Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
681/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelevat metsot on loppusuoralla. Viimeistelen siihen vielä Harryn ja Williamin päät. Hyvä lahja taidekokoelmaan.

Vierailija
682/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆

Jee, sä tulit paikalle! Arvasin että taikasana nenäleikkaus saa sut ilmestymään. Lähdethän mukaan matkkaan? Me meghanhullut ihan tylsistytään ilman sua. 💕

Meghanhulluja on vain yksi ja oikea. 🤩

Miksi olet hylännyt asiallisen yksinpuheluketjusi ja jankutat nyt täällä? Kerro megsuhullu!

Mäkin oon luullut, että on yksi, mutta oikeasti niitä täytyy olla monta, koska muakin on häneksi haukuttu, mutta en ole hän. Kerran kommentoin missin naamaa ja haukut tuli. Muihin ketjuihin en ole osallistunut. Mutta ehdottomasti mukaan kaikki! Kuninkaallisista riittää kaikille.

Ei missin naamaa kommentoivaa sanota megsuhulluksi. Nyt taitaa sinulla muisti vähän pettää tai tarina lentää, ai ai!

Kyllä! Missikisoissa oli se leikelty tyttö. Ja megsuhulluksi leimattiin. No mutta turha siitä on jankata. Hymiöhullu suivaantuu vielä ja pilaa ketjun.

Mutta olen sitä mieltä, että kaikki voi tulla mukaan. Onko joku muute soittanut Megsulle? Jos se haluiski tulla meidän kaa?

Minä olen eri, mutta muistan tämän. Pakonomaisesti jankutit missitytön kauneusleikkauksista ja keksit niitäkin päästäsi. Ehdottomasti sama tyyppi kuin meghanhullu, samalla tavalla kirjoittaa jokaisesta. Samoin se amber heardin leikkauksista jankuttava. Sairas ja pakkomielteinen tapaus. Palstahullujen aatelia, joten sopii hyvin kruunajaisvieraaksi. :D

Noni taas. Amberista en oo edes ikinä kirjoitellut. Enkä megsun nenästä. Amberia ei ole mielestäni leikelty. Mut miksi pilata tää ketju nyt tällä? Hymiöhullu on siis hullu. Löytää joka ketjuun.

Ilon kautta.

Miten tunnistat hymiöhullun, kun niin moni käyttää niitä? Intuition tai tarotkorttien avulla?

1. Se sanoo sua megsuhulluksi

2. Sanoo, että olet säälittävä jankkaaja, vaikka olet kirjoittanut ketjuun yhden viestin

3. Laittaa ainakin nämä hymiöt 😂 😆 😄

Nyt kuulostaa vähän selittelyltä. Kaikkihan me olemme aina kirjoittaneet ketjuun vain yhden viestin, megsuhullukin. 😂😆😄

Ei helvata, pikkasen tulin kurkkaamaan, kun kukkasipuleita lajittelen tässä, ja eikö taas kähinänalkua tulilla täällä? Meidän pitää puhaltaa yhteen hiileen, arvon mammat, jotta saadaan näkyvyyttä kruunajaisissa. Ei ihan riitä huomiota herättävät tamponikorut ja uusiokäyttöiset vappuhatut.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sitä ruokalistaa tiedossa. Olen laihiksella ja haluan tietää etukäteen, mistä kieltäydyn.

Entä mihin sähköpostiin pitää ilmoittaa allergiat ja ruokarajoitukset? En voi syödä mansikoita.

Etkö täyttänyt kuninkaan kansliaan lähetettävää kaavaketta? Ap keräsi ne jo viikko sitten ja lupasi huolehtia perille. Mutta onhan siellä valinnanvaraa, älä huolestu. Ja erikoistilauksestahan meille ne valmistetaan.

Mä nautin, kun kerrankin saa syödä vapaasti ilman laktoosirajoitteita, mahtipontiseen ja äänekkääseen juhlahumuun sekoittuu hyvin pienet pörinät.

Vierailija
684/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆

Jee, sä tulit paikalle! Arvasin että taikasana nenäleikkaus saa sut ilmestymään. Lähdethän mukaan matkkaan? Me meghanhullut ihan tylsistytään ilman sua. 💕

Miksi olet hylännyt asiallisen yksinpuheluketjusi ja jankutat nyt täällä? Kerro megsuhullu!

Mäkin oon luullut, että on yksi, mutta oikeasti niitä täytyy olla monta, koska muakin on häneksi haukuttu, mutta en ole hän. Kerran kommentoin missin naamaa ja haukut tuli. Muihin ketjuihin en ole osallistunut. Mutta ehdottomasti mukaan kaikki! Kuninkaallisista riittää kaikille.

Ei missin naamaa kommentoivaa sanota megsuhulluksi. Nyt taitaa sinulla muisti vähän pettää tai tarina lentää, ai ai!

Kyllä! Missikisoissa oli se leikelty tyttö. Ja megsuhulluksi leimattiin. No mutta turha siitä on jankata. Hymiöhullu suivaantuu vielä ja pilaa ketjun.

Mutta olen sitä mieltä, että kaikki voi tulla mukaan. Onko joku muute soittanut Megsulle? Jos se haluiski tulla meidän kaa?

Minä olen eri, mutta muistan tämän. Pakonomaisesti jankutit missitytön kauneusleikkauksista ja keksit niitäkin päästäsi. Ehdottomasti sama tyyppi kuin meghanhullu, samalla tavalla kirjoittaa jokaisesta. Samoin se amber heardin leikkauksista jankuttava. Sairas ja pakkomielteinen tapaus. Palstahullujen aatelia, joten sopii hyvin kruunajaisvieraaksi. :D

Noni taas. Amberista en oo edes ikinä kirjoitellut. Enkä megsun nenästä. Amberia ei ole mielestäni leikelty. Mut miksi pilata tää ketju nyt tällä? Hymiöhullu on siis hullu. Löytää joka ketjuun.

Ilon kautta.

Niinhän ne hullut väittää. 😆

Ja sit täällä on viekä kopiohullu. Suomen mielenterveyshuolto pelaa hyvin.

Onneksi Harry ei asu täällä.

Huonostihan se pelaa, sinä olet siitä mahtava osoitus tuollakin kopiolauseellakin.

Harryllä olisi varaa palkata osaava terapeutti, toisin kuin kelapummeilla.

Vierailija
685/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilon kautta.

Miten tunnistat hymiöhullun, kun niin moni käyttää niitä? Intuition tai tarotkorttien avulla?

1. Se sanoo sua megsuhulluksi

2. Sanoo, että olet säälittävä jankkaaja, vaikka olet kirjoittanut ketjuun yhden viestin

3. Laittaa ainakin nämä hymiöt 😂 😆 😄

Nyt kuulostaa vähän selittelyltä. Kaikkihan me olemme aina kirjoittaneet ketjuun vain yhden viestin, megsuhullukin. 😂😆😄

Ei helvata, pikkasen tulin kurkkaamaan, kun kukkasipuleita lajittelen tässä, ja eikö taas kähinänalkua tulilla täällä? Meidän pitää puhaltaa yhteen hiileen, arvon mammat, jotta saadaan näkyvyyttä kruunajaisissa. Ei ihan riitä huomiota herättävät tamponikorut ja uusiokäyttöiset vappuhatut.. 

Onneksi minä sain jo omat istutettua tältä päivältä. Kohta tulee toinen tyttäreni kylään, hänen perheensä asuu ulkomailla joten emme ole nähneet vähään aikaan. Tulen taas illalla kurkkaamaan mitä hauskoja ja älykkäitä vitsejä olette täällä viljelleet.

Vierailija
686/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa oikeasti tätä vuosisadan rakkaustarinaa. Charles sai vaimokseen hehkeän Dianan, mutta kaihosi vaan Camillan perään. Tuon täytyy olla sitä Suurta Rakkautta, mistä me tavis av-mammat vain voimme haaveilla.💞

True Love!

Juhlikaamme vaikka sitä!

Oltiin oikeassa. Camillan poika samaa mieltä meidän kanssa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009535346.html

Vierailija
687/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa oikeasti tätä vuosisadan rakkaustarinaa. Charles sai vaimokseen hehkeän Dianan, mutta kaihosi vaan Camillan perään. Tuon täytyy olla sitä Suurta Rakkautta, mistä me tavis av-mammat vain voimme haaveilla.💞

True Love!

Juhlikaamme vaikka sitä!

Periaatteessa ihan sama nuo Camillan vaikuttimet, true love vaiko jotain ihan muuta, mutta todella härskiä Harrylta alkaa vuosien jälkeen lyttäämään oman isän vaimoa noin. Jos olisi joku pyrkyri, niin olishan se jo nähty, mutta kun on vaatimaton ja syrjään vetäytyvä nainen, edustaa miehensä rinnalla tyylikkäästi ja hillitysti. Tuskin mitään kruunun aarteita on lapsilleen pimittämässä. Ne on suojattu.

Voidaan siis lähteä huoletta matkaan Lontooseen!! :D

Vierailija
688/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

True Love!

Juhlikaamme vaikka sitä!

Muistakaa, että Harry on tulossa. Ei ihan tykkää. Voipi pian kirjuutella kostoksi paljastuskirjan av-mammoista, ja se jos mikä on hyytävää luettavaa.

Harryltä saa makkaraa jauhoja vastaan. Kohta on Suomessa äpäräkuninkaallinen..

Mä luulen että siltä sais sekä makkaraa että jauhoja, vaan jos juttelis sille kiltisti. Sillä ei oo varmaan ollu liikaa myötätuntoista olkapäätä.

Vierailija
689/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

True Love!

Juhlikaamme vaikka sitä!

Periaatteessa ihan sama nuo Camillan vaikuttimet, true love vaiko jotain ihan muuta, mutta todella härskiä Harrylta alkaa vuosien jälkeen lyttäämään oman isän vaimoa noin. Jos olisi joku pyrkyri, niin olishan se jo nähty, mutta kun on vaatimaton ja syrjään vetäytyvä nainen, edustaa miehensä rinnalla tyylikkäästi ja hillitysti. Tuskin mitään kruunun aarteita on lapsilleen pimittämässä. Ne on suojattu.

Ja miettikää miten paljon Camilla on saanut paskaa niskaansa, ihan vaan rakkautensa tähden. Ja Dianahan noiden väliin tuli, ei Camilla. Se kannattaa kaikkien muistaa.

Vierailija
690/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV olisi kyllä parasta, mitä toi perhe voisi lahjaksi saada. Juteltaisiin niiden ongelmat auki. Voisivat jatkaa siitä sitten sovussa eteenpäin.

Vierailija
691/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Harry ja Meghan tule, hieman pelottaa se mahdollisuus - pärjätäänkö me edes joukkovoimalla niille?

Helposti pärjätään. Meillä on kaiken kattava vuosien AV-koulutus narsisteja vastaan. Niin monta narsissi-ketjua minäkin lukenut, että tuskin psykologian oppilaatkaan ovat vastaavaa suorittaneet.

Vierailija
692/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai haittaa, jos mä laitan kruunajaisiin tiaran? Siis ihan nettikaupasta sen ostin eikä se ole mikään kauhean pröystäilevä. Minusta se kivasti viestittäisi, miten mä tykkään kuninkaallisista :)

Vierailija
693/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

True Love!

Juhlikaamme vaikka sitä!

Ja miettikää miten paljon Camilla on saanut paskaa niskaansa, ihan vaan rakkautensa tähden. Ja Dianahan noiden väliin tuli, ei Camilla. Se kannattaa kaikkien muistaa.

No ei Diana kyllä mihinkään väliin mennyt. Vai oliko sulla nyt sarkasmia tässä? Camilla ei olisi ollut kelvollinen kuninkaan puolisoksi tuohon aikaan. Dianalla oli se mikä siihen vaadittiin; immenkalvo ja kokemattomuus miehistä, sekä aatelinen tausta ja olihan se nättikin, myöhemmin vaan parani vanhetessaan ulkonäöltään.

Camilla on paikkansa ansainnut, Charles oli se itse ilkimys, ja siitähän me aiomme hänelle myös huomauttaakin, kunhan kruunajaisten jatkoille päästään. Ensin Lionel Ritchien letkeää menoa, Eltonin pianosoolo ja sen jälkeen av-mammojen moraalin esiinmarssi. Me kun olemme nuhteettomia ja luomukauniita.

Vierailija
694/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Harry ja Meghan tule, hieman pelottaa se mahdollisuus - pärjätäänkö me edes joukkovoimalla niille?

Helposti pärjätään. Meillä on kaiken kattava vuosien AV-koulutus narsisteja vastaan. Niin monta narsissi-ketjua minäkin lukenut, että tuskin psykologian oppilaatkaan ovat vastaavaa suorittaneet.

Juuri näin, kova on kokemus ja tietous asiasta. On ollut todella antoisaa päästä todistamaan vastaväittäjille, ettei ole narsisti. Mieletöntä vääntöä ja perusteluja, mutta kun kaikkensa antaa, saa kenties vain Megsuhullu -diagnoosin muutamin hymiöin, mikä ei niin haittaa. Olishan se hirvittävää olla narsisti.

Vierailija
695/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkalauluehdotus: Heeeiii tuolta saapuu Charlie🎼🎶🎵🎼🎶🎵

.... jaq meghan brown

Vierailija
696/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai haittaa, jos mä laitan kruunajaisiin tiaran? Siis ihan nettikaupasta sen ostin eikä se ole mikään kauhean pröystäilevä. Minusta se kivasti viestittäisi, miten mä tykkään kuninkaallisista :)

Tietenkin laitat! Mulla on mun tyttären vanhoja varastossa säilössä, ja ajattelin ottaa ne nyt vihdoin käyttöön. On timangia ja helmiä joka lähtöön ja erilaisille iltapuvuille, Munsalaa unohtamatta. Siihen on sellainen perinteinen kruunu.

Vierailija
697/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin antaa tulevalle kuninkaalle lahjaksi pahkapöydän. Mahtuuko se käsimatkatavaroihin? Lisäksi mämmiä tuli ostettua pakkaseen ihan liikaa, sitä riittää myös viemiseksi

Seuraan. Ajattelin viedä lahjaksi pakurikääpää, saavat itse jyystää siitä Aftrenoon tea-hetkiinsä maittavat ja terveelliset juomat. Koska en halua kenenkään ydinkuninkaallisen pettyvän ja jäävän ilman, otan kääpiä mukaan reilusti ja siksi juuri tuo kuljetus on mietityttänyt, mahtuuko käsimatkatavaroihin?

Vierailija
698/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako laittaa Crocsit jalkaan?

Toki. Mukavia jalkineita suositellaan näihin tilaisuuksiin, joissa voi joutua seisoskelemaan.

Minäkin laitan Krokcsit, mukavuuden takia. Minusta ne ovat käytännölliset kengät ja saa humpsautettua nopeasti jalasta kun on aika tanssia pöydillä.

Luin hovin nettisivuilta, että Kate laittaa myös Kroksit jalkaan. Hänet on nähty TK Maxxissa ostamassa pinkkejä kroksitimantteja. Tullaan siis näkemään tyyliä.

Mä odottelen jännällä sen kynsilakan väriä. Nythän ne on Camillan kanssa sotatilassa M&H -ketjun  tietäjien mukaan, Kate kun ei kuulema tottele millään kuningatarta. Uskaltaakohan uhmata ja räväyttää?

Camilla on suvaitsevaisempi kuin mitä Ellu oli. Enää ei ole tiukkoja sääntöjä kynsilakan värin suhteen!

Veikkaan, että Kate laitattaa näihin Ellun kuoleman jälkeisiin ekoihin isompiin juhliin oikein pitkät ja näyttävät rakennekynnet. Oranssit, joissa on glitteriä ja timantteja, olis ihanat!

Jos hän myös VIHDOIN luopuis siitä iänikuisesta ja tylsästä kampauksestaan ja laitattaisi jotain vähän iloisempaa ja näyttävämpää.

Ehkä samaan tapaan, mitä Monacon Charlene yritti. Toinen puoli päätä kaljuksi ja kesy-Charlenesta poiketen toinen puoli vaikka oranssin ja pinkin sekaiseksi.

Mutta kyllä mua arveluttaa se, että uskaltaako Cami ( näin kavereiden kesken, oon nähnyt hänestä kuvia ihan oikeissa lehdissä, ei vain Atk:n antimissa) räväyttää!! Josko laittais itsestään sen version, jolloinka Challu ilmaisi toiveensa olla hänen tampoooninsa 🤫!!

Vierailija
699/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista yhteislauluista kun on ollut puhetta, niin onkos kukaan meistä, teistä tai heistä, koskaan karaookannut sitä mielettömän hienoa Virve Vicky Rostin Charlie Brown-kappaletta?? Jos treenattais lentomatkalla sen laatikkoleukasen lentäjän johdolla se vähän uudistettuna versiona 🧐.. silleen jotenkin, että tuolta saapuu Charles ( kavereiden kesken myös Charlie lie sopiva) King.. ja silleesti. Voin aloittaa sanoitustyöt nyt heti, eikä 15.pvä, kun sit se ois kyl jo vähän myöhästä. Mitäs tytöt tuumitte🙃?

Vierailija
700/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuninkaallisketjun perusteella ja tätä lukematta totean, että matka tyssää jo lentokentälle kun Meghanin kannattajat ottavat yhteen muiden kanssa ja koko porukka saa porttikiellon lentokoneeseen.