Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako laittaa Crocsit jalkaan?
Toki. Mukavia jalkineita suositellaan näihin tilaisuuksiin, joissa voi joutua seisoskelemaan.
Minäkin laitan Krokcsit, mukavuuden takia. Minusta ne ovat käytännölliset kengät ja saa humpsautettua nopeasti jalasta kun on aika tanssia pöydillä.
Luin hovin nettisivuilta, että Kate laittaa myös Kroksit jalkaan. Hänet on nähty TK Maxxissa ostamassa pinkkejä kroksitimantteja. Tullaan siis näkemään tyyliä.
Mä odottelen jännällä sen kynsilakan väriä. Nythän ne on Camillan kanssa sotatilassa M&H -ketjun tietäjien mukaan, Kate kun ei kuulema tottele millään kuningatarta. Uskaltaakohan uhmata ja räväyttää?
Camilla on suvaitsevaisempi kuin mitä Ellu oli. Enää ei ole tiukkoja sääntöjä kynsilakan värin suhteen!
Veikkaan, että Kate laitattaa näihin Ellun kuoleman jälkeisiin ekoihin isompiin juhliin oikein pitkät ja näyttävät rakennekynnet. Oranssit, joissa on glitteriä ja timantteja, olis ihanat!
Samanlaiset nätit kynnet myös Charlotalle! On parhautta, kun äiti ja tytär pukeutuvat mätsäävästi.
Kruunajaisiin osallistuu myös Elisabetin corgit. Charles halusi näin kunnioittaa edesmennyttä äitiään. Myös koirien kynnet on laitettu juhlatyyliin.
No kai niillä on myös crocksit??
Ei ole. Matalat corgokengät on corgeilla jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa tulevalle kuninkaalle lahjaksi pahkapöydän. Mahtuuko se käsimatkatavaroihin? Lisäksi mämmiä tuli ostettua pakkaseen ihan liikaa, sitä riittää myös viemiseksi
No voihan perskutti! Eihän se mun simaputeli ( kiitos vinkeistä, sain puhallettua ne rusinat kelluviksi ) riitä mihinkään tohon verrattuna, joten pistetään kovilla: mä sit annan myös vyöruusun!! Siitä saatte, kun alatte tolleen ikävästi isottelemaan. En sun ja pahkas kanssa ainakaan samassa penkkirivissä istu, en koneessa, en kirkossa, enkä missään 🤥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä kuninkaalla myös se valtikka vai vain kruunu siellä juhlissa?
Luin että 'veitikka'...
No se taitaa olla aina matkassa, salanimellä kettu 😮
Vierailija kirjoitti:
Noista yhteislauluista kun on ollut puhetta, niin onkos kukaan meistä, teistä tai heistä, koskaan karaookannut sitä mielettömän hienoa Virve Vicky Rostin Charlie Brown-kappaletta?? Jos treenattais lentomatkalla sen laatikkoleukasen lentäjän johdolla se vähän uudistettuna versiona 🧐.. silleen jotenkin, että tuolta saapuu Charles ( kavereiden kesken myös Charlie lie sopiva) King.. ja silleesti. Voin aloittaa sanoitustyöt nyt heti, eikä 15.pvä, kun sit se ois kyl jo vähän myöhästä. Mitäs tytöt tuumitte🙃?
Ihan mieletön juttu! Kannattaisko kuitenkin pelata varman päälle, ja ottaa se kertsi vain enkuksi ja mennä Virven sanoituksilla muuten? Tietty vois jakaa ne uudet lyriikat siellä ennen esitystä, ni kaikki ymmärtäis.
Onko tarpeeksi aikaa treenata koneessa? On kuitenkin laatujuomat ja silleen, ja ehkä pitää kaikesta etukäteissuunnittelusta huolimatta varautua ihan vain pelkästä jännityksestä ja lentopelosta johtuviin välienselvittelyihin, kun ei päästä yhteisymmärrykseen ovatko ne sääret legs for miles vai ei.
On tiukka aikataulu. Osa porukkaa haluaa vielä liittyä laatikkoleukaisen lentäjäkirurgin kanssa lennolla kymppikerhoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Matkalauluehdotus: Heeeiii tuolta saapuu Charlie🎼🎶🎵🎼🎶🎵
Hups ja sori, mä ehdotin tota samaa sananmuunnoksin, hihhih, tuolla jossain kohtaa, kun en ollut lukenut vielä tarpeeksi pitkälle suunnitelmiamme. Vilpittimästi pahoillani! Terkuin poliitikko 😬
Ostin sellaisen Disneyn tyttöjen prinsessa pakkauksen. Nyt on ongelma: laitanko Tuhkimon, Auroran vai Bellen tiarat ja korut? Ja puvut on pakkauksesta myös. Oli Tokmannilla tarjouksessa. Olen aika lyhyt, ihan kävisin lapsukaisesta, mutta painoa on vähän kertynyt. Voin kuitenkin avata sivusaumat ja laittaa lisäjatkopalat. Mutta mitä mieltä? Tukka on lyhyt, perinteikästä Kouvolan kananpeppumallia musta-liilana, tatuoinnit käsivarsissa ja selässä lähinnä mustavalkoisia, mutta on siellä muutama värikkäämpi. Simon kanssa painittiin toissailtana, joten silmät on sävy sävyyn vähän mustapurppurat. Vasemman jalan kipsiin on kaverit kirjoittaneet lilalla ja mustalla. Tuli Sallan kanssa erimielisyyttä kenelle viimeinen sidukka kuuluu ja painin hänen kanssaan ennen kuin Simon kanssa. Mutta mikä outfit? Tuhkimo, Aurora vai Belle?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi
Käsityöihmisenä ehdotan, että vanhaa ylioppilaslakkia tuunaamalla saisi oivat kruunajaislakit. Lieriksi kelpaa mumman kattolampun varjostimen reunat. Jessusteipillä kiinni niin ei irtoa tuulisessa Lontoossa. Konmarittamalla kaapin kätköistä oivat muovikukat koristeeksi. Sävysävyyn tietty koltun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hauskin ja paras ketju ikinä, ihan kuolen nauruun! Todella älykästä läppää ja ihan selvästi kielitieteilijöiden näppäimiltä!
Hekoheko.
Aatteleppa ite! Sä voit perustaa ihan ite semmosen omanlaises nutturanaamojen ketjun, niin me sentäs älytään pysyä poissa sieltä 😊.. varsinkin kun meillä on parempaakin tekemistä kuin kakkan jauhanta, meillä on nääs hiukan kiirus nyt, kun kruunajaiset ja Charles odottaa. See you 👋.. hope not! ( osataan me englantiakin)
Mode voi laittaa sit sen ketjun eteen nutturanaamojen ripulointimerkin eli kakkaemojin. Kun kruunu sopii jotenkin paremmin tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Miten aihe vapaa:n etiketti sovitetaan noin hienoon tilaisuuteen? Tietääkö kukaan tarkkoja käytössääntöjä? Jos vaikka opastaisi meitä muita?
Aina pitää olla sukkahousut, kynsilakan pitää olla luonnollisen helmenvalkoista, ei french manicurea, komea hattu päähän juhlatilaisuuksiin, kuninkaalle niiataan, ja kuningas kulkee ekana - ja iloinen mieli mukaan! Näillä pärjää pitkälle.
Itse laitan myöskin hansikkaat käteen, etten saa kätellessä mitään pöpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tule, jos Meghan-hullusta jankkaaja ei tule. Haluan, että hän haukkuu meitä koko matkan ajan. Ja viljelee itkuhymiöitä.
Lintilä tarjoo kuulemma viinat. Sillä on vielä ministeriön visa, ennenko Orpo ottaa sen pois. Päästäisiin kyllä ilmavoimien koneella, vinkkas Kaikkonen. Sanna haluaa tanssimaan, joten otetaan mukaan. Aamiaista on ja rahaa. Orpoa ja Purraa ei oteta. Pilaa koko reissun kuitenkin.
Ei me Sannaa voida ottaa mukaan. Se ei pysty pitämään näppejään irti Macronista. Tulisi noloja juttuja. Sitä paitsi Charleshan lupasi jo kustantaa koko matkan, ettei me Sannan (siis meidän) rahoja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Ostin sellaisen Disneyn tyttöjen prinsessa pakkauksen. Nyt on ongelma: laitanko Tuhkimon, Auroran vai Bellen tiarat ja korut? Ja puvut on pakkauksesta myös. Oli Tokmannilla tarjouksessa. Olen aika lyhyt, ihan kävisin lapsukaisesta, mutta painoa on vähän kertynyt. Voin kuitenkin avata sivusaumat ja laittaa lisäjatkopalat. Mutta mitä mieltä? Tukka on lyhyt, perinteikästä Kouvolan kananpeppumallia musta-liilana, tatuoinnit käsivarsissa ja selässä lähinnä mustavalkoisia, mutta on siellä muutama värikkäämpi. Simon kanssa painittiin toissailtana, joten silmät on sävy sävyyn vähän mustapurppurat. Vasemman jalan kipsiin on kaverit kirjoittaneet lilalla ja mustalla. Tuli Sallan kanssa erimielisyyttä kenelle viimeinen sidukka kuuluu ja painin hänen kanssaan ennen kuin Simon kanssa. Mutta mikä outfit? Tuhkimo, Aurora vai Belle?
Mä kyllä nyt suosittelisin sun kohdalla ihan reilusti vaan sitä Ursulaa! Semmosta meren noitaa, olikohan pienessä merenneidossa? Se ois niin helppoakin, oot vaan ihan luonnonkaunis sinä, ja musta kokouikkari! Helppoa ja omintakeista ( näköistä), ja kyllä sen verran voit Ursulasta erottautua, että tiaraa voit huoleti käyttää, vaikka kaikkia kolmea yhtaikaa 🙌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tule, jos Meghan-hullusta jankkaaja ei tule. Haluan, että hän haukkuu meitä koko matkan ajan. Ja viljelee itkuhymiöitä.
Lintilä tarjoo kuulemma viinat. Sillä on vielä ministeriön visa, ennenko Orpo ottaa sen pois. Päästäisiin kyllä ilmavoimien koneella, vinkkas Kaikkonen. Sanna haluaa tanssimaan, joten otetaan mukaan. Aamiaista on ja rahaa. Orpoa ja Purraa ei oteta. Pilaa koko reissun kuitenkin.
😂😂😂😂😆😆😂😂😂😂😆😆😆
Miksi meghanhullun haukkuja muita haukkuisi? Miksi tuo megsusta jankuttava puhuu itsestään aina monikossa?
Sehän varasi koneestakin 8 penkkiä kun niitä on kuulemma niin monta. Silti istuu niillä yksinään. Aina välillä käy vaan vessassa vaihtamassa eri peruukin ja silmälasit ja mekon ja istuu eri penkille.
Näyttää aina välissä iteselleen yläpeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi
Käsityöihmisenä ehdotan, että vanhaa ylioppilaslakkia tuunaamalla saisi oivat kruunajaislakit. Lieriksi kelpaa mumman kattolampun varjostimen reunat. Jessusteipillä kiinni niin ei irtoa tuulisessa Lontoossa. Konmarittamalla kaapin kätköistä oivat muovikukat koristeeksi. Sävysävyyn tietty koltun kanssa.
Tää nyt menee taas tämmöseksi nokkimiseksi 🐔! Mulla EI OLE yo-lakkia, eikä koko todistustakaan. Käykö, jos lainaan lapsiltani? Voisin sit pyytää nimmaritkin siihen kaikilta kuninkaallisilta 🤗
Vierailija kirjoitti:
Parin kuninkaallisketjun perusteella ja tätä lukematta totean, että matka tyssää jo lentokentälle kun Meghanin kannattajat ottavat yhteen muiden kanssa ja koko porukka saa porttikiellon lentokoneeseen.
Mä taas olen varma, että meghan vihaajat aiheuttavat ongelmia. On sen verran rumaa ja aggressiivista puhetta niissä ketjuissa. Mitään Meghanin kannattajia niissä ei edes näytä olevan, on vaan haukkumiseen kyllästyneitä joille Meghan on vain ihminen muiden joukossa.
Toivottavasti hovi ei aiheuta draamaa, voivat hekin olla haukkumiseen kyllästyneitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkalauluehdotus: Heeeiii tuolta saapuu Charlie🎼🎶🎵🎼🎶🎵
Hups ja sori, mä ehdotin tota samaa sananmuunnoksin, hihhih, tuolla jossain kohtaa, kun en ollut lukenut vielä tarpeeksi pitkälle suunnitelmiamme. Vilpittimästi pahoillani! Terkuin poliitikko 😬
Sori vaan itelles. Laitoin sun kommentille ison alapeukun, kun MÄ olin jo sivukaupalla ennen ehdottanu tän!!! Että mua otti pattiin kun joku random sit sivusta huutelee MUN EHDOTTAMAA niinku omana ideanaan. Kyl sul varmaan poskia polttelee. Niin pitääki. Oi ettäs!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä nyt suosittelisin sun kohdalla ihan reilusti vaan sitä Ursulaa! Semmosta meren noitaa, olikohan pienessä merenneidossa? Se ois niin helppoakin, oot vaan ihan luonnonkaunis sinä, ja musta kokouikkari! Helppoa ja omintakeista ( näköistä), ja kyllä sen verran voit Ursulasta erottautua, että tiaraa voit huoleti käyttää, vaikka kaikkia kolmea yhtaikaa 🙌
Pikkumusta! Yes! Multa muuten luonnistuu tää lontookin. Mä voin olla sitten dancing queen. Sieltähän vois tarttua joku lordi käsipuoleen, Simo alkaa käydä vähän förbi. Mutta pitäiskö siihen laittaa joku tutu? Sellainen, kun Tanhupalolla. Harrastan myös korkeakulttuuria, kuten Putousta ja ihmissuhdepsykologiaa, kuten Salkkareita. Ei vissiin kannata liikaa näyttää reittä, lordi saattaisi kauhistua laardia, vaikka Simon mielestä kinkku on juhlapöydän kunkku, wink wink. Ai kauheeta, nyt mä punastun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt menee taas tämmöseksi nokkimiseksi 🐔! Mulla EI OLE yo-lakkia, eikä koko todistustakaan. Käykö, jos lainaan lapsiltani? Voisin sit pyytää nimmaritkin siihen kaikilta kuninkaallisilta 🤗
Voi harmi, arvasin että tuo keltainen kummin lakki haiskahtaa elitistiseltä, mutta konmaritus on jo siinä vaiheessa, että jopa suvun kiertohattukin joutaa päästä loppuhuipennukseen, eli tuunattuna kruunajaismatkalle. Loput säästyneet rahat jotka eivät tärvääntyneet kalliiseen hattuun, lahjoitan kansanedustajien sopeutumisrahastoon, joka jakaa stipendejä köyhille opiskelijoille. Vai jakaako?
Voitaisko me lukea runonlausuntaa omista runoistamme, niistä joita ollaan julkaistu täällä näyttääksemme, että prkle kiiraa parempia osataan!. Mode poisti jo yhden ketjun, tilalle tuli kaks.
Ehitään esittää monta, kun valitaan lyhyimpiä.
Ja kun suomeks lausutaan, ni on eksotiikkaa??!!
No kai niillä on myös crocksit??