Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä taas masentaa kun niin vaikea saada mitään vakavaa juttua

Vierailija
18.04.2023 |

Vaikea löytää naista joka oikeasti sopisi. Tinderistä saa ehkä kerran kahdessa vuodessa tällaisen naisen treffeille. Seksiä sieltä toki löytyy. Sitten joskus kun olisi sopiva nainen, niin eihän se ihastu muhun enkä voi tehdä asialle paljon mitään. Avuton olo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa yksinolossa?

Vierailija
2/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä muistan ton tunteen, itellä oli sama tunne ja ajattelin etten ikinä löydä ketään vakavaa. Kunnes löysin. Kavereiden poika/tyttöystävien sinkkukavereihin kannattaa tutustua, ovat todennäköisesti vähän samanhenkisiä kuin sinä ja sun kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa yksinolossa?

Ei sinänsä mitään, mutta kyllä sitä jossain vaiheessa haluis löytää jonkun ihan oikean rakkaussuhteen eikä sitä paskaa mitä on toistaiseksi ollut tarjolla.

Kai se on vähän rajansa kaikella. Nuorena se ei niin masenna, mutta kun alat olla lähempänä keski-ikää ja tarjolla on vain epäsuhtaista kiinnostusta, niin alkaa jo vähän kaivella henkisesti.

AP

Vierailija
4/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä muistan ton tunteen, itellä oli sama tunne ja ajattelin etten ikinä löydä ketään vakavaa. Kunnes löysin. Kavereiden poika/tyttöystävien sinkkukavereihin kannattaa tutustua, ovat todennäköisesti vähän samanhenkisiä kuin sinä ja sun kaverit.

Vaikea niihin on tutustua. Tuskin koskaan on mitään illanviettoja missään. Ehkä kerran kahdessa vuodessa. Kaikki elää niin tavallista perhearkea tai ovat sinkkuja, ettei tällaista ole juuri tarjolla.

AP

Vierailija
5/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa yksinolossa?

Vaikka olen introvertti, teen paljon yksin asioita, haluan silti rinnalleni arvoiseni naisen. Jonkun jonka kanssa jakaa asioita. En ole Ap.

Vierailija
6/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae mitään vakavaa juttua,vaan jotain hauskaa juttua!

Pitkään olin "vakavassa suhteessa", nyt en todellakaan lähde mihinkään muuhun kuin hauskaan suhteeseen. Ei onni tule etsien, vaan eläen.

Tapaa ihmisiä silmät auki, monet meistä toivoo uusia ystäviä, joku päivä joku saa sinustakin hymyn huulilleen, ja toivoo yhteydenottoasi,

Ida Paul & Kalle Lindroth: Päiväuni Joku jossain voi jo haaveillakin, toivottavasti löydät perille

Vierailija
7/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hae mitään vakavaa juttua,vaan jotain hauskaa juttua!

Pitkään olin "vakavassa suhteessa", nyt en todellakaan lähde mihinkään muuhun kuin hauskaan suhteeseen. Ei onni tule etsien, vaan eläen.

Tapaa ihmisiä silmät auki, monet meistä toivoo uusia ystäviä, joku päivä joku saa sinustakin hymyn huulilleen, ja toivoo yhteydenottoasi,

Ida Paul & Kalle Lindroth: Päiväuni Joku jossain voi jo haaveillakin, toivottavasti löydät perille

Aika rennosti mä tapaankin porukkaa, mutta sitten kun ihastun niin alkaa ahdistaa enkä usko että sille voi mitään. Tulee sieltä pakosti se pelko että toista ei kiinnosta. Jos ei tulisi niin eihän toisella olisi mitään merkitystä.

AP

Vierailija
8/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgaria. Maa täynnä naisia. Toki miehen oletetaan olevan mies. Meinaten ettet ala tulkuttaa tarjoamisista ja suostut ottamaan taloudellisen vetovastuun perheen hyvinvoinnista. Profiiliin maininta family guy looking for a traditional wife. Skypessä pystyy tekemään alkukarsintaa. Amazonista vaatetus sekä sitruksen tuoksuinen hajuvesi.

Vierailija
9/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa yksinolossa?

Vaikka olen introvertti, teen paljon yksin asioita, haluan silti rinnalleni arvoiseni naisen. Jonkun jonka kanssa jakaa asioita. En ole Ap.

Tuo "arvoiseni naisen" kuulostaa siltä, että olet nirso.

Vierailija
10/10 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa yksinolossa?

Tuo "arvoiseni naisen" kuulostaa siltä, että olet nirso.

Mitä vikaa nirsoudessa? Kehen tahansa elämänkoululaiseenko pitäisi sitoutua loppuelämäkseen?