Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M&H -ketjun pilannut häirikkö saapui tännekin räkyttämään näköjään.
Pilannut? Miten jo alusta lähtien täysin nyrjähtäneen ketjun voi pilata?
Jos siellä on meghania vihaavan mt-tapauksen lisäksi toinenkin trolli sekoilemassa niin parempihan se on että se on siellä kuin jossain tärkeämmässä ketjussa.
Pilattu sillä tavoin, että sussex sugarit hyökkäsivät sinne puolustamaan idoliaan ja räkyttämään meille lukuisille totuudenpuhujille.
Minä aion rakastella Kalle 16 Kustaan kanssa. Hän on tulossa häävieraaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hopeinen kettu siis houkuttaa. Mä voisin koklaa Carl Philippiä, mutta taitaa olla tiukasti Sohvin valvonnan alla. Ja eihän se Lontooseen saavukaan. Oisko siellä joku muu laastariksi, Mr Bean?
Vierailija kirjoitti:
Turvaa ainakin selustasi, Silvian edesmenneellä isällä oli kuulema jotain nazikytköksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeinen kettu siis houkuttaa. Mä voisin koklaa Carl Philippiä, mutta taitaa olla tiukasti Sohvin valvonnan alla. Ja eihän se Lontooseen saavukaan. Oisko siellä joku muu laastariksi, Mr Bean?
Valvonnan alla? Mielenkiintoinen näkemys parisuhteista. :D Eihän mies tee mitään omasta halustaan, vaan on aina valvonnan ja ohjauksen alla. Oletko itse pirttihirmu justiina jos jonkun nössömiehen joskus saanut?
Mies on uhannut syödä lasten vanukkaat ja jälkiruokavanukkaat juhlissa. Ihan julkisesti, syö jopa Charlesin vanukkaat kuulemma. Auttakaa, äkkiä! Mitä teen tuon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvaa ainakin selustasi, Silvian edesmenneellä isällä oli kuulema jotain nazikytköksiä...
Entä onko kytköksiä vapaamuurareihin tai piccaninnyihin?!?!?
Voin tulla. Mies jää lasten kanssa kotiin kun emme kuitenkaan pääse parvekkeelle vilkuttelemaan.
Olisi ollut niin kiva vaikka emme työskentelekään hoville. Onhan sitä muutkin kyselleet, kuin me.
Saako ottaa vanukkaita mukaan?
Minä tuon ainakin raikkaita voileipiä munsalan puvussa! Hekoheko.
Toivottavasti Charles ei telakoidu minuun lentäjäkirurgiin. Vilahtaakohan Camilla tampoonikoru hameenhelman alta?
Pitääkö jauhenliha pestä jos teen Charlesille makaronilaatikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle tulee paikalle tiukkis-Vickanin kanssa. Menen Kallen kanssa lakanan alle, kun Vickan suipistelee käsikakkaa vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, jos matkalle lähtee muitakin kuin pitkän englannin koulussa lukeneita, koska eivät ole olleet kiinnostuneita Englannista ja silti pitää mennä kruunajaisiin ja kehutaan sillä.
Käväise kruunajaisreissulla eurojunalla Pariisissa, sinulla on siihen oikeus, kun luit ranskaa jo lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meitä majoiteta Frogmore cottageen?
Ei, Harry laitetaan kuulemma sinne. Ellei sitten eksytä Harryn luo jatkoille.
Onko jatkoilla tarjolla jotain vahvempaa ainetta ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Saako ottaa vanukkaita mukaan?
Saa ja pitää, ota yorkshire puddingeja niin ei mies syö salaa kaikkia yöllä! 😂😆😁😄😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meitä majoiteta Frogmore cottageen?
Ei, Harry laitetaan kuulemma sinne. Ellei sitten eksytä Harryn luo jatkoille.
Onko jatkoilla tarjolla jotain vahvempaa ainetta ilmaiseksi?
On toki, kannabisjankkaajalla on mukana reilusti lääkekukkaa, siiitä riittää sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Joo, lähtisin mielelläni, vaan ei ole vapaata, koska olen työtön työnhakija, enkä ole oikeutettu tällaisiin lomiin.
Onhan Suomessakin kruunajaispäivä palkallinen vapaapäivä niin kuin briteissäkin.
Yrittäisitkö sopia työvoimatoimiston virkailijan kanssa, että teet sitten ensi kuussa 25 hakemusta? Jos pääsisit sitten reissuun.
Me voidaan kyllä matkan aikana tehdä yhdessä sun kanssa ne hakemukset ja eihän sitä tiedä vaikka hovista löytyisi työpaikkakin.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko viedä Wiljamille tupee, niin hän näyttäisi vähän nuorekkaammalta?
Myös Hartsalle, koska hänen viereen lupautunut av-mamma pääsee netflixiin niin eihän se sovi että Hartsan sisäkumi paistaa. Siinä menee pian meidän kaikkien av- mammojen maine.
Mitä mitä?? Nyt ryhtiä mamma! Etkö muista mitä viimeisimmässä av-kuukausipalaverissa puhuttiin? Itsetunnosta, voimaantumisesta, kehopositiivisuudesta ja miehistä? Katsokin, että tulet lentokentälle täynnä poweria ja pääsi ylväästi pystyssä pizzapohjainen brittihattu kiiltävillä kutreillasi myrskytuulta uhmaten.