Exän seksilelu
Poikaystäväni yöpöydän laatikossa on Satisfyer Partner Plus, jota on käyttänyt eksänsä kanssa. Käyttääkö ihmiset tuota koska he eivät saa orgasmia yhdynnässä vai muista syistä?
Pitäisikö minun haluta käyttää sitä? Emme ole koskaan käyttäneet, saamme molemmat orgasmin yhdynnässä, usein yhtäaikaa joten en ajatellut olevan tarvetta. Tämä exä on nainen, jonka kanssa poikaystäväni petti minua kuukausien ajan ennen kuin sain tietää, joten kaikki aiheeseen liittyvä on minulle hankalaa ja itsetuntoni on todella huono kaiken tämän takia.
Kommentit (15)
Kokeile onko kiva lelu, sittenhän tiedät paremmin voisko sille olla käyttöä.
No kuulostaa, että sulla on muitakin ongelmia kuin tuo lelu. Kannattaa kuitenkin säästää lelu, koska jossain vaiheessa voit tarvita sitä kun poikaystäväsi kulkee taas exän luona
Vierailija kirjoitti:
No kuulostaa, että sulla on muitakin ongelmia kuin tuo lelu. Kannattaa kuitenkin säästää lelu, koska jossain vaiheessa voit tarvita sitä kun poikaystäväsi kulkee taas exän luona
Mitä ongelmia minulla on?
Siis poikaystäväsi petti sua ja nyt se säilyttää laatikossaan seksilelua, jota käytti naisen kanssa samalla kun petti sua. Ja pohdit pitäisikö sun haluta käyttää seksilelua, joka on ollut osana seksiä, jossa sua on petetty.
Missä sun omanarvontunto on? Poikaystävä pihalle ja seksilelu samassa matkassa. Siitä alkaa sun toipumisen tie.
Magnolia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika, etkö itse tajua?
1. Olet yhdessä pettäjän kanssa
2. Poikaystäväsi säilyttää exän kanssa käyttämää lelua
3. Lelua on käytetty pettäessä
4. Sinulla on huono itsetunto
5. Et tiedä miksi seksilelua käytetään/ kehuskelet ettet itse tarvi lelua.
6. Et kestä exään liittyviä asioita, vaikka jokaisessa parisuhteessa tällaisia asioita varmasti on ja niitä kannattaa käsitellä ja oppia kestämään. Eihän menneisyys ja exä koskaan häviä mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Magnolia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika, etkö itse tajua?
1. Olet yhdessä pettäjän kanssa
2. Poikaystäväsi säilyttää exän kanssa käyttämää lelua
3. Lelua on käytetty pettäessä
4. Sinulla on huono itsetunto
5. Et tiedä miksi seksilelua käytetään/ kehuskelet ettet itse tarvi lelua.
6. Et kestä exään liittyviä asioita, vaikka jokaisessa parisuhteessa tällaisia asioita varmasti on ja niitä kannattaa käsitellä ja oppia kestämään. Eihän menneisyys ja exä koskaan häviä mihinkään
Kohdat 1-4 tuli jo ilmi ensimmäisessä viestissäni, joten turha toistaa. Kohtaan 6, en nyt sanoisi, että en kestä aihe vain on vaikea. Kohtaan 5, kaikki muut vastaajat ovat vastanneet, että lelua käytetään ihan muista syistä, joten miten se on kehuskelua? Itse en tiedä, siksi kysyin. En ole koskaan käyttänyt tällaisia laitteita, joten minulla ei ole minkäänlaista kokemusta.
Pettäminen tapahtui korona-aikana asuessamme eri maissa, kuultuani tästä jätin hänet ja nyt vuosia myöhemmin olemme taas yhdessä ja olemme muuttamassa hänen asuntoonsa. Haluan asiasta puhua kunhan ymmärrän mistä puhun.
Jos rakastat miestä ja hän rakastaa sinua, niin hänen pitää hävittää kaikki ne tavarat, jotka liittyvät entiseen naisystävään. Muuten ajattelet jatkuvasti miehesi exää ja ainakin kun näet hänen seksilelun. Jos tarvitsette leluja, niin ostatte niitää sitten yhdessä ja muutenkin tette yhteisiä hankintoja ja asioita, jotka syventävät suhdettanne. Ette tarvitse exän seksilelua kaapissanne muistuttamassa ikävistä asioista. Ole rohkea ja kunnioita itseäsi Magnolia, olet sen arvoinen.
Tätä kohtaa en tajua?
"Tämä exä on nainen, jonka kanssa poikaystäväni petti minua kuukausien ajan ennen kuin sain tietää..."
Miten nainen jonka kanssa miehesi on pettanyt sinua voi olla Exä? Eikö se ole Nyxä ja sinä Exä? Vai naiko hän edellistä tyttöystäväänsä ollessaan jo sinun kanssa eli vanha suola janotti vai lasketko sen sinun pettämiseksi että kun seukkasi tuon kanssa ja kävi naimassa sinua, mutta palasikin silloisen tyttöystävänsä luokse niin se oli sinun pettämistä?
Kannattaako näiden sekoilijoiden juttuja alkaa pohtimaan? Tuo aloitus on jo niin sekava ettei siitä saa mitään tolkkua!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako näiden sekoilijoiden juttuja alkaa pohtimaan? Tuo aloitus on jo niin sekava ettei siitä saa mitään tolkkua!
Joo niin on
t 10.
Tämä, jonka kanssa petti oli hänen tyttöystävä (myös, ei tiennyt minusta ennen kuin erosimme ja sanojensa mukaan valitsi jatkaa sitä suhdetta koska tämä nainen oli samassa kaupungissa ja minä olin meren toisella puolella). He jatkoivat suhdettaan vielä kuukausia tämän jälkeen, kunnes poikaystäväni jätti hänet ja palasimme myöhemmin yhteen.
Vaaditteko uudessa suhteessa hankkiutumaan eroon kaikesta eksiin liittyvästä? Aion ottaa asian puheeksi ehkä sen kautta, mitä on sopivaa säilyttää. Toinen asia vielä on se onko hän tyytymätön kun emme käytä välineitä, en todellakaan aio käyttää samoja. Olemme pettämisestä puhuneet paljon ja vain aika näyttää voinko luottaa häneen, tämä oli omasta mielestänikin niin outoa, että halusin asiaan kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Yök, oikeesti, toisen käyttämää seksilelua?
Yök, toisen kanssa seksiä harrastanutta ihmistä. Yök, vaimoni ei ollut neitsyt tavatessamme. Yök suutelin häntä.
Mikä ero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, oikeesti, toisen käyttämää seksilelua?
Yök, toisen kanssa seksiä harrastanutta ihmistä. Yök, vaimoni ei ollut neitsyt tavatessamme. Yök suutelin häntä.
Mikä ero?
Seksilelut on kuin hammasharja, harva haluaa käyttää toisen sisäänajamaa.
Ei pidä haluta käyttää, jos et halua.
Leluja voi käyttää, vaikka saisi saisi orgasmin katsomalla neuvostoliittolaisia klassikkoelokuvia. Ei ole siitä kiinni. Itsekin saan yhdynnässä ja leluja on kaikenlaisia.