Ihan tavallisen näköinen mies osti Citymarketin palvelutiskiltä ison palan lohta 40 e/kg
En tiedä oliko oikeasti rikas vai vaan huono taloudenpitäjä. Oli nuoren pojan kanssa liikkeellä ja ostoslista sillä näytti olevan, taisi olla vaimon kirjoittama.
Kommentit (32)
Lukiko listassa lohi? Kyllä varmaan senkin oot nähny jos näit käsialan listassa.
Joko lohi on kultaakin kalliimpaa?
Näin kerran kun vanha ukko osti KAKSI paprikaa ja puoli kiloa naudan sisäfilettä. Luultavasti oli joku vuorineuvos.
Voisinkin hakea tiskistä palan lohta ja tehdä sushia.
Niin, ja mitä sitten. "Ihan tavallisen näköinen mies". Ulkoisen luulemasi habituksen mukaanko ostoksia tehdään?
Kyllä minun mieheni aina laittaa silinterihatun päähänsä, kun lähtee lohta ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mieheni aina laittaa silinterihatun päähänsä, kun lähtee lohta ostamaan.
Syystäkin, on se sen verran juhlallinen tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Lohi on herrojen harvinainen herkku. Suomessa vaan on opittu viim 15 vuotta ihan vääriin tapoihin.
Joka viikko näkyy tarjouksessa 13€/kg lohta.
Minkänäköinen ihminen seuraa muiden asiakkaiden ostoksia noin tarkkaan? Porvoossako tapana?
Vierailija kirjoitti:
Eikö taviksen näköinen mies enää saa lohta ostaa kaupasta?
Minä olin se mies. Kaaduin päivällä puku päällä mopolla joten laitoin kevyempää ylle.
Joku siikakin maksaa 35 euroa kilo. Minä kalastan itse ja sain viikonloppuna 26 kpl siikaa. Paino yhteen oli 15 kiloa. Myin siitä 12 kiloa hintaan 9 euroa kilo ja itse syön loput. Huomenna aamulla menen taas nostaa verkot ja varmaan on siikaa ja ahvenia verkoissa. Nyt on hyvä aika kun jäät lähteneet ja siika tulee rannoille etsimään ruokaa. Verkoilla saa paljon siikaa.
Saako samaa lohta sieltä salaattibuffasta?