Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi hevonen pitää ottaa mukaan ihan jo kunnioituksesta Camillaa kohtaan. Tuntee varmasti olonsa kotoisaksi peilistä tutun naaman seurassa. Ja toki Charleskin tykkää.
On siinä charlesilla yhtä ruma maku on itsekin. Ihmettelen sen makua.
No kyllä minä rehellisesti oon sitä mieltä, että britit ovat kyllä maailman ankeimman näköinen kansa, isoine hampaineen, hörökorvineen ja punaisine pigmentteineen. Ja ikävä tosiaan, että hevosia noin haukutaan, verraten heidän ulkonäköään erääseen rouvaan. Ois kyllä nyt eläinsuojeluilmoituksen paikka. Ehkä Lauri Lakimies voisi avustaa sellaisen teossa 🧐?
Vierailija kirjoitti:
Miksipä kruunaajaiset ei ollut viime lauantaina W&C häävuosipäivänä? Se ei olisi ollut niin tärkeetä kun pienen lapsen synttärit. Tässäkin taas näkee ketä arvostetaan ja ketä ei. Tsempit Harryn perheelle.
Näkyvää on tämä veljesten eri arvo. Herää epäilys onko Harryn isä sittenkin joku muu kuin charkku vai miksi se vihaa Harrya noin paljon.
https://twitter.com/stephen36947719/status/1653322112889913344?s=19
Tässä Charlesin vävy pitelee mahaansa. Ja mikä sieltä valuu? HarryMika fanit 🤣😩
https://twitter.com/MAVERIC68078049/status/1653302215640244224?s=19
Poikani ovat peep.. Ja muutamme muotoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi hevonen pitää ottaa mukaan ihan jo kunnioituksesta Camillaa kohtaan. Tuntee varmasti olonsa kotoisaksi peilistä tutun naaman seurassa. Ja toki Charleskin tykkää.
Hevoset ovat olleet erittäin tärkeitä Windsoreille vuosisatojen ajan. Sitä perinnettä ovat jatkaneet nykymonarkitkin.
Mielestäni HKH Camillan ulkonäön haukkuminen/ikävä vihjailu alkaa jo riittää, ainakin tässä Charlesin kruunajaisketjussa, millä teemme kunniaa Charlesille ja olemme toivottavasti kiitollisia Hänen kuninkaalliselle korkeudelleen ja HKH Queen Consortille luksusluokan vip-kohtelusta ja av-klubin taianomaisen fiksuuden ja eri alojen asiantuntemuksen huomioon ottamisesta ja koko tämän joukon upeuden saattamisesta kaikkien kuninkaallisten ja aatelisten seurapiirien suosioon ja tietoisuuteen.
Moukille on tiedossa ehdoton porttikielto ja av-bannit kolmeksikymmeneksi vuodeksi. Matkallemme pääsevät vain vannoutuneet monarkistit... Tai no joo, onhan meissä kaikenlaista tallaajaa kuitenkin.
Noin puolet Brittiläisistä ei pidä camillasta eikä halua siitä kuningatarta. Sekin kertoo epäsuosiosta jotain.
Harry povaa jo Louisille samaa mustanlampaan kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevoset ovat olleet erittäin tärkeitä Windsoreille vuosisatojen ajan. Sitä perinnettä ovat jatkaneet nykymonarkitkin.
Mielestäni HKH Camillan ulkonäön haukkuminen/ikävä vihjailu alkaa jo riittää, ainakin tässä Charlesin kruunajaisketjussa, millä teemme kunniaa Charlesille ja olemme toivottavasti kiitollisia Hänen kuninkaalliselle korkeudelleen ja HKH Queen Consortille luksusluokan vip-kohtelusta ja av-klubin taianomaisen fiksuuden ja eri alojen asiantuntemuksen huomioon ottamisesta ja koko tämän joukon upeuden saattamisesta kaikkien kuninkaallisten ja aatelisten seurapiirien suosioon ja tietoisuuteen.
Moukille on tiedossa ehdoton porttikielto ja av-bannit kolmeksikymmeneksi vuodeksi. Matkallemme pääsevät vain vannoutuneet monarkistit... Tai no joo, onhan meissä kaikenlaista tallaajaa kuitenkin.
Noin puolet Brittiläisistä ei pidä camillasta eikä halua siitä kuningatarta. Sekin kertoo epäsuosiosta jotain.
Näin kans kansalaisten äänestystuloksen. Todella noloa camillalle ja charlesille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä olet meidän akateemisten ja mensan jäsenten, eli huippuälykköjen av-klubilaisten tulevasta kruunajaismatkasta? Käytöstavat ja kunnioitus ei niin mitään? Entäs protokolla ja meidän kansainvälinen maine? Oletkohan sä nyt jäänyt joten rypemään pitkittyneelle vappumatinealle?
Vierailija kirjoitti:
Saako Camillaa suudella kädelle. Tuleekohan Charles mustasukkaiseksi.
Noh, britit ovat hieman estoista kansaa mutta Camillahan on helmi kuningatarten joukossa. Hän on nähnyt maailmaa ja tottunut yhteen jos toiseenkin erikoisempaan tapaan.
Ehdotan, että kun Camilla saapuu kruunajaiskirkkoon, me kaikki juoksemme antamaan hänelle kunnioittavat poskipusut. Samalla hän saa rauhassa tarkasteltua meidän Munsalan-pukujemme moninaisuutta ja voi kommentoida parhaita tamponikoruja.
Voi jestas, ylihuomenna on jo lähtö!
Siitä vain päivä aikaa kruunajaisiin.
Ehtiiköhän tässä hätätapauksessa korjata lentokoneessa liian pieneksi jääneen munsalan kansallispuvun??!!
Siis se mahtui mulle helposti vuonna 83 kun menin vihille se päällä, nyt se sitten olikin niin pieni, että itkettää!
Eikä munsalan kansallispukua osteta muutamassa päivässä, niistäkin on nyt pulaa.
Mutta tuo on niin pieni, ettei siinä kehtaa mennä julkisesti mihinkään!
Meillä mieskin nauroi:(
Osaako kukaan auttaa korjaamaan munsalan kansallispukua, osaako kukaan tehdä minulle munsalan kansallispuvun???
Tomppakin tulee. Haluan nähdä onko hänen hymynsä jälleen kiertynyt 15 astetta pään suhteen.
Siis apua kerkeeks vielä ilmottautua mukaan?! Oon ollu pihtiputaaseessa ja meni pääsiäisen juhlinta vähän pitkäksi ja tajusin vasta nyt tän ketjun, ihan kauheeta! Mutta siis, toivottavasti en oo liian myöhässä?
Pidetäänkö Gamillan vastainen mielen osoitus siellä Big Bennyn edessä, niin kuningattaren kruunajaiset perutaan? Mielestäni kuningattareksi sopisi Victoria Beckham paremmin, on hoikka kuten Kate.
Siis mä kyllä voin auttaa sen puvun kanssa jos vaan en oo liian myöhässä ilmottautumisen kanssa :( Apua, paniikki iski!
Vierailija kirjoitti:
Harry povaa jo Louisille samaa mustanlampaan kohtaloa.
koulutus kunnon ammattiin
Ehtiikö vielä kiillottaa pöytähopeat kiiltäviksi?
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Siis apua kerkeeks vielä ilmottautua mukaan?! Oon ollu pihtiputaaseessa ja meni pääsiäisen juhlinta vähän pitkäksi ja tajusin vasta nyt tän ketjun, ihan kauheeta! Mutta siis, toivottavasti en oo liian myöhässä?
Nou hätä! Charles kuuli, että meitä on nyt lähdössä vähän isompi jengi reissuun, joten hän antoi meidän käyttöön toisenkin jumbojetin!
Kaikki pakolliset matkalaiset, kuten miehet, lapset, anopit ja palstahörhöt voidaan sijoittaa B-koneen puolelle. Olen saanut varmasta lähteestä kuulla, että B-koneen kipparina toimii makaronilaatikkoleukainen pedikyristi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vain mietin sitä, että kun sitä rahaa on noin paljon meillä käytössä niin pitäisikö sillä maksaa esim Suomen valtion velkaa? Ettei kaikkea juoda kurkusta alas ja tuhlata itseemme:(
Voi itku. Voi itku, miten loistava idea. Olen niin vihainen itselleni etten keksinyt tätä. Olis siinä kokoomuksella sopeutumista hallitusneuvotteluissa, kun köyhiä ei enää tarviskaan kyykyttää.
Vaude, mä haluan nähdä orpopojan ilmeen kun tää sille selviää.
Ihanaa, koittakaa oikeasti kuvitella kokoomuksen edustajien ilmeet, kun köyhiä ei enää voisi millään tekosyyllä kyykyttää!
Kokoomuksestahan tulisi tarpeeton ja puolue hajoaisi kesken hallituskauden...
*Itkee liikutuksesta*
Ehdotan äänestystä asiaan, eli maksammeko Suomen valtion velan?
Camilla menee taksilla turvakotiin ja ilmoittaa sieltä Charlesille puhelimitse erosta.
Sori kaikki hevoset olette kauniimpia kuin tuo camillapuldokki.