Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
661/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko koneeseen mukaan mun poikani sello? Me esiinnytään Charlesin juhlassa. Poika soittaa ikivihreän Porvoon aallot ja sen jälkeen Av-palstan marssin. Sitä kuullaan harvoin sellolle sovitettuna.

Vierailija
662/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä kuninkaalla myös se valtikka vai vain kruunu siellä juhlissa?

Charles on uudistanut kruunajaisseremoniaa. Esimerkiksi valtakunnan omenaa ei enää nähdä kultaisena jalokivisomistein.

Sen sijaan Charles syö omilta tiluksiltaan peräisin olevan symbolisen luomuomenan kruunajaisyleisön edessä. Se kuvastaa hänen asemaansa kansakunnan päämiehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuko koneeseen mukaan mun poikani sello? Me esiinnytään Charlesin juhlassa. Poika soittaa ikivihreän Porvoon aallot ja sen jälkeen Av-palstan marssin. Sitä kuullaan harvoin sellolle sovitettuna.

Ei valitettavasti, niin monta vanhaa ja katkeraa mammaa koneessa jo ettei poikasille ja selloille ole enää tilaa. Ainoastaan siinä tapauksessa, jos tunnustat olevasi narsistiäiti, niin voimme pelastaa poikasi sinulta ja hoviltasi. Pojan narsistisiskoa ei kyllä ainakaan oteta mukaan.

Vierailija
664/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tullut siihen tulokseen, että megsuhullu ja hymiöhullu on sama ihminen. Aina samoissa paikoissakin samaan aikaan. Maksimaalinen huomio. Nytkin rantautui jankkaamaan sekä megsun jaloista että megsuhullusta.

Jätettäköön siis ihan omaan arvoonsa.

Tuossa oli ainakin 2, jotka kirjoitti sen jaloista.

Rentoudupa nyt, juhlat on tulossa!

Meghan on luvannut lähettää suoraa YouTube-lähetystä omista kintuistaan koko Charlesin kruunajaissession ajan. Tokihan ne koivet kiinnostavat enemmän kuin kruunajaiset.

Pysyppä aiheessa narsku. Tämä ketju on charlesista, ei megsusta tai susta.

Mene sinne asialliseen ketjuusi haukkumaan meghaniasi, täällä meitä ei kiinnosta.

Vierailija
665/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti, niin monta vanhaa ja katkeraa mammaa koneessa jo ettei poikasille ja selloille ole enää tilaa. Ainoastaan siinä tapauksessa, jos tunnustat olevasi narsistiäiti, niin voimme pelastaa poikasi sinulta ja hoviltasi. Pojan narsistisiskoa ei kyllä ainakaan oteta mukaan.

Mutta entäs pojan isä? Mahtuuko koneeseen? Hänellä on vanukaskassi mukanaan.

Vierailija
666/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entäs pojan isä? Mahtuuko koneeseen? Hänellä on vanukaskassi mukanaan.

Jos ei ole narsisti tai incel niin saa tulla.

Vierailija
667/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä ihmettelen vaikka ujostuttaakin.

Täällä kerskuu yks ja toinenkin opintopisteillään ja opintoviikoillaan, muttei ole koskaan kuullutkaan: Voi ettäs-sanontaa. Meillä päin mökin muijatkin kiertokoulupohjalla osaa tän.

Vähänkös on sivistymättömiä lähössä reissuun!!!

Ihmettelen totisest

Ossaakohan ne etes hovin etiketin vai luulevatkos sen etikaksi???

Vierailija
668/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä kuninkaalla myös se valtikka vai vain kruunu siellä juhlissa?

Luin että 'veitikka'...

Vierailija
669/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako laittaa Crocsit jalkaan?

Toki. Mukavia jalkineita suositellaan näihin tilaisuuksiin, joissa voi joutua seisoskelemaan.

Minäkin laitan Krokcsit, mukavuuden takia. Minusta ne ovat käytännölliset kengät ja saa humpsautettua nopeasti jalasta kun on aika tanssia pöydillä.

Luin hovin nettisivuilta, että Kate laittaa myös Kroksit jalkaan. Hänet on nähty TK Maxxissa ostamassa pinkkejä kroksitimantteja. Tullaan siis näkemään tyyliä.

Mä odottelen jännällä sen kynsilakan väriä. Nythän ne on Camillan kanssa sotatilassa M&H -ketjun  tietäjien mukaan, Kate kun ei kuulema tottele millään kuningatarta. Uskaltaakohan uhmata ja räväyttää?

Camilla on suvaitsevaisempi kuin mitä Ellu oli. Enää ei ole tiukkoja sääntöjä kynsilakan värin suhteen!

Veikkaan, että Kate laitattaa näihin Ellun kuoleman jälkeisiin ekoihin isompiin juhliin oikein pitkät ja näyttävät rakennekynnet. Oranssit, joissa on glitteriä ja timantteja, olis ihanat!

No niin oliskin! Ehkä hiuksiin myös liukuvärjättyjä lisäkkeitä timantein, kuin tulen liekit, poltettu oranssi. Kuinka kauniisti ne aaltoilisivatkaan lanteilla.  Nuo kun yhdistää sävy sävyyn pinkkeihin krokseihin, niin on jo vaarana, että Charlesin tímanttinen kruunu jää toiseksi. Camilla toki säteilee auringon kanssa kilpaa.

Vierailija
670/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tullut siihen tulokseen, että megsuhullu ja hymiöhullu on sama ihminen. Aina samoissa paikoissakin samaan aikaan. Maksimaalinen huomio. Nytkin rantautui jankkaamaan sekä megsun jaloista että megsuhullusta.

Sorry, pieleen meni. Mua olet kutsunut hymiöhulluksi ja voin luvata, etten ole meghanhullu. 🤪🤣😅

Niinhän ne hullut väittää. 😆

Vierailija
671/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hatun pitää mahtua matkustamoon. Lieri on 2,5 metriä.

Vierailija
672/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, pieleen meni. Mua olet kutsunut hymiöhulluksi ja voin luvata, etten ole meghanhullu. 🤪🤣😅

Oletko sinä siis hymiöhullu tai meghanhullu, kun käytit hymiötä?

Vierailija
673/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hatun pitää mahtua matkustamoon. Lieri on 2,5 metriä.

Voidaan kääräistä hattusi sen sellon kaulan ympärille, niin samalla suojaa selloakin.

Vierailija
674/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆

Jee, sä tulit paikalle! Arvasin että taikasana nenäleikkaus saa sut ilmestymään. Lähdethän mukaan matkkaan? Me meghanhullut ihan tylsistytään ilman sua. 💕

Meghanhulluja on vain yksi ja oikea. 🤩

Miksi olet hylännyt asiallisen yksinpuheluketjusi ja jankutat nyt täällä? Kerro megsuhullu!

Mäkin oon luullut, että on yksi, mutta oikeasti niitä täytyy olla monta, koska muakin on häneksi haukuttu, mutta en ole hän. Kerran kommentoin missin naamaa ja haukut tuli. Muihin ketjuihin en ole osallistunut. Mutta ehdottomasti mukaan kaikki! Kuninkaallisista riittää kaikille.

Ei missin naamaa kommentoivaa sanota megsuhulluksi. Nyt taitaa sinulla muisti vähän pettää tai tarina lentää, ai ai!

Kyllä! Missikisoissa oli se leikelty tyttö. Ja megsuhulluksi leimattiin. No mutta turha siitä on jankata. Hymiöhullu suivaantuu vielä ja pilaa ketjun.

Mutta olen sitä mieltä, että kaikki voi tulla mukaan. Onko joku muute soittanut Megsulle? Jos se haluiski tulla meidän kaa?

Minä olen eri, mutta muistan tämän. Pakonomaisesti jankutit missitytön kauneusleikkauksista ja keksit niitäkin päästäsi. Ehdottomasti sama tyyppi kuin meghanhullu, samalla tavalla kirjoittaa jokaisesta. Samoin se amber heardin leikkauksista jankuttava. Sairas ja pakkomielteinen tapaus. Palstahullujen aatelia, joten sopii hyvin kruunajaisvieraaksi. :D

Noni taas. Amberista en oo edes ikinä kirjoitellut. Enkä megsun nenästä. Amberia ei ole mielestäni leikelty. Mut miksi pilata tää ketju nyt tällä? Hymiöhullu on siis hullu. Löytää joka ketjuun.

Ilon kautta.

Vierailija
675/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä siis hymiöhullu tai meghanhullu, kun käytit hymiötä?

Ehkä mä oon molemmat tai ehkä sä oot. En oo enää varma. 😱

Vierailija
676/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla on superkaunis! Ei ryppyjäkään vaikka jo arvokkaan naisen iässä. Kyllä jää kaikki nuoret turhakkeet Camillan kauneuden varjoon.

Vierailija
677/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taukojumpat jo sovittu? Kinkkaan kyllä sujuvasti, mutta hulahulahulavanteeseen en suostu, juutuin kerran Heimo Huiman kanssa saman vanteen sisään. Ja se ei ollut metkaa se. Konua oli. Tunsin itteni ihan töröksi.

Vierailija
678/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin antaa tulevalle kuninkaalle lahjaksi pahkapöydän. Mahtuuko se käsimatkatavaroihin? Lisäksi mämmiä tuli ostettua pakkaseen ihan liikaa, sitä riittää myös viemiseksi

Vierailija
679/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalauluehdotus: Heeeiii tuolta saapuu Charlie🎼🎶🎵🎼🎶🎵

Vierailija
680/1887 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkalauluehdotus: Heeeiii tuolta saapuu Charlie🎼🎶🎵🎼🎶🎵

Hei sellopoika, tähän sovitus, niin vedetään kirkossa, kun kunkku saapuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän