Olen saanut kuulla Vansien käytöstä, ikää 31
Onko näissä nyt jokin ikäraja vai onko kaveripiiri nyt jotenkin ahdasmielinen/väärä? Olen ikäni käyttänyt tämäntyylisiä kenkiä ja nyt alkaa porukka ympärillä kuittailemaan.
En oikeasti nyt ymmärrä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Häh!
Mä olen 58 v. Ja mulla on monet Vansit. Eikö ne ole ihan peruskenkiä ja mä tykkään, kun niitä saa monen värisiä ja erilaisilla kuvioilla.
En mä tiennyt, että kengissä on jotkut ikärajat. Mitä kenkiä mun ikäinen saa käyttää?
Huippua! No ehkä mun työpaikka on jotenkin vaan.. ahdas.. omasta mielestä saa käyttää mitä haluaa. Kyllä tämä tästä 😊 ap
Just hain postista melkein käyttämättömät vansit jotka löysin edullisesti :) parhaat! N30
Aatelkaa, jos olis joku ikäraja, että pitäisi siirtyä Riekerin nahkaloafereihin, niillä pitäisi sitten mukavasti käveleskellä loppuikä hautaa kohti.
Vierailija kirjoitti:
Ap, taasko olet saanut lopputilin?
? En ole.
Vierailija kirjoitti:
Just hain postista melkein käyttämättömät vansit jotka löysin edullisesti :) parhaat! N30
Oho ja niin on! Mullakin on käynyt välillä tosi hyvä tuuri vansien kanssa. Ovh on kyllä jäätävä ainakin mun budjetilla. ap
Meillä mies on Vans fani ja varmasti hamaan tappiin. Sisään ulos tuommoiset sanomiset.
Itsehän mä olen taas Converse tapaus.
Tytär käyttää vaan Adidasta ja poika etnieseja.
Semmoinen tennariperhe meillä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on Vans fani ja varmasti hamaan tappiin. Sisään ulos tuommoiset sanomiset.
Itsehän mä olen taas Converse tapaus.
Tytär käyttää vaan Adidasta ja poika etnieseja.
Semmoinen tennariperhe meillä.
Miehellä Vansit, käyttääkö hän myös hametta?
Ap, taasko olet saanut lopputilin?