Ihan tavallisen näköinen mies osti Citymarketin palvelutiskiltä ison palan lohta 40 e/kg
En tiedä oliko oikeasti rikas vai vaan huono taloudenpitäjä. Oli nuoren pojan kanssa liikkeellä ja ostoslista sillä näytti olevan, taisi olla vaimon kirjoittama.
Kommentit (32)
Se oli varmaan jotain eliittiä. Kai huusit perään, että pian persuhallitus pistää luun kurkkuun tollasille itteensä tavallisia ihmisiä parempana pitäville!
minkä näköiset miehet sitä 40e/kg lohta sitten yleensä ostaa? Onko siinä ollut teillä joku ulkonäkörajoitus? Möikö kauppias?
Lohi on herrojen harvinainen herkku. Suomessa vaan on opittu viim 15 vuotta ihan vääriin tapoihin.
Niin mikä oli ongelma? Ilmeisesti halusi päästä vähemmällä. Välillä itsekin kyseenalaistan kannattaako se ruotojen nyppiminen itse vai maksaisiko siitä jollekin...
Hänellä oli varaa. Mikäs siinä? Itsekin ostaisin, jos olisi varaa.
Eikö taviksen näköinen mies enää saa lohta ostaa kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Lohi on herrojen harvinainen herkku. Suomessa vaan on opittu viim 15 vuotta ihan vääriin tapoihin.
Tämä. Tavallinen kansa syö silakkaa, herrat lohta.
Monet rikkaat eivät kanna rahojaan vaatteissaan, saa olla rauhassa.
40e/kg liian kallista? Eihän sitä kilotolkulla osteta. Ostetaan meillä ulkofileetäkin 42e/kg.
Oisko hänellä pitänyt olla timanttisormuksia?
Olen varma että kotiin päästyä vaimo antaa sille läksytyksen. Joa näkee kuitin.
Ap
Mikä provo tää on? Mekin ollaan tavallisen näköisiä mutta ostetaan mitä huvittaa ruuaksi. Ei meillä rahaa paljon muuhun mene. Minä en shoppaile vaatteita kuin tarpeeseen. Tienataan kuitenkin nettona kohtalaisen hyvin. Toisaalta usein ostetaan porkkanaa ja kaalia, mihinbei paljon mene. En kyllä tiedä ketään, joka menisi ykkösissä ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä provo tää on? Mekin ollaan tavallisen näköisiä mutta ostetaan mitä huvittaa ruuaksi. Ei meillä rahaa paljon muuhun mene. Minä en shoppaile vaatteita kuin tarpeeseen. Tienataan kuitenkin nettona kohtalaisen hyvin. Toisaalta usein ostetaan porkkanaa ja kaalia, mihinbei paljon mene. En kyllä tiedä ketään, joka menisi ykkösissä ruokakauppaan.
No provohan se oli, tai läppä.
Vierailija kirjoitti:
Olen varma että kotiin päästyä vaimo antaa sille läksytyksen. Joa näkee kuitin.
Ap
Jaa tämmönen provo. Väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
40e/kg liian kallista? Eihän sitä kilotolkulla osteta. Ostetaan meillä ulkofileetäkin 42e/kg.
Ulkofilettä ei ole totuttu syömään jokaisessa lounasravintolassa niin kuin lohta vielä 5 v sitten.
Olisiko pitänyt olla frakki vai pelkkä tavallinen puku solmiolla?
Lakerikengät nyt ainakin.
Kysyikö kauppias edes tiliotetta ja palkkakuittia?
Oi kun sellaista saisi joskus vielä syödä. Nämä limaiset tarjouskirjolohet vakuumissa on aivan eri maailmasta.