Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. En jaksa, siis uskomatonta. Mies lapsi on nyt mustasukkainen siitä, että muka retkahtaisin kuninkaallisten kanssa sänkyyn. Ainakin heti kännissä.
Kyseinen mies lapsi joutuu olemaan töissä vielä silloin ja se kismittää sitä eniten. Nyt tuo kakara uhkaa irtisanoutua ja tulla mukaan. Tai erota, jos sen mukaan tulo ei käy.
Jätänkö tuon sian vai annanko vielä mahdollisuuden selittää?
No jätä se, ja siis jo ennen kenttää, mieluusti ennen lähtöä. Oppiipahan olemaan, tämmösten kuninkaallisten kavereiden kanssa ei kannata pahemmin perseillä 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aihe vapaa:n etiketti sovitetaan noin hienoon tilaisuuteen? Tietääkö kukaan tarkkoja käytössääntöjä? Jos vaikka opastaisi meitä muita?
Aina pitää olla sukkahousut, kynsilakan pitää olla luonnollisen helmenvalkoista, ei french manicurea, komea hattu päähän juhlatilaisuuksiin, kuninkaalle niiataan, ja kuningas kulkee ekana - ja iloinen mieli mukaan! Näillä pärjää pitkälle.
Itse laitan myöskin hansikkaat käteen, etten saa kätellessä mitään pöpöjä.
Ei kai legginsien alle tarvitse laittaa sukkahousuja?
No jos et kehtaa, niin ees villahousut! Semmosta silkkivillaa, niin pimpula ei tykkää kyttyrää, ja on aina valmiina kiillottomaan hanat vessoissa 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko me lukea runonlausuntaa omista runoistamme, niistä joita ollaan julkaistu täällä näyttääksemme, että prkle kiiraa parempia osataan!. Mode poisti jo yhden ketjun, tilalle tuli kaks.
Ehitään esittää monta, kun valitaan lyhyimpiä.
Ja kun suomeks lausutaan, ni on eksotiikkaa??!!
Osaan yhden perinteikkään:
- Kokkoko kokosi kokon?
- Kokko kokosi kokon.
- Koko kokonko Kokko kokosi?
- Koko kokon Kokko kokosi.Joo! Ja sitten tämä:
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaaMinä voin lausua nämä ehdotetut! Laitan Munsalan puvun päälle. Osaisiko joku soittaa nokkahuilua? Voisi olla sellainen välisoitto aina runojen välissä.
Mä lupaudun soittamaan Ostakaa makkaraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko juhladinnerillä käytössä Royal Doultonin astiasto?
Minä käytän aina omaa talvikkikuvioista Royal Doultonin astiastoani omilla kynttiläillallisillani.
Onko se käsinmaalattu? Muutenhan se ei ole aito. Olen tarkka etikettiasioista.
Sheridan sanoi, että ei osallistu jos astiastoa ei ole käsinmaalattu.Sheridan on kyllä ihan paras. Hän sanoi, että saattaa ystävänsä Tarquinin kanssa pukeutua silkkipyjamiin.
Kai Onslow osallistuu? Olis sitten mun miehelle (kyllä, tulee mukaan, mutta omalla Taunuksella) seuraa. Mua pidetään Hyacinthinä, mut oon oikeesti ihana luonnollinen Daisy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko me lukea runonlausuntaa omista runoistamme, niistä joita ollaan julkaistu täällä näyttääksemme, että prkle kiiraa parempia osataan!. Mode poisti jo yhden ketjun, tilalle tuli kaks.
- Kokkoko kokosi kokon?
- Kokko kokosi kokon.
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaaMinä voin lausua nämä ehdotetut! Laitan Munsalan puvun päälle. Osaisiko joku soittaa nokkahuilua? Voisi olla sellainen välisoitto aina runojen välissä.
Joo, ja laitetaan oikein nätti paketti mustastamakkarasta ja sitten tässä kohtaa ojennetaan se lahja!
Vierailija kirjoitti:
Miten sinne pukeudutaan? Käykö Munsalan kansallispuku?
Onko Porvoosta järjestetty yhteiskuljetus?
Porvoosta museojunalla Helsinki-Vantaalle josta lento Lontooseen.
Mä en lähde jos t.Usalainen tulee.
Pilaa fiiliksen kun ei kuitenkaan suostu puhumaan ääkkösillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kokkoko kokosi kokon?
- Kokko kokosi kokon.
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Joo, ja laitetaan oikein nätti paketti mustastamakkarasta ja sitten tässä kohtaa ojennetaan se lahja!
Ei voi olla pelkkää mustaa. Se olisi kulttuurista omimista. Muutama HK Bleu pitää olla makkarakimpussa mukana. Olisiko joku muu sävy lisäksi. Ehkä siskonmakkaraa?
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin olisi epäkorrektia tulla sieltä colonies. Siinä olisi sitten punanutut sinisiä vastaan.
Kai Onslow osallistuu? Olis sitten mun miehelle (kyllä, tulee mukaan, mutta omalla Taunuksella) seuraa. Mua pidetään Hyacinthinä, mut oon oikeesti ihana luonnollinen Daisy.[/quote]
Kai Onslow on kutsuttu kun joutuu katsomaan Brucen perään ettei se jockey-asussaan yritä Camillaa ratsastaa. Bruce ja Violet ovat varmasti kutsulistalla, koska heillä on mersu, sauna ja tilaa PONILLE.
Vierailija kirjoitti:
Tulee se mutta ei hätää, se tulee samalla koneella Harryn kanssa. Istuu myös Harryn vieressä kirkossa kynttilän ja pylvään takana.
Hyvä kun muistutit! Melkein unohdin pakata mukaan tuohivirsut, ne sopii hyvin Munsalan kansallispuvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kokkoko kokosi kokon?
- Kokko kokosi kokon.
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Kuusi palaa
Ei voi olla pelkkää mustaa. Se olisi kulttuurista omimista. Muutama HK Bleu pitää olla makkarakimpussa mukana. Olisiko joku muu sävy lisäksi. Ehkä siskonmakkaraa?
Siskis on just hyvä, mut ei se kaikista hoikin, saavat vielä väärän kuvan suomalaisista! Ostetaan mustamakkaraa se pitkänohut ja siskistä se, en nyt merkkiä muista, mutta se paksuhko! Ois silleesti isänmaallinen teema 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Saanko ma tulla? Olen Contulasta kirjoitellut jo pidempaan ilman aakkosia ja nyt olis hyva hetki paljastaa kuka olen. Mua on ihan syystakin syrjitty, mutta saisinko tilaisuuden uuteen alkuun, pliis?
Sen verran kerron tassa, että olen mies ja 47 -vuotias. Ex-vaimolta jai useita tamponikoruja, kun muutti pois, ja voisin sovinnon eleena luopua niista.
Emmerdalen väki haluaa osallistua Av-väen kanssa. On turvallista kaikille, koska meena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aihe vapaa:n etiketti sovitetaan noin hienoon tilaisuuteen? Tietääkö kukaan tarkkoja käytössääntöjä? Jos vaikka opastaisi meitä muita?
Aina pitää olla sukkahousut, kynsilakan pitää olla luonnollisen helmenvalkoista, ei french manicurea, komea hattu päähän juhlatilaisuuksiin, kuninkaalle niiataan, ja kuningas kulkee ekana - ja iloinen mieli mukaan! Näillä pärjää pitkälle.
Itse laitan myöskin hansikkaat käteen, etten saa kätellessä mitään pöpöjä.
Ei kai legginsien alle tarvitse laittaa sukkahousuja?
Muhevan lämpöisen karvareuhkan vaan sinne sälyttää?
Pikkunakkeja matkamuistoksi? Charlesin kikkelin mukaan pätkittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi englanniksi pöytälaatikkoon kirjoitettu, omaa tuotantoa takuuvarmasti.
A violet is a violet is a violet is a violet. Tai vaihtoehtoisesti a pansy is a pansy is a pansy. Charleshan on runomiehiä.
Oliko lähtölaulut jo valittu? Laulaos vierahat lähteneiksi, Esaias Paappanen?
Jos mies lähtee mukaan niin saako istua kasvot menosuuntaan? Ja mites sen perseiset kädet?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies lähtee mukaan niin saako istua kasvot menosuuntaan? Ja mites sen perseiset kädet?
Ota nyt ainakin pari penkinsuojaa sille mukaan, ettei ala haista persiille koko kone. Käsidesiä kans. Istukoot nyt sitten menosuuntaan.
Ota yhteyttä niihin, jotka häntä jatkuvasti mielenvikaiseksi ja rajatilapersoonallisuudeksi jne jne haukkuvat. Ei ole mitenkään halventavaa kertoa asia niin kuin se on. Yleisesti sanotaan, että hän oli uhri.