Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko me lukea runonlausuntaa omista runoistamme, niistä joita ollaan julkaistu täällä näyttääksemme, että prkle kiiraa parempia osataan!. Mode poisti jo yhden ketjun, tilalle tuli kaks.
Ehitään esittää monta, kun valitaan lyhyimpiä.
Ja kun suomeks lausutaan, ni on eksotiikkaa??!!
Mulla on yksi englanniksi pöytälaatikkoon kirjoitettu, omaa tuotantoa takuuvarmasti.
A violet is a violet is a violet is a violet. Tai vaihtoehtoisesti a pansy is a pansy is a pansy. Charleshan on runomiehiä.
Kannattaisko sun vielä kysyä jos Panu Rajala voisi deletoida runosi? Hän on kuitenkin kirjallisuuden professori.
No toi deletointi pitäis kyllä tehdä etänä, muuten vois meiän runomatineasta puuttua yks 😉
Tarkoittikohan tuo edellinen editoida?
No mä ihan näin runoilijana voisin arvata, ettei 🤫
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi paras iho hoitotuote, jolla saisi ihon kruunajaiskuntoon? Saan Niveasta näppyjä.
Voidaanko ottaa evääksi umpikeittiössäni kolme kuukautta ryöppäämiäni torvisieniä? Ja sitten Haber laulamaan matkalle se ihana sienilaulu?
Hanna Sumari voisi pitää kierroksen linnassa kruunajaistwn jäljeen ja etsiä punaista mattoa. Hänellä on varmasti jokin kommentti sisustuksestakin ja designista.
Sitten haluan ehdottomasti, että joku toimittaja, vaikka Ukkola tekemään juttua matkasta. Meitä on kuitenkin naisenemmistö, niin miehiä sorretaan koko matka antamalla ymmärtää ymmärtämättä antaa. Sais hyvän klikkijutun siitä.
Ei tule Hanna Sumari koska sinne on jo tulossa huvila & huussi kuvausryhmä.
Tulee varmasti ihana ohjelma. Kuulin hovin lähellä olevista lähteistä, että ohjelmassa keskitytään Frogmore cottagen ulkokäymälän kunnostamiseen.
Tietysti myös puutarha laitetaan uuteen uskoon.
Lupasin jo av- porukan talkoisiin mukaan. Kai se on ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa oikeasti tätä vuosisadan rakkaustarinaa. Charles sai vaimokseen hehkeän Dianan, mutta kaihosi vaan Camillan perään. Tuon täytyy olla sitä Suurta Rakkautta, mistä me tavis av-mammat vain voimme haaveilla.💞
True Love!
Juhlikaamme vaikka sitä!
Oltiin oikeassa. Camillan poika samaa mieltä meidän kanssa.
Periaatteessa ihan sama nuo Camillan vaikuttimet, true love vaiko jotain ihan muuta, mutta todella härskiä Harrylta alkaa vuosien jälkeen lyttäämään oman isän vaimoa noin. Jos olisi joku pyrkyri, niin olishan se jo nähty, mutta kun on vaatimaton ja syrjään vetäytyvä nainen, edustaa miehensä rinnalla tyylikkäästi ja hillitysti. Tuskin mitään kruunun aarteita on lapsilleen pimittämässä. Ne on suojattu.
Voidaan siis lähteä huoletta matkaan Lontooseen!! :D
Ja miettikää miten paljon Camilla on saanut paskaa niskaansa, ihan vaan rakkautensa tähden. Ja Dianahan noiden väliin tuli, ei Camilla. Se kannattaa kaikkien muistaa.
No ei Diana kyllä mihinkään väliin mennyt. Vai oliko sulla nyt sarkasmia tässä? Camilla ei olisi ollut kelvollinen kuninkaan puolisoksi tuohon aikaan. Dianalla oli se mikä siihen vaadittiin; immenkalvo ja kokemattomuus miehistä, sekä aatelinen tausta ja olihan se nättikin, myöhemmin vaan parani vanhetessaan ulkonäöltään.
Camilla on paikkansa ansainnut, Charles oli se itse ilkimys, ja siitähän me aiomme hänelle myös huomauttaakin, kunhan kruunajaisten jatkoille päästään. Ensin Lionel Ritchien letkeää menoa, Eltonin pianosoolo ja sen jälkeen av-mammojen moraalin esiinmarssi. Me kun olemme nuhteettomia ja luomukauniita.
Voisitteko jättää Dianan tämän typerän jaarittelun ulkopuolelle. Jotain rajaa sentään pitäisi osata pitää eikä suoltaa suustaan ihan mitä sattuu. Voisi osoittaa edes hitusen kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä meinaan jutella kuninkaallisten kanssa vain tunnettujen laulujen sanoilla.
Kunhan et korvaa keskustelujen ensimmäistä sanaa sanalla pieru.
Se ei ole sopivaa tälläisessä tilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi paras iho hoitotuote, jolla saisi ihon kruunajaiskuntoon? Saan Niveasta näppyjä.
Voidaanko ottaa evääksi umpikeittiössäni kolme kuukautta ryöppäämiäni torvisieniä? Ja sitten Haber laulamaan matkalle se ihana sienilaulu?
Hanna Sumari voisi pitää kierroksen linnassa kruunajaistwn jäljeen ja etsiä punaista mattoa. Hänellä on varmasti jokin kommentti sisustuksestakin ja designista.
Sitten haluan ehdottomasti, että joku toimittaja, vaikka Ukkola tekemään juttua matkasta. Meitä on kuitenkin naisenemmistö, niin miehiä sorretaan koko matka antamalla ymmärtää ymmärtämättä antaa. Sais hyvän klikkijutun siitä.
Ei tule Hanna Sumari koska sinne on jo tulossa huvila & huussi kuvausryhmä.
Tulee varmasti ihana ohjelma. Kuulin hovin lähellä olevista lähteistä, että ohjelmassa keskitytään Frogmore cottagen ulkokäymälän kunnostamiseen.
Tietysti myös puutarha laitetaan uuteen uskoon.
Lupasin jo av- porukan talkoisiin mukaan. Kai se on ok?
Hitsin kiva! Voiskohan ne samalla laittaa mun oman puutarhankin uuteen uskoon 🙄! Ois kiva tuliainen mun Makelle 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meinaan jutella kuninkaallisten kanssa vain tunnettujen laulujen sanoilla.
Kunhan et korvaa keskustelujen ensimmäistä sanaa sanalla pieru.
Se ei ole sopivaa tälläisessä tilaisuudessa.
Samaa mieltä. Tai kakkavaippa olisi kanssa aika paha.
Minä voisin aloittaa keskustelun the winner takes it all, the looser standing small.
Tää vielä runonlausuntaan mukaan:
Mies sai maata läheltä Saimaata ja siellä hän sai maata, Saimaata poltellen
Miten estetään, ettei mies syö kruunajaiskakkua salaa kuninkaallisesta jääkaapista?
Minä jään kotiin
Pitää olla solidaarinen meghanille ja hoitaa lapsia täälläkin
Vierailija kirjoitti:
Miten estetään, ettei mies syö kruunajaiskakkua salaa kuninkaallisesta jääkaapista?
Laitetaan siihen kakun eteen vanukkaat.
En voi lähteä mukaan koska sotku ja epäsiisteys. Ja tavarapaljous. Enkä edes tiedä mikä on vanhin vaatekappaleeni ja pitääkö kerrostalossa olla hiljaista, vaikken edes asu siellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan siihen kakun eteen vanukkaat.
Ja vanukkaiden eteen norpat ja emättimet
Mä voin tehdä raikkaita voileipiä. Tietty jauhenlihapullia kans.
Tarjoaisin kans mielelläni mämmiä halukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tehdä raikkaita voileipiä. Tietty jauhenlihapullia kans.
Tarjoaisin kans mielelläni mämmiä halukkaille.
Se on JAUHINLIHAA, jauhinpullia. Liha jauhitaa jauhimilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko juhladinnerillä käytössä Royal Doultonin astiasto?
Minä käytän aina omaa talvikkikuvioista Royal Doultonin astiastoani omilla kynttiläillallisillani.
Onko se käsinmaalattu? Muutenhan se ei ole aito. Olen tarkka etikettiasioista.
Sheridan sanoi, että ei osallistu jos astiastoa ei ole käsinmaalattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko juhladinnerillä käytössä Royal Doultonin astiasto?
Minä käytän aina omaa talvikkikuvioista Royal Doultonin astiastoani omilla kynttiläillallisillani.
Onko se käsinmaalattu? Muutenhan se ei ole aito. Olen tarkka etikettiasioista.
Sheridan sanoi, että ei osallistu jos astiastoa ei ole käsinmaalattu.
Sheridan on kyllä ihan paras. Hän sanoi, että saattaa ystävänsä Tarquinin kanssa pukeutua silkkipyjamiin.
Mä en jaksa. En jaksa, siis uskomatonta. Mies lapsi on nyt mustasukkainen siitä, että muka retkahtaisin kuninkaallisten kanssa sänkyyn. Ainakin heti kännissä.
Kyseinen mies lapsi joutuu olemaan töissä vielä silloin ja se kismittää sitä eniten. Nyt tuo kakara uhkaa irtisanoutua ja tulla mukaan. Tai erota, jos sen mukaan tulo ei käy.
Jätänkö tuon sian vai annanko vielä mahdollisuuden selittää?
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. En jaksa, siis uskomatonta. Mies lapsi on nyt mustasukkainen siitä, että muka retkahtaisin kuninkaallisten kanssa sänkyyn. Ainakin heti kännissä.
Kyseinen mies lapsi joutuu olemaan töissä vielä silloin ja se kismittää sitä eniten. Nyt tuo kakara uhkaa irtisanoutua ja tulla mukaan. Tai erota, jos sen mukaan tulo ei käy.
Jätänkö tuon sian vai annanko vielä mahdollisuuden selittää?
Jätä se sika. Ihan kuin narsistin kanssa keskustelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aihe vapaa:n etiketti sovitetaan noin hienoon tilaisuuteen? Tietääkö kukaan tarkkoja käytössääntöjä? Jos vaikka opastaisi meitä muita?
Aina pitää olla sukkahousut, kynsilakan pitää olla luonnollisen helmenvalkoista, ei french manicurea, komea hattu päähän juhlatilaisuuksiin, kuninkaalle niiataan, ja kuningas kulkee ekana - ja iloinen mieli mukaan! Näillä pärjää pitkälle.
Itse laitan myöskin hansikkaat käteen, etten saa kätellessä mitään pöpöjä.
Ei kai legginsien alle tarvitse laittaa sukkahousuja?
Niin onkin. Ja huomaa heti, kun se käy veskissä, niin sillä jää muutama kommentti alapeukuttamatta. Ehkä se kohta lähtee päivystykseen antamaan pissinäytettä, kun tosi tiuhaan unohtuu peukutus 😮