Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
861/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai haittaa, että olen Meghan ja koen käpylakun rasistiseksi, on ruskea? Otan mykaan lapset, joita ei kutsuttu ja itseni, joka olen luvannut olla tulematta. Pesen koko ajan jauhenlihaa ja Härri uliuliulisee, koska en anna pesää.

Vierailija
862/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai haittaa, että oukeudutaan sellaiseen palapelimaiseen asuun, et sit ku seistään vierekkäin, ni meistä muodostuu valtava Dianan kuva ja teksti : "Rottweiler is a tamponikoru herself!"

Tuedätte Camillan pikku lempinimen Dianalta? Aiheesta, I may add. Siinä on kyllä nainen, joka ei ole ollut minkään valtakunnan kedon kukka, on nnyt vanhana kääkkänö kauniimpi kuin nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai haittaa että olen laihempi kuin Kate?

Vierailija
864/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai haittaa että olen Elusabetin salainen inkarnaatio ja saan nyt kerrankin juhlia kannat kattoon ja se on niin sa...anan rai-rai että "helemat paukkuu"

Vierailija
865/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai haittaa, että oon Andrewin aveccina? T: Victoria Giuffre

Vierailija
866/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman paska ketju. 12-vuotiaiden kirjoittama?

EI KAI HAITTAA JOS EI OO HUUMORINTAJUUUU?

Vierailija
867/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko ketjua. Onko hyviä ideoita, miten järjestän mieslapsen hoidon kruunajaismatkan ajaksi? Mietin, että meidän mieslapsi yleensä pärjää koko päivän tuossa sohvalla, mutta entäs jos se vaikka putoaa. Voidaanko minua syyttää heitteillejätöstä? Olen ostanut jääkaapin täyteen hk:n sinistä, Pirkka-olutta ja lasten vanukkaita. 

Fiksusti olet huolehtinut. Laita tyynyjä sohvan ympärille tippumisvaaran takia. Entäs vaihtovaatteet? Puhtaita sukkia ja alushousuja yhdet per päivä soffapöydälle. Vai onko vielä vaipat? Joku kuvakirja voisi olla kiva myös.

Puhtaat sukat ja alkkarit on sympaattinen, mutta turha veto. Ei mies käsitä niistä mitään tai ainakaan ymmärrä vaihtaa.

Oma exäni KIELTÄYTYI vaihtamasta pojalle mukaan pakkaamani puhtaat alkkarit ja sukat per päivä (ite siis ei joutunu osteleen eikä pyykkämään yksiäkään) ohjeistani, pyynnöistäni ja käskyistäni huolimatta. No lapsen nivusten iho tulehtui ja sai neuvolan lääkäriltä noottia. Yritti väittää, ettei ole ollut vsihdettavaa, mulla pitkä viestienvaihto aiheesta todisteena. Kaikenlaisia munapäitä maa päällään kantaa.

Ei kai haittaa jos ja kun poikkesin huumorista tilityksen puolelle?

Vierailija
868/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai haittaa et haluun jonkun alaikäisen? T: Andrew

Vierailija
869/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai haittaa et toivon salaa, et kaduilla näkyy Dianan kuvia ja muutama banderolli viestinään jotain sellaista kuin "Where is our Queen of Hearts?" Vaikka siis oonkin vähän antanu anteex Camillalle ja Charlesille.

Vierailija
870/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman paska ketju. 12-vuotiaiden kirjoittama?

Uskomattoman paska kommentti 😊! Piti kuiteskin lukea kaikki rapeat 40 sivua..

Vierailija
871/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää kirjoittaa työhakemuksia eikä Kela anna poistua maasta.

Brexitin vuoksi et voi edes sanoa että matkan tarkoitus on viedä työhakemus Charlesin ja Camillan hopeiden kiillottajaksi. Minulla on kuitenkin idea: voisit kirjoittaa 38-osaisen juttukokonaisuuden jossa analysoit Harryn ilmeitä ja kehon kieltä ja esität kattavat johtopäätöksesi hänen suhteestaan Englannin kuninkaallisiin ja Meghaniin. Kyseessä on tärkeä ja aliarvostettu aihe jossa voisit tuoda uutta ja urraaurtavaa tietoa. Uskon että saisit varmistettua itsellesi muhkeat tulot muutamaksi vuodeksi.

Vielä paremmat tulot tulis, kun juottais Härrin känniin ja polttelis pilveen ja jauhottais jauhojengiin, ja lypsäisi irti kaiken sen, mikä Spare-kirjasta poistettiin.

Vierailija
872/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punoin tulevalle kuninkaalle oman tamppoonikorun lahjaksi minne toimitan sen ?

Missä asut? Voin käydä hakemassa sen, samalla käyn ehkä Tokmannilla, no Lidlissä ainakin 👍🏻

Vierailija
873/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai haittaa et haluun jonkun alaikäisen? T: Andrew

Haittaa.

Vierailija
874/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan viedä puun, Charles tykkää puista. Mikä puu viedään? Hieskoivu vai riippakuusi? Kumpi kuvastais kuningasta enemmän?

Lauletaan antaessa sitten Niin hyvää puuta, niin hyvää puuta 🎶

Mun mielestä riippakuusi, tai vaivaiskuusi ois enemmä kunkun tyylinen 🙄

Vierailija
875/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan viedä puun, Charles tykkää puista. Mikä puu viedään? Hieskoivu vai riippakuusi? Kumpi kuvastais kuningasta enemmän?

Lauletaan antaessa sitten Niin hyvää puuta, niin hyvää puuta 🎶

Mun mielestä riippakuusi, tai vaivaiskuusi ois enemmä kunkun tyylinen 🙄

Musta ehkä sellanen vöhän kuivahtanut tuija.

Vierailija
876/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetäänkö samalla reissulla Dubaihin hummustelemaan?!?

Vierailija
877/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tämä yksi tyhjäpäinen jankkaaja jaksaa kirjoitella samoja vitsejään tähän ketjuun. 🥱

Ja sinä se jaksat näitä samoja vitsejä lukea päivästä toiseen..

En lue niitä, huomasin vaan sivunumeroiden lisääntyneen.

Jatka tosi hassunhauskojen juttujen jankuttamista, ole hyvä.

Onneksi sinun ei enää tarvitse jatkaa seuraamista, kun täällä tullaan edelleen jankuttamaan näitä samoja juttuja. Voit siirtyä sujuvasti kyttäämään muiden ketjujen jankutuksia. Muistathan käydä aktiivisesti huomauttelemassa.

Vierailija
878/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetäänkö samalla reissulla Dubaihin hummustelemaan?!?

En voi, olen gay! 😠

Vierailija
879/1887 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttaisiin kälynnkanssa kanssa tulla mukaan molemmat, mutta meillä on ongelma:

Pitäisi jättää meidän miehet eli veljekset keskenään mökille matkan ajaksi.

Mökkireissu on silloin, ainoa vaihtoja on anoppi jolla on jo ikää, käveleekin huonosti.

Onko tuhoon tuomittu ajatus, että kaksi miestä (iältään 53-56/) pärjäävät reissulla mökillä keskenään?

Vai pitääkö matka varata salaa kälyltä ja jättää se anopin seuraksi miehiä vahtimaan?

Tuntuu tosin todella epä-av:naiselta tempulta sellainen ajatus:(

Sullapa on kinkkinen pulma siellä nyt. Pahassa iässä velipojat, ennemmin vahtii kapallisen kirppuja kuin kahta hopeakettua. Lähdet mukaan yksin, kyllä se käly leppyy aikanaan, kun tuot hyvät tuliaiset.

En usko, että käly voi ikinä antaa anteeksi jos av-matka menee ohi. Eihän kukaan voi sellaista antaa anteeksi? Miettikäö siis omalle kohdalle ne, jos teidät av-matkalta dumpattaisiin vahtimaan 2 mieslasta ja anoppia!

Ap voi tulla mukaan, mutta kotiinpaluuta kannattaa varoa, voi olla m*rhanhimoinen käly lentokentällä vastassa. Siinä ei paljoa tuliaiset auta, niin törkeä temppu kälylle kyllä.

Vierailija
880/1887 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, tuli vain mieleen tälläinen arka aihe:

- Otetaanko samalla osaa Charlesin pitkään - siis pitkään - odotukseen kuninkaaksi? Kauanhan se Ellu sitä kruunua panttasi, Charlesin puolisokin päätettiin tämän puolesta. Samalla kun esim Andrew sai sikailla miten haluaa...

Pitäisikö tästä kaikesta jokin keskustelutuokio/osanotto järjestää? Vai mitä muut sanoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi