Olen saanut kuulla Vansien käytöstä, ikää 31
Onko näissä nyt jokin ikäraja vai onko kaveripiiri nyt jotenkin ahdasmielinen/väärä? Olen ikäni käyttänyt tämäntyylisiä kenkiä ja nyt alkaa porukka ympärillä kuittailemaan.
En oikeasti nyt ymmärrä.
Kommentit (28)
Paskat, Vanseissa vaikka vanhainkotiin! Se on mun mottoni.
Vierailija kirjoitti:
Paskat, Vanseissa vaikka vanhainkotiin! Se on mun mottoni.
Tää oli hyvä 😂
Mikä on sämpyläkenkä? En ole mies jos sillä nyt edes on mitään väliä.. frisbeegolfia en harrasta ja IPA? Hehe, ok.
2. ja 3. kiitos, piristi kyllä mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sämpyläkenkä? En ole mies jos sillä nyt edes on mitään väliä.. frisbeegolfia en harrasta ja IPA? Hehe, ok.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_x1hSF7T0eaFBLys…
Jou jou.
Mun kaveripiiri ei hyväksynyt päälläni mekkoja, converseja, yhtään sellaista ns. sievempää pukeutumista, paksuja villasukkahousuja jne. joten kaveripiiri sai jäädä. Vittuilkoot keskenään verkkatakeissa...
Nehän on 60-luvulla suunnitellut kengät. Converset on 1920-luvulta, joten ei mitään nuorisomerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_x1hSF7T0eaFBLys…
Jou jou.
Ai, no ei tuommoisia.
Mitä ihmettä? Ihan teinien touhulta kuullostaa.
Mun yli 80-vuotias naapuri käyttää joskus tuon tyylisiä kenkiä. On muutenkin tosi nuorekas ja tyylikäs. Sun kaverit on omituisia.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on 60-luvulla suunnitellut kengät. Converset on 1920-luvulta, joten ei mitään nuorisomerkkejä.
Ajattomiahan ne ovat sitä ei kukaan voi kieltää mutta toki aina voi yrittää jättää jonkun ulkopuolelle siitä huolimatta. Minäkin syrjittynä säästin ja säästin. Vihdoin sain kasaan ns. merkki kenkien summan ja mitä tapahtui? Kiusattiin vielä pahemmin kun "kehtasin yrittää parempien joukkoon". Tapahtui ihan 2000-luvulla.
Ihan OK kenkiä, nykyisin kyllä irvsillaan ihan mistä vaan, mutta jos Vanseistakin joku saa syyn irvailla, suosittelin psykologille ajanvarausta. Itse ehkä voisin jopa tempaista käkättimeen, riippuu fiiliksestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ihan teinien touhulta kuullostaa.
Sitä tässä yritänkin selvittää että missä mennään.. unohtui painottaa että kyse on lähinnä työkavereista. Aloitin uudessa paikassa joulukuussa ja nyt kun tuli lämpimät ilmat, heitin talvikengät varastoon, kaivoin vansit kaapista ja lopputulos on tällainen. Ihan ymmälläni oon tässä. ap
Vansit on klassikoita. T.47v Vans-fani
Vierailija kirjoitti:
Mun yli 80-vuotias naapuri käyttää joskus tuon tyylisiä kenkiä. On muutenkin tosi nuorekas ja tyylikäs. Sun kaverit on omituisia.
Turbomummo/pappa 😄
Ikäni olen Vanseja käyttänyt. Olen 63-v.
Oho, no olen näköjään ihan turhaan kysymysmerkkinä. Tattista teille! Jatkanpa tätä linjaa välittämättä heidän ilkeistä kommenteista. ap
Häh!
Mä olen 58 v. Ja mulla on monet Vansit. Eikö ne ole ihan peruskenkiä ja mä tykkään, kun niitä saa monen värisiä ja erilaisilla kuvioilla.
En mä tiennyt, että kengissä on jotkut ikärajat. Mitä kenkiä mun ikäinen saa käyttää?
En ymmärrä minäkään, Vans kengissä ei ole ikärajaa, olisko kateutta, ihan normijuttuja ainakin noi tennarit. Go for it!