Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Kyyneltenpyyhintäpyyntöjä tullut (ymmärrettävästi) jonoksi asti, käykäähän riviin:
Oikeassa kädessäni isävainaan vastasilitetty nelisnurkkainen sinivalkoruudullinen nenäliina - vasemmassa ... harmaavalkoruudullinen. Olalle taputuksia nytten ei tule, ja poveani vasten silityksen toivossa ei ehdi painautua. No niin. Rivoon järjesty.
Umph... * korjaa: riviinEiköhä tämä tästä tiistaiksi muutu.
Rivissä seisotaan hiljaisesti, ei mitään selostuksia siitä:
Mitä naapuristasi kuuluu juuri nyt
Ei vaihdeta hyydekakkujen/raikkaiden voileipien reseptejä
Omituisimpia kokemuksia uimahallissa
Ällöimpiä vonkausreploja (uusia varmaan on kertyny😈🤢🤡)Taputat kyllä minua olalle - nyyhkii- ja kuivaat kyyneleet huolella.
Haluan myös, että halaat ihan kunnolla - nyyhkyttää holtittomasti - ainakin puoli tuntia..
Sitten kun lopulta rauhoitun, haluan kertoa - Nyyhkyttää nyt hulluna - mitä minulle tapahtui, siis kaikki miehet on sikoja ja tarinan kertomiseen menee tunteja....
Nyyhkyttää odottaen lohdutusta
Ehei. Nytten ei ehi. Näethän miten pitkä rivi on kyyneleiden pyyhintää odottamassa. Siksikin kaksin käsin pyyhin ja kiirusta on. Katsos klo 13.00 on🍷+ 🍷🍷+🍷🍷🍷🍷skuul kaikille
Lauri Lakimies tässä. Päivystän lakiasioissa klo 13.00 - 15.00, tuntihinta 56egee Charlesin (katteettomat) shekit ei käy.
En hoida
Juridisia sukopuolenvaihtoasioita
Naapuririitoja
Kadonneita tavaroita
Työpaikkariitoja koskien luvattomia poissaoloja
Olen erikoistunut
Isyys- ja elatusasioihin
Yt
Lauri Lakimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette ko koskaan huomanneet ja tai miettineet syitä miksi jotkut laulajat ja näyttelijät kuolee nopeasti johonkin sairauteen tai huumeisiin? Vale kuolemia ja suojeluun menevät koska tietävät liikaa ja
Heidän on pitänyt tehdä jotain vastenmielistä satanistista ja osallistua niiden verijuhliin ja näytellä mitä käsketään ja kaikesta mafia ottaa osansa. Jos kieltäytyy tappavat. Muutamia esim. elävistä. Swayze, Robin Williams,River Phonix, M.Jackson,Cobain,W.Houston, J.Denver, Morrison joka oli myös R. Limbaugh tunnettuna. Marilyn ei kuollut..Ennemmin uskon huumekuolemiin kuin sun teorioihin.
Ei totuus ole teoria. Se on vain pieni vinkki fiktiossa eläville. Saatte nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta olisi se aivoriihi siitä, mitä tehdään tänään? Koskahan käärijä esiintyi, mulla on muisti KOKONAAN mennyt:(
Mitä mä tein briteissä, miten päädyttiin tänne? Mokasinko miten pahasti? Ja ennenkaikkea KENELLE raskauduin?! Tein äsken positiivisen testin ja entäs jos en saa isoja elareita...
Onko kellään mitään tietoa liikkeistäni? Päälläni olivat siis ainakin äsken herätessäni isoäidin perintö munsalan kansallispuku, huopatossut ja eri pari korvikset..
Kuvailusi toi mieleen variksenpelättimen, joten voit unohtaa runsaat elarit. Ei lorditkaan ihan mihin tahansa sekoile, ei vaikka ois miten "eksoottista". Pahoillani puolestasi.
Joku rikas poroisäntä vois nyt tulla kysymykseen, onhan sulla jo nuo huopatossutkin. Nopeasti on kuitenkin mentävä isiä etsimään Kilpisjärvelle, Inariin tai Äkäslompoloon, ennen kuin kesä on kuumimmillaan. Aika ei ole sun puolellasi. Tsempit!
Lauri Lakimies kirjoitti:
Lauri Lakimies tässä. Päivystän lakiasioissa klo 13.00 - 15.00, tuntihinta 56egee Charlesin (katteettomat) shekit ei käy.
En hoida
Naapuririitoja
Kadonneita tavaroita
Työpaikkariitoja koskien luvattomia poissaolojaOlen erikoistunut
Isyys- ja elatusasioihinYt
Lauri Lakimies
Oisko sulla jotain luotettavaa yksityisetsiväkaveria, kun en saa elareista vastaavaa miestä jostain kumman syystä kiinni? Olen yrittänyt jo pari päivää. Kaiken piti olla niiin selvää :o
Vierailija kirjoitti:
En hoida
Naapuririitoja
Kadonneita tavaroita
Lauri LakimiesOisko sulla jotain luotettavaa yksityisetsiväkaveria, kun en saa elareista vastaavaa miestä jostain kumman syystä kiinni? Olen yrittänyt jo pari päivää. Kaiken piti olla niiin selvää :o
Voin tavoitella Saku Salapoliisia. Saat yhteystiedot, mutta lisää yksityiskohtia tarvitsee hän päästäkseen jäljille
Yt
Lauri Lakimies
Vierailija kirjoitti:
En hoida
Naapuririitoja
Kadonneita tavaroita
Lauri LakimiesOisko sulla jotain luotettavaa yksityisetsiväkaveria, kun en saa elareista vastaavaa miestä jostain kumman syystä kiinni? Olen yrittänyt jo pari päivää. Kaiken piti olla niiin selvää :o
Voin tavoitella Saku Salapoliisia. Saat yhteystiedot, mutta lisää yksityiskohtia tarvitsee hän päästäkseen jäljille
Yt
Lauri Lakimies
Kiitos *huojentuneena*, masu kasvaa kovaa vauhtia...mutta Charles tuntee tyypin, on hyvät tuntomerkit. Asian joutuu käsittelemään erittäin diskreetisti, kun ollaan monarkia ytimessä. Luotan sanaasi ja jään odottelemaan! Tämä kun ei saa missään tapauksessa päätyä lehdistölle!!!
Mitäs jos tänään menemme illalla juhlimaan? Aloitetaan siistiytyminen saunan jne kautta. Radalle voisi lähteä hiljakseen pohjia ottelemaan vaikka klo 18.00.
Olisiko siinä riittävästi ohjelmaa? Raskautetut voi antaa toisilleen jotain ihonhoitoja/hieroa vaikka toisiaan?
***Kuiskaa:
Siis yksi raskaaksi pamahtanut muikkeli valitti, miten raskasta seuraa me muka ollaan kännissä! Voitteko kuvitella? Siis meidänkö vika se on, jos olo on raskaana raskas? Niin, sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos tänään menemme illalla juhlimaan? Aloitetaan siistiytyminen saunan jne kautta. Radalle voisi lähteä hiljakseen pohjia ottelemaan vaikka klo 18.00.
Olisiko siinä riittävästi ohjelmaa? Raskautetut voi antaa toisilleen jotain ihonhoitoja/hieroa vaikka toisiaan?
***Kuiskaa:
Siis yksi raskaaksi pamahtanut muikkeli valitti, miten raskasta seuraa me muka ollaan kännissä! Voitteko kuvitella? Siis meidänkö vika se on, jos olo on raskaana raskas? Niin, sitähän minäkin.
Siis jees, hyvä idea. Voitaisko saunoa siirrettävässä naisluolassa? En oikein tykkää näistä enkkujen höyrysaunoista. Olis ihan baarikomerossa huurteista Karhu-olutta, helpottais koti-ikäväänki. Mä voisin nyt jo mennä saunan terassille ottaan yhdet (kerrallaan) neuvoa-antavat. Kuka tulee mun kaa?
Blondie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***Kuiskaa:
Siis jees, hyvä idea. Voitaisko saunoa siirrettävässä naisluolassa? En oikein tykkää näistä enkkujen höyrysaunoista. Olis ihan baarikomerossa huurteista Karhu-olutta, helpottais koti-ikäväänki. Mä voisin nyt jo mennä saunan terassille ottaan yhdet (kerrallaan) neuvoa-antavat. Kuka tulee mun kaa?
Sopii hyvin, eli päivän ohjelma on:
Pikkuhiljaa naisluolan saunaan siistiytymään.
Hiukan neuvoa antavia.
Joskus klo 18.00 aikoihin:
Pikkuhiljaa pohjien ottoa ja kadulle jalkautumista jos ei halua naisluolassa tyttöporukalla ryypätä.
Siis sofikoituneesti juoda.
Oi, että on kiva kun meillä nämä ohjelmat tulevat luonnostaan!
Ollaan ansaittu ihanan rento päivä ja nollaus, siis miettimään mitä me ollaankaanntehty?
Olimme Britanniassa edustamassa vain korrektisti ja sofikoituneesti suomea, av-klubia sekä hoidettiin kansainvälisiä suhteita sekä saatiin Harry sopimaan perheensä kanssa!
Me ollaan ansaittu YHTENÄ iltana kunnon nollaus.
Mennään tällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakaahan käärijä meille nimmareita? Voiko sellaisen pyytää munsalan kansallispukuun - nouseeko puvun arvo, vai onko munsalan kansallispuku pilalla jos siinä lukee yhtään mitään?
Mielipiteitä kaivataan, kyseessä on ainoa munsalan kansallispukuni??
Ei mitään näkyviä kirjoituksia sallita, tai arvo laskee - roimasti. Alushameeseen voidaan kerätä nimikirjoituksia. Käärijältä VAIN jos voittaa, kai Lordit jo lukee?
Kansallispukujen Perinneseura Ry
Mitä?!
Olen antanut Charlesin, Camillan, williamin ja Harryn kirjoittaa nimmmarit AINOAAN munsalan kansallispukuuni!
Ihan eteen.
Laskeeko puvun arvo, kun kuninkaallisia titteleitään käyttivät?!
Kyllähän munsalan kansallispukuni arvo nousee, kuninkaallisista kyse sentään?!
Eihän minun puku ole jotenkin pilalla tai arvo laskenut, eihän?????
Vierailija kirjoitti:
En hoida
Naapuririitoja
Kadonneita tavaroita
Yt
Lauri Lakimies
Ihan vain ohiksena: ottaisin yhteyttä Juuli Juristiin, sillä on kuitenkin tää naisnäkökulma tämmösiin hankalampiin juttuihin 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakaahan käärijä meille nimmareita? Voiko sellaisen pyytää munsalan kansallispukuun - nouseeko puvun arvo, vai onko munsalan kansallispuku pilalla jos siinä lukee yhtään mitään?
Ei mitään näkyviä kirjoituksia sallita, tai arvo laskee - roimasti. Alushameeseen voidaan kerätä nimikirjoituksia. Käärijältä VAIN jos voittaa, kai Lordit jo lukee?
Mitä?!
Olen antanut Charlesin, Camillan, williamin ja Harryn kirjoittaa nimmmarit AINOAAN munsalan kansallispukuuni!
Ihan eteen.
Nyt on paha!! Jos Käärijä voittais ( 🤣🤣😂🤣), niin ainut asia, joka pelastais sun Munsalan arvon, ois hänen nimmari siinä rintaetumuksessa. Muuten voit sitten nakata koko leningin takkaan 🥸.. mitäs läksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?!
Ihan eteen.
Yleisillä Kansallispukumarkkinoilla pukusi on Arvoton. Joku kuninkaallisfriikki saattaa pitää sitä uniikkina. Arvo määräytyy sitten sen kuuluisan kysynnän ja tarjonnan lain mukaan.
Pahoittelen
CHA CHA CHArles lauletaan jo Briteissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alushameeseen sutaistun nimmarin päälle voi kirjailla langalla hienostuneesti. Silloin arvo säilyy, eikä nimmarikaan haalistu ajan saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?!
Ihan eteen.
Yleisillä Kansallispukumarkkinoilla pukusi on Arvoton. Joku kuninkaallisfriikki saattaa pitää sitä uniikkina. Arvo määräytyy sitten sen kuuluisan kysynnän ja tarjonnan lain mukaan.
Pahoittelen
Shii on nyttt niiishen paha olla.
Ett itkemääns aloinsh.
Juons sik.si
voikkossh joku pyyhkiäss khyyneleet nmulta?
Htänä ja tänä yönä andryylle raskaudun sittenhs mäkki.
Hää saappi ostaa uuvven puvvunnmulle Josh mikkääönhs muu ei käyhj.
Onneah toivothokaa raskauksiinn jano lyyneleetheet pyyhkiins estensh?.
Mitä me tehdään huomenna, ideoita? Kysyn vielä, ennen kuin kaikki ovat (taas) kännissä. Kenelläkään ideoita?
HUOMISELLE OHJELMANUMERO IDEA, KÄYKÖ KAIKILLE:
Siis huomenna mennään tietenkin äänestämään käärijää, koska vain yleisöäänestys on enää voimassa:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vuoden-2023-euroviisut-avattiin-vir…
Lähdemme paikalle kello 22.00, koska Euroviisut alkavat silloin.
GHARLESIN RAJATON PIIKKI ON EDELLEEN MEILLE AVOIN, JOS JOKU HALUAA ESIM KÄYDÄ BRITEISSÄ JNE.
HARRYA VAHDITAAN YHÄ, SE ON AIKA REPPANA KUN PELKÄÄ MEHGANIA.
Päivällä voitaisiin mm:
Klo 10.00:
Aamiainen
12.00:
Sauna naisluolassa
14.00
Pedikyyri, kasvohoito, kampaus.
Sen jälkeen rentoutumista kaikille ja pohjia
Klo 22.00 olemme yleisössä, ja äänestämään kaikki käärijää.
SOPIIKO TÄMÄ KAIKILLE?
ELI LYHYESTI:
KLO 10.00:
AAMIAINEN LUKSUSHOTELLISSAMME
KLO 12.00:
SAUNA NAISLUOLASSA
KLO 14.00:
PEDIKYYRI, KASVOHOITO, KAMPAUS JNE.
SEN JÄLKEEN RENTOUTUMISTA JA POHJIA PÄIVÄLLÄ.
KLO 22.00:
OLEMME EUROVIISUJEN YLEISÖSSÄ, KANNUSTAMME JANÄÄNESTÄMME KAIKKI KÄÄRIJÄÄ.
SOPIIKO TÄMÄ KAIKILLE?????