Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Näkkileipää ja hapankorppuja voisi myös joku muistaa ottaa mukaan, minä voin tuoda salmiakkia ja lakritsipiippuja.
Viedään Charlesille salmiakkia tuliaisiksi!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän ketjun tarkoitus yrittää antaa kuva, että monia kiinnostaisi aihe? Miksi sitten yksi henkilö on kirjoittanut ai ainakin puolet viesteistä. :D
Sinä vai?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän ketjun tarkoitus yrittää antaa kuva, että monia kiinnostaisi aihe? Miksi sitten yksi henkilö on kirjoittanut ai ainakin puolet viesteistä. :D
Änkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vai?
Kaikki kyllä näkee sun IP-osoitteen tuossa oikeassa yläkulmassa. Koitapa itsekin, se näkyy kun kirjaudut sisään.
Ei ole prinssi enää. Kuningas. Ei se muutu kuninkaaksi vasta kruunajaisissa jos pöllö niin kuvittelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä että???
Aamulla kun yritin tälle sivulle: Hakemaasi sivua ei voi näyttää.Tsiisus, yritin useasti.
Avasin (suutus)päissäni uuden ketjun ja lähdin isolle kirkolle. Niin. Lahteen.Kun sit yritin uudestaan avaamaani ketjuun: Hakemaasi sivua ei voi näyttää!!!
Mutta: Tää alkuperäinen ketju palasi takaisin. Taikuutta???Moden omatunto alkoi kolkuttaa ;D
Ei sillä oo omaatuntoa, eikä huumorintajua. Eikä inhimillisyyttä. Eikä empatiaa. Eikä sympatiaa. Eikä muutakaan hyvää.
Sosiopaatti palautti ketjun. Vielä on toivoa. Ehkä me otetaan mode mukaan reissuun. Huolehtikoot pahoitteluina kiusanteosta ne raikkaat voikut ja ruokaisan salaatin koneeseen, shampanjan kera.
Shampanja ja shampoo on nykyään samppanja ja sampoo. Kaikki kiva pitää aina mennä pilaamaan 😟
Mie elän kasariaikoja ja pesen etelleenkin pääni shamppoolla ja kilistelen shamppanjalla, ja se on hölökyn kölökyn, eikä mikkään dzin dzin :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko ottaa mukaan pizzaa, jossa on ananasta?
Englannissa syödään kylläkin Fish&Chipsiä.
Kyllä mä jättäisin ananaksen pois; sehän on hyvin kiistanalainen juttu. Kato, ettei tule sitten turhaa kärhämää kirkossa.
Osallistuuko Charlesin kaukainen serkku Ralph Fiennes? Silloin voin lähteä sun seuraksi. Muita mammoja ei nyt tunnu kiinnostavan.
Mä vien Charlesille tuliaisiksi oikein pyhäinjäännöksen. Haen kourallisen multaa Niinistön kotitorpan puutarhasta ja annan sen tuohisessa itse värkkäämässäni mämmituokkosessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko ottaa mukaan pizzaa, jossa on ananasta?
Englannissa syödään kylläkin Fish&Chipsiä.
Kyllä mä jättäisin ananaksen pois; sehän on hyvin kiistanalainen juttu. Kato, ettei tule sitten turhaa kärhämää kirkossa.
Samaa mieltä. Korkeintaan veskissä salaa sitä ananasta. Olisko viisainta laittaa säilykepurkista muovirasiaan kuitenkin, jos joudutaan menemään metallinpaljastimien läpi?
Melko erikoista että oikein tule juhlistaa tätä kolonialismin perinnettä monarkiaa..
Afrikan tähteä kyllä oltiin kieltämässä ja odottelemassa sormella mutta sitten kumarrellaa. Tälläisiä monarkeja.
Kaksinaamaista
Mitä jos joku sukulainen tai tuttava keksii tehdä juuri ennen matkaa härskejä ehdotuksia? Annanko siis paikkani hänelle ja maksan vielä päivärahat päälle?
Paljastus, vain teille rakkaat kanssapalstailijat!
Kruunajaisten jatkoilla on mulla sovittuna duetto Hyacinth Bucketin kanssa. Me lauletaan pari lystikästä musikaalikappaletta ja Emmet säestää. Esiinnytään siinä Take Thatin ja Lionel Richien välissä. Pukeudun tietysti muumitunikaan, se edustaa suomalaista muotia. Ja pupunkorvakengät jalkaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä vien Charlesille tuliaisiksi oikein pyhäinjäännöksen. Haen kourallisen multaa Niinistön kotitorpan puutarhasta ja annan sen tuohisessa itse värkkäämässäni mämmituokkosessa.
Mulla ois siihen tuokkoseen sopiva rohdinpellavasta kutomani liina. Voin ottaa mukaan. Mutta jo on hieno idea sulla, tuokkosellinen isänmaata, ihan meni nyt roska silmään...
Tänään on Camillan nimpparit! Joko onnittelitte?
Vierailija kirjoitti:
Paljastus, vain teille rakkaat kanssapalstailijat!
Kruunajaisten jatkoilla on mulla sovittuna duetto Hyacinth Bucketin kanssa. Me lauletaan pari lystikästä musikaalikappaletta ja Emmet säestää. Esiinnytään siinä Take Thatin ja Lionel Richien välissä. Pukeudun tietysti muumitunikaan, se edustaa suomalaista muotia. Ja pupunkorvakengät jalkaan!
Mä voisin tulla taustatanssijaksi, olen katsonutkin pari musikaalia, Sound of music ja Cats.
Olis harjoiteltuinakin jo muutaman muuvit. Tulee hieno esitys.
Ajattelin viedä charssille lahjaksi hevosen kakkaa...olisivat varmasti ikionnellisia..
Camilla voisi sitten lannoittaa ne puutarhan ruusunsa
Kerran mun vieressä istui yks joka kertoi tarinoita "eihän tää haittaa" loputtomiin. Sitten sain jauhenliha reseptejä - en muista oliko Böndeä vai pestyä.
Kun yritin saada parempaa seuraa
Tuli Elovena tyttö letteineen kuvailemaan kaikia tekemiään makramee töitään virkaten samalla, ja kohta oltiin solmussa niiden narujen kanssa Jari26 kiilautuneena väliimme. Jari26 taitaa olla liki näköinen, kun luuli viiskymppistä hyvinkin hehkeäksi nuorikoksi. No hänhän etsikin laastaria kun SirpaSinikkansa, ensi rakkaus, Teuvoon yhtyi ja vauvelin sai jo muutaman kk päästä.
Voisinko siis saada tolkun vierus kaverin tällä kertaa?
Laitoin varuks kaikki sanat erilleen kun joku vii sastelija korjaa kuitenkin...
Mitä siellä prinssin ruunajaisissa tapahtuu??? :o