Oletko koskaan ollut mukana yllätysjuhlissa?
Oletko koskaan ollut yllätysjuhlissa? Joko vieraan/järjestäjän ominaisuudessa, tai oletko peräti ollut se henkilö, jolle juhlat on järjestetty.
Onnistuivatko juhlat (ja niiden järjestelyt), vai oliko lopputulos kaikkea muuta kuin onnistunut?
Kommentit (5)
Olen järkännyt pienet yllättysjuhlat, ja ne oli tosi hauskat juhlat pienellä porukalla. Kyseessä mun aviomiehen pyöreät. Aviomies oli aika hölmistynyt aluksi, mutta nopeasti tokeni ja pääsi juhlatunnelmaan :)
Minulle pidettiin yllätysjuhlat. Siellä oli paikalla ihmisiä joita inhosin.
Olen ollut vieraana yllätysjuhlissa. Todella vaivaantunut tunnelma, kiusaantunut synttärisankari, ja oli todella tylsät juhlat kun kaikki vaan istui pitkän pöydän ääressä. Syötävääkään ei ollut kaikille riittävästi ja piti olla omat juomat mukana. Sieltä oli niin ilo lähteä pois.
Olen ollut vieraana ja tilanne oli todella nolo ja ahdistava. Synttärisankari oli kieltänyt juhlimisen ja silti siskonsa ja paras kaverinsa (tosin ei enää) olivat järjestäneet juhlat, joissa puitteet oli OK, ruoka hyvää jne., mutta juhlittava kyseli koko ajan, joko hän saisi lähteä kotiin, koska oli luvannut lapsilleen yhteisen juhlan. Vastentahtoinen juhlittava ei todellakaan ylentänyt kenenkään mieltä ja tietty häneltä oli otettu puhelin pois, jotta ei voisi soittaa ketään hakemaan. Puolentoista tunnin juhlinnan jälkeen synttärisankari itki katkerasti sitä, että ei saanut olla siellä, missä oikeasti halusi olla ja vasta silloin juhlan järjestäneet oikeasti tajusivat, että hän oli vihainen, pettynyt ja surullinen.
En, enkä todellakaan haluaisi itselleni yllätysjuhlia. Minkä läheiseni kyllä tietävätkin.