Uskallatko ostaa nyt osakkeita?
Tai muuten sijoittaa? Itellä olis vähän ylimäärästä ja jo pitkään sellainen tunne, että rahat pitäs sijoittaa johonkin. Mutta mihin jne.? Ja onko nyt ihan tyhmä aika aloittaa sijoittaminen, kun taloudella menee niin huonosti?
Kattelin tällasen aika selkokielisen sijoitusvideon ja vähän innostuin. Mut rikastuuko sijoittamalla noin aukottomasti, niin siitä en ole ollenkaan varma.
Kommentit (55)
Joka kuukausi satanen yhteen rahastoon ja viiskymppiä toiseen. Nämä summat menee automaattisesti tililtä, on mennyt viitisen vuotta.
Uskallan. Laitoin kiinni tonnin netistä löytyvät Timon LIstan viiteen eniten nousupotentiaalia omaavaan firmaan.
Huomasin Tulikiven omistaman Nordic Talcin nettisivuilla tällaisen viestin, joten laitoin kiinni kesälomarahani tähän:
"Talkkihankkeen suunnittelu ja vaikutusarvioinnit etenevät – info- ja keskustelutilaisuus 15.8.2023"
Vierailija kirjoitti:
Huomasin Tulikiven omistaman Nordic Talcin nettisivuilla tällaisen viestin, joten laitoin kiinni kesälomarahani tähän:
"Talkkihankkeen suunnittelu ja vaikutusarvioinnit etenevät – info- ja keskustelutilaisuus 15.8.2023"
No, se niistä kesälomarahoista. Ehkä tulevan tuskanhien myötä voit kuvitella olevasi Rodoksella?
Suomesta edellinen talkkiesiintymä myytiin lähes 500 miljoonalla eurolla ja Inderesin analyysissä Tulikiven toisen talkkiesiintymän (Nordic Talc Oy) arvo on määritetty vain 4 miljoonaksi euroksi. Onko ten bagger vai 100 bagger?
Alkaa saamaan laatua halvalla mutta vielä odotan alempia hintoja. Ei torillakaan kukaan harmissaan jos mansikat halpoja 👍
Nordeaa kannattaa ostaa. Ennätystulosta tekee ja hinta alhainen siihen verrattuna. Keväällä taas mukavaa osinkoa luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä osta mitään osakkeita ... suuri romahdus on tulossa ihan lähiaikoina ..osta ennemmin esim antiikkia .. design lasia ..klassikko auton moottoripyörän.. niitä ei enään valmisteta tai jos et osaa niin osta kultaa sen kanssa pärjää aina
En huolisi sijoitusneuvontaa henkilöltä, joka kirjoittaa enään.
Korkhuippu oli tässä ja korot lähtevät alas ja tottakai osakkeet ylös.
Tulikiven omistaman Suomussalmen talkkihankkeen (NordicTalc Oy) suunnittelu ja vaikutusarvioinnit etenevät – info- ja keskustelutilaisuus 15.8.2023. Näyttää Nordic Talc Oy:n arvo olevan Inderesin analyysissä vain 4 miljoonaa euroa, kun Mondo Mineralsin talkki myytiin noin 500 miljoonalla eurolla.
Mulla Kempowerin osakkeiden arvo on noussut 390% ostohetkestä.
Nyt olen tankannut myö Fortumia ja Olvia, kun ovat ostohinnoissa.
Coca Cola on ollut mulla siitä hauska osake, että ei ole mennyt miinukselle koskaan koko 12 vuotisen ajan, kun olen sitä omistanut. Myös osingot siitä on ihan hyviä.
Totta puhut. Tulikiven markkina-arvo on tänään tasan 30 miljoonaa euroa. Mondo Mineralsin talkista maksettiin 486 miljoonaa euroa jokin aika sitten. Tulikiven Suomussalmen talkkiesiintymä (Nordic Talc Oy) on Euroopan suurin ja kompaktein talkkiesiintymä sekä hyödynettävissä avolouhoksena. Tulikivi on pörssimme potentiaalisin 10-kertaistuja.
Timon Lista päivittyi juuri (löytyy netistä): Tulikivellä tavoitehinta 0,70,€ ja nousupotentiaali +42%.
Uskallat ostaa osakkeita. Inderes antoi juuri Tulikivelle lisää-suosituksen.
Ai jaa? Mä yleensä vältän tilipäivänä osakkeiden ostamista. Paremmat kaupat on osuneet muille päiville.