös teknisiä laitteita - niinpä tietysti kun ne eivät ole ikäviä kotityölaitteita.
Hyi mikä ukko.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tulee junttikodeista, jossa mies on passattava kuningas ja samanlaiset äänestävät näitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tommosella pököpäällä on nainen ja lapsia?!! Huhhuh.
Oon kuvitellu että elää jossain kiven alla erakkona. Vaikka on kyllä liian huomiohakuinen erakoksi.. Mutta että tommosella lapsia ja oikrin kolme kappaletta, huhhuh.
Onko ne kaikki pikkulapsia, vai onko joku jo aikuinen?
Vaikea kuvitella rttä toi nytkyttää itseään jonkun päällä, laiskan oloinen ja möllösilmät lurpallaan aina.. Taitaa nainen tehdä nekin työt ja tämä vaan makaa raatona muna lypsettävänä.
Ole huoleti. Jopa tuontivaimot osaavat kyllä ottaa omansa. Ei tällasia ilman eestä passata.
Vaimo käy painamassa nappia.