Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
1201/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlat on juhlat. mukaan saa tulla myös modet ja hopeakettu, sekä fazerhullu.

Vierailija
1202/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimihullulle tulee rankka matka. Kuninkaalliset ei juurikaan käytä sukunimiä. Kenelle sitten voi rähistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

**Kuiskaa:

Tajuaakohan tuo yksiönsä muiden käyttöön luvannut, mitä tuli tehtyä? Kun niin kehua retosteli vieraiden majoittamisellaan ja nyt ei vastaile mitään? Niin, ei voi vain luvata tuollaista...

Normaali äänellä:

Kai kaikki ovat varautuneet siihen, että lähtöpäivä jo lähenee, 4 päivähän me lähdetään? Onko muilla jo paniikkia pukkaamassa vai valmistelut tehty?

Vierailija
1204/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hippijengi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa aiemmin jo ilmoittelin, että voitte majoittua täällä mun yksiössä Lontoossa. Laitatko yläpeukun tähän viestiin, jos olet tulossa mun luokse niin tiedän varautua. Onko mitään erikoisruokatoiveita?

Kai sun yksiöösi mahtuu meidän koko löyhä ja hippimäinen kaveriporukka (rennot 70 henkeä vain noiden yläpeukuttelijoiden lisäksi) sekä 50 tuijottavaa koiraa?

Saanut useamman pakun (43 kpl) tuoda asuntoonsi, jottei niitä vain varasteta kadulta?? Ne kun on meidän liikkuvia koteja, arvotavaraa hei!!!

Jos ei, me mennään itkien palatsiin. Ollaan niin totuttu, että aina joku lupaa jotain mitä ei pidä. Ja me ollaan niin rauhaa rakastavaa sakkia. Niisk.

Ainiin, yksi kysymys vielä: Luin aiemmin, että yrttimiehellä olisi porttikielto? Hän on sakkimme hyvä ystävä ja vieraanvaraisuuden nimissä haluamme hänetkin yksilön. Kai se käy? Kai kaikki käy tai alan itkeä?

Olen eri, mutta ohiksena:

PORTTIKIELTO ON PORTTIKIELTO JA AINA EHDOTON SELLAINEN, ELI YRTTIMIES EI SAA TULLA MUKAAN!

Asian muuttaminen vaatisi koko av-klubin yksimielisen äänestyksen, mitä.tuskin tulee tapahtumaan.

Eli yrttimies ei ainakaan tule, siinä on raja mitä saatte tehdä.

Kai kaikki ovat samaa mieltä, että yrttimies ei tule?

Porttikielto on PORTTIKIELTO!

Yrttimies ei saa tulla

(Onpas hassu sana p o r t t i k i e l t o)

Se on varmaan porttari parin vuoden päästä, virallisestikin.

Vierailija
1205/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**Kuiskaa:

Tajuaakohan tuo yksiönsä muiden käyttöön luvannut, mitä tuli tehtyä? Kun niin kehua retosteli vieraiden majoittamisellaan ja nyt ei vastaile mitään? Niin, ei voi vain luvata tuollaista...

Normaali äänellä:

Kai kaikki ovat varautuneet siihen, että lähtöpäivä jo lähenee, 4 päivähän me lähdetään? Onko muilla jo paniikkia pukkaamassa vai valmistelut tehty?

Voihan käsi-kakka, mulla on työvuoro silloin.

Vierailija
1206/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukunimihullulle tulee rankka matka. Kuninkaalliset ei juurikaan käytä sukunimiä. Kenelle sitten voi rähistä?

Jos se alkaakin apinoida sitä "Mikä toiseksi ja kolmanneksi nimeksi" -hullua?

Vierailija
1207/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa aiemmin jo ilmoittelin, että voitte majoittua täällä mun yksiössä Lontoossa. Laitatko yläpeukun tähän viestiin, jos olet tulossa mun luokse niin tiedän varautua. Onko mitään erikoisruokatoiveita?

No erityistoiveitahan pitää kysyä sinulta, kun voit valita mitä tahansa, meillä on kunkun piikki auki.

Kiitos vieraanvaraisuudesta. Jos haluat, voit toimia oppaana, kun tiedät kaikki huippumestat. Nähhään!

Tervetuloa, odotan teitä jo innolla! 

Ajattelin, että voitais tehdä seuraavaa kruunajaispäivänä

- Aamu-uinti Hyde Parkin Serpentine-järvessä

- Hauskoja ryhmäleikkejä, joilla tutustumme toisiimme. Jokainen voi esittää vaikka olevansa joku eläin ja sitten se luottamusleikki missä kaadutaan taaksepäin vierustoverin käsivarsille. Tiedän, että kaikki rakastaa näitä leikkejä!

- Eväshetki puiston nurmikolla. Laitan teetä termariin ja teen ainakin kurkkuleipiä. Perinteistä spotted dick jälkkäripuddingia.

- Sitten onkin jo kruunajaisten aika, ajattelin boulderointia Big Benin katolle, sieltä on loistava näköyhteys kruunajaisiin ja samalla tulee kuntoiltua.

- Illalla voitaisiin pitää jotkut kivat jatkot, oisko kellään ideoita tähän?

Vierailija
1208/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erityistoiveitahan pitää kysyä sinulta, kun voit valita mitä tahansa, meillä on kunkun piikki auki.

Kiitos vieraanvaraisuudesta. Jos haluat, voit toimia oppaana, kun tiedät kaikki huippumestat. Nähhään!Tervetuloa, odotan teitä jo innolla! 

- Hauskoja ryhmäleikkejä, joilla tutustumme toisiimme. Jokainen voi esittää vaikka olevansa joku eläin ja sitten se luottamusleikki missä kaadutaan taaksepäin vierustoverin käsivarsille. Tiedän, että kaikki rakastaa näitä leikkejä!

- Eväshetki puiston nurmikolla. Laitan teetä termariin ja teen ainakin kurkkuleipiä. Perinteistä spotted dick jälkkäripuddingia.

- Sitten onkin jo kruunajaisten aika, ajattelin boulderointia Big Benin katolle, sieltä on loistava näköyhteys kruunajaisiin ja samalla tulee kuntoiltua.

Hippijengi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sun yksiöösi mahtuu meidän koko löyhä ja hippimäinen kaveriporukka (rennot 70 henkeä vain noiden yläpeukuttelijoiden lisäksi) sekä 50 tuijottavaa koiraa?

Saanut useamman pakun (43 kpl) tuoda asuntoonsi, jottei niitä vain varasteta kadulta?? Ne kun on meidän liikkuvia koteja, arvotavaraa hei!!!

Jos ei, me mennään itkien palatsiin. Ollaan niin totuttu, että aina joku lupaa jotain mitä ei pidä. Ja me ollaan niin rauhaa rakastavaa sakkia. Niisk.

Ainiin, yksi kysymys vielä: Luin aiemmin, että yrttimiehellä olisi porttikielto? Hän on sakkimme hyvä ystävä ja vieraanvaraisuuden nimissä haluamme hänetkin yksilön. Kai se käy? Kai kaikki käy tai alan itkeä?

Voisitko vastata, koko meidän löyhä kaveriporukka odottaa vastauksissa. Yrttimies itkee ja me sen kanssa. Mutta entäs me muut?

Saadaanko me tulla, entä arvokkaat pakut ja tuijottavat koirat? Kai nekin mahtuvat yksiöösi? Niin, että majtuuko yksiöösi koko löyhä kaveriporukkamme? Aletaan kaikki itkeä vuolaasti, jos kieltäydyt.

Eilat taas luvattu, että ollaan tervetulleita johonkin ja peruttu sitten? Jos sen teet, majotumme palatsin piha-alueelle kuin karavaanarit. Ja itkemme koko matkan ajan kuninkaallisille ja kaikille muillekin sinun kobasydämisyyttäsi.

Vierailija
1209/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen ehdottomasti ja eikai haittaa, että otan taas kaksoset mukaan? Mukavasti voidaan vaihdella hoitovuoroja. Ovat koliikki/adhd/autisti ja aistiyliherkkiä, mutta yhdessä me kyllä jaksetaan.

No, meillä ainakin on sellainen linja, että mihin ikinä menemme, menemme yhdessä Perheenä tai emme mene ollenkaan. On meidänkin kaikilla neljällä hulivilillä erityispiirteitä, mutta ilkeitä eivät ikinä ole, sen sijaan lapsemme ulos jättävät ennakkoluuloiset vasta ilkeitä ovat. Tämän uskallan sanoa vaikka kuningas Charlesille

Vierailija
1210/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippijengi kirjoitti:

Kiitos vieraanvaraisuudesta. Jos haluat, voit toimia oppaana, kun tiedät kaikki huippumestat. Nähhään!Tervetuloa, odotan teitä jo innolla! 

Hippijengi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastata, koko meidän löyhä kaveriporukka odottaa vastauksissa. Yrttimies itkee ja me sen kanssa. Mutta entäs me muut?

Saadaanko me tulla, entä arvokkaat pakut ja tuijottavat koirat? Kai nekin mahtuvat yksiöösi? Niin, että majtuuko yksiöösi koko löyhä kaveriporukkamme? Aletaan kaikki itkeä vuolaasti, jos kieltäydyt.

Eilat taas luvattu, että ollaan tervetulleita johonkin ja peruttu sitten? Jos sen teet, majotumme palatsin piha-alueelle kuin karavaanarit. Ja itkemme koko matkan ajan kuninkaallisille ja kaikille muillekin sinun kobasydämisyyttäsi.

Koirat ovat ehdottomasti tervetulleita, hipit voisivat kenties nukkua kaduilla niissä pakuissaan. Täällä on paljon rikollisuutta etenkin näin kruunajaisten aikaan ja todennäköistä, että joku yrittää murtautua niihin, mutta hipit varmaan saavat nämä pahantekijät muuttamaan mieltään ja hipit ja krimilaatit voivat viettää rauhaisan yön yhdessä kukkaa poltellen. Ehkä se yrttimieskin pääsee heidän joukkoonsa.

Vierailija
1211/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**Kuiskaa:

Normaali äänellä:

Voihan käsi-kakka, mulla on työvuoro silloin.

Haet sairaslomaa tai palkallista vapaata ja tulet tottakai mukaan. Ääritapauksessa irtisanoudut. Itse hain sairaslomaa, mutta pomo on vapaa-ajallaan MODERAATTORINA täällä.

Pomonsitten näki, että olen ilmoittautunut (kuulemma taas, mitä ikinä se sillä tarkoittikaan!?) av-matkalle. Ja olen kipeä kuulemma sattumalta samaan aikaan.

Se pomo sanoi tämän siis tosi painokkaasti ja vihaisena. Että mä pelkäsin. Ja yhtäkkiä olinkin saanut potkut! En ehtinyt siis edes kissaa sanoa, elämä vilisi silmien edessä. Luulin siis jopa kuolevani..

No, nyt menen sitten tuhlaamaan kuitenkin tulevan kunkin rahoja. Haen myös matkalta masuasukin matkamuistoksi ja muhkeat elarit. Näin kannattaa sinunkin tehdä tai jotakin vastaavaa!

Itse olen siis helpottunut, kun pomosta pääsin eroon. Se oli tosi, tosi pelottava tilanne pikeasti. Pelkäsin kyllä aina muutenkin duunissa.

Kai sopii, että matkalla kerron tästä kaikesta koko ajan vieruskavereilleni? Jäi traumoja:(

Vierailija
1212/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**Kuiskaa:

Normaali äänellä:

Mä kuulin ton sun 'kuiskauksen' oot kyllä aika kovaääninen! Meillä toisilla on kiireinen elämä ja ei ehditä koko ajan olla vastaamassa, mutta olin kyllä merkannut kalenteriini aikaa teille vastailuun. Sydämellisesti kun avaa kotinsa ovet ja sitten haukutaan selän takana! Sä ole nyt uninvited mun luokse, mee nukkumaan vaikka puiston penkille.

Vierailija
1213/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne passitoimistolle hyvissä ajoin jonottamaan pikapassia mutta täällähän on ovet kiinni? Mites ihmeessä nyt saan passin ennen kruunajaisia kun virkamies ei näköjään viitsi pitää toimistoaan auki edes työviikolla (ma-pe). 

Vierailija
1214/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen kysymys, meneekö moottorisaha käsimatkatavaroihin vai ruumaan? Ajattelin veistellä kuninkaalle näköispatsaan paikallisesta puupölkystä siinä kruunajaisten aikaan kirkon takarivissä mutta sitä varten tarvitaan tietty omat työkalut matkalle mukaan. 

Vierailija
1215/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens la televisioidaan ruunajaiset, kiinnostaa Hartsa ja Ville jos kohtaavat jne

Hartsa aikoo häipyä heti kun ruunajainen suoritettu, luulis jäävän syömään. Artsi täyttää vuosia, oliko 3 v. Sinne täytyy ehtiä. 

Vierailija
1216/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan Ennen juhlia kertoilla toisillemme Nolointa mitä olen tehnyt juhlissa. Sit juhlien Jälkeen uudet jutut

Vierailija
1217/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne passitoimistolle hyvissä ajoin jonottamaan pikapassia mutta täällähän on ovet kiinni? Mites ihmeessä nyt saan passin ennen kruunajaisia kun virkamies ei näköjään viitsi pitää toimistoaan auki edes työviikolla (ma-pe). 

Näytähän av-matkan vip-lippuasi jollekin siellä. Soita vaikka pomojen pomoille. Tarvittaessa matkanjärjestäjille.

Charles kyllä hoitaa tuolle virkamiehelle (tai useammalle) potkut eivätkä seuraukset jää siihen. Sen verran painavasta asiasta nyt kyse, jos meille ei availla ovia ja palvella.

Ollaan sentään menossa hoitamaan Suomen ja iso-britannian välisiä diplomaattisia suhteita Elizabethin testamentin toiveiden mukaan.

Vierailija
1218/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo matkalla sinne. Teen pyhän voitelun Karlesin penikseen siellä sermin takana.

Vierailija
1219/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**Kuiskaa:

Normaali äänellä:

Mä kuulin ton sun 'kuiskauksen' oot kyllä aika kovaääninen! Meillä toisilla on kiireinen elämä ja ei ehditä koko ajan olla vastaamassa, mutta olin kyllä merkannut kalenteriini aikaa teille vastailuun. Sydämellisesti kun avaa kotinsa ovet ja sitten haukutaan selän takana! Sä ole nyt uninvited mun luokse, mee nukkumaan vaikka puiston penkille.

Niin, ihan vain sitä kuule mietin majoitatko tosiaan sinne yksiöösi ne hipit, kymmenet tuijottavat koirat ja hippien pakettiautot?!

Kehua retostelit niin vieraanvaraisuudellasi, mutta sinähän sitten ajoit hipit julmasti kadulle pakujensa kanssa. Varasta en niiden tuijottavat koirat!

Että sekä on vieraanvaraisuuden osoitus, kysyn vaan? Ihan normaalilla ja kovalla äänellä kysyn sen, että eikö hävetä?!

Vierailija
1220/1887 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen ehdottomasti ja eikai haittaa, että otan taas kaksoset mukaan? Mukavasti voidaan vaihdella hoitovuoroja. Ovat koliikki/adhd/autisti ja aistiyliherkkiä, mutta yhdessä me kyllä jaksetaan.

No, meillä ainakin on sellainen linja, että mihin ikinä menemme, menemme yhdessä Perheenä tai emme mene ollenkaan. On meidänkin kaikilla neljällä hulivilillä erityispiirteitä, mutta ilkeitä eivät ikinä ole, sen sijaan lapsemme ulos jättävät ennakkoluuloiset vasta ilkeitä ovat. Tämän uskallan sanoa vaikka kuningas Charlesille

Mahtavaa, etten ole ainoa joka ottaa lapsen mukaan.

Siis itse olen luvannut hoitaa silloin siskon taaperoa, kun siskolle tehdään suunniteltu sektio.

Ja valitettavasti ketään muuta hoitajaa ei tietenkään löydy useammaksi päiväksi.

Poika on melko vilkas, enkä ole sitä kovin paljoa hoitanut.

Siskolta sain ohjeet ruokien jne suhteen ja poika kävelee suht hitaasti eli rattaita pitää muistaa työntää eikä unohtaa niitä johonkin.

Poika myös vierastaa välillä minuakin, eli varmasti tulee olemaan raskas reissu.

Mutta hätätapaus kyseessä ja hyvä että siellä on muita lapsia joiden kanssa poika voi leikkiä.

Niin.

Tuota niin..

Niin siis minulla sitten ei ole omia lapsia, mutta varmasti monilla on kokemusta hieman yli 1 vuotiaista?

Onhan siellä vähän vilinää, mutta ajattelin, että jos saisin mukavasti kaikilta apua kun sitä tarvitaan?

Mukavaa, että tälle matkalle tuleekin muita lapsia niin en ole ihan kädetön siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi