HS: 36-vuotias Sanna, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa.
Tämä juttu on vain tilaajille.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009420056.html
Mitä siinä sanotaan? Ihan hyvä nuori nainen.
Kommentit (542)
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Minulle ainakin kelpaisi kuka tahansa nainen, kunhan vain olisi oikein hyvin suuret riippuvat rinnat! Ikää n. 36-46-vuotta mielellään voisi olla tällä neitokaisella somalla. Saa painaa vaikka sata kiloa, mutta kevyempikin käy. Iso takapuolikaan ei olisi haitaksi, mutta ei kiitos tatoinneille, lävistyksille ja tupakoinnille. Yhdessä voisimme soudella vaikkapa järvenselällä ja ostaa pehmikset jäätelökojusta, joita söisimme puistonpenkillä kesäisin. Ja pienissä sivukirjastoissa on usein viileää, niin voisimme käydä siellä lukemassa lehtiä ja vilvoittelemassa, jos olisi kovin kuuma päivä. Tällaisen päivän haluaisin viettää tuollaisen kuvailemani viehkeän naisolennon kanssa!
Kukahan nainen haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, jolle on toivekumppani vain riippuvien rintojensa ansiosta.
No minusta tuo oli kivasti ja kauniisti kirjoitettu viehättävistä ulkoisista naisellisista ominaisuuksista. Ja niitten rintojen piti olla oikein hyvin suuret ja riippuvat! Muuten voisi olla tällainen nainen myös kiltti, älykäs ja vähän höpsö välillä kuten kirjastonhoitajatar, jolla olisi epämuodikkaat silmälasit ja valtava kokoelma Regina-lehtiä!
No nyt sitten yksisarvista etsimään. Rima ainakin asetettu riittävän korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma, että Sannan ottaessa henkisen haarniskan pois ja laskiessa omaa vaatimustasoaan, Sanna löytäisi itselleen elämänkumppanin. Ei heti tarvitse suinpäin rakastua. Ihastuminen riittää. Että on kivaa yhdessä ja ettei toinen ällötä. Luulen, että Sanna elää omaa oletettua elämää ("En löydä ketään, koska en ole ennenkään löytänyt. Tulen siis aina olemaan yksin.") eikä edes anna itselleen mahdollisuutta.
Missä Sanna tapaisi kumppanin? Nykyään on vaikea tavata ihmisiä, jos ei ole kiinnostunut Tinderistä tai baareista.
Vaikka kaupassa. Kirjastossa. Kadulla. Bussissa. Rannalla. Kuntosalilla. Onhan noita mahdollisuuksia.
Ja höpö höpö. Kirjastossa luetaan lehtiä ja istutaan hiljaa. En ole koskaan nähnyt että toista isketään kirjastossa. Kadulla kävellään kohteesta a kohteeseen b, eikä törmäillä treffikumppaniin, bussissa matkustetaan paikasta a paikkaan b, eikä isketä kumppania. Rannalla uidaan ja otetaan aurinkoa, kuntosalilla kuntoillaan eikä jauheta paskaa. Niin kliseistä.
Just näin. Minä olin nuorena miesten mieleen: kaunis, hoikka, urheilullinen, pitkätukkainen ja nauravainen. Koskaan ei ollut ongelmaa miesseuran saamisessa, päinvastoin. MUTTA koskaan, ikinä minua ei ole yritetty iskeä kaupassa, kirjastossa tai kadulla. En ole koskaan ymmärtänyt näitä niksejä pariutumiseen.
Miehiä voi löytää minun kokemukseni mukaan mm. koulusta, työpaikalta, harrastuksesta, baarista, festareilta tai tuttavien kautta. Siis kaikki paikkoja, joissa on luontevaa ryhtyä juttusille. Ei kukaan normaali ala höpisemään kirjastossa tai K-kaupan kassajonossa pokausmielessä.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jakakaa nyt naiset sitä pilluanne mahdollisimman monelle ja mahdollisimman usein. Jos vaikka joku mies suostuisi parisuhteeseen. Eikun.
Että muistakaa tytöt antaa aina kaikille niin miehet tykkää ja saatte parisuhteeseen paitsi että parisuhteeseen miehille kelpaa vain neitsyt, niinhän täällä aina jaksetaan paasata, toki pitää olla pokestaran seksitaidot miehen tyydyttämiseen mutta ei saa olla koskaan oikeasti tyydyttänyt ketään, koskaa kiinnostus naiseen lopahtaa heti jos se on moraaliton ja antaa ekoilla treffeillä SEKÄ jos se on pihtari eikä anna ekoilla treffeillä, mutta kaikki naiset pääsee aina tosta vaan parisuhteeseen.
Varmaan mussa vika kun miesten logiikkaa on joskus vaikea seurata
Samaa olen pohtinut, kun nämä miesten jutut tuntuu olevan niin kovin ristiriitaisia noissa asioissa.
Olette käsittäneet väärin. Ei teidän ole pakko antaa kenellekään yhtään mitään. Mutta ei miestenkään ole vastavuoroisesti pakko tehdä teidän eteenne yhtään mitään.
Tarkoitin sitä että miehet dumppaavat moraalittomina naiset, joilta saa seksiä, koska vain neitsytnainen kelpaa, ja dumppaavat pihtareina naiset joilta ei saa tarpeeksi miestä tyydyttävää seksiä. Ei ole oma lehmä ojassa kun en ole sinkku mutta jos olisin niin en kyllä tiedä miten tuon yhtälön ratkaisisi.
Näyttääkö sinusta elämä palstan ulkopuolelta tältä? Että ne naiset, jotka eivät ole neitsyitä, dumpataan järjestään?
No niitä vaan pannaan mutta ei huolita parisuhteisiin. Niin täällä miehet ainakin joka ketjussa kertovat suureen ääneen että naisen täytyy olla nuori, kaunis ja seksikumppaneita ei ole saanut olla mielellään yhtään, ehkä yksi tai kaksi voidaan hyväksyä jos nainen on vanhempi eli yli 20-vuotias. Samaan aikaan valitellaan suureen ääneen kun naiset ei anna tarpeeksi. Nainen ei vaan koskaan voi tehdä oikein.
En mä mitään miehiä missään muualla kuin netissä näe, mä olen ollut naimisissa jostain varhaiselta liitukaudelta asti :D
Kyllä naiset antavat, mutta samalla tavalla, kuin sinun nuoruudessasi: vain harvoille ja yleensä samoille miehille, kuin kenelle kaikki muutkin naiset antavat. Ja seksikumppaneita nykyisillä nuorilla naisilla on vähintään kymmeniä ellei satoja, eli kauheasti ei kannata neitsyyttä odotella.
Mites neitsyttä odottavat miehet, oletteko itse neitsyitä? Koska jos odottaa toiselta jotakin, niin pitää olla sitä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jakakaa nyt naiset sitä pilluanne mahdollisimman monelle ja mahdollisimman usein. Jos vaikka joku mies suostuisi parisuhteeseen. Eikun.
Että muistakaa tytöt antaa aina kaikille niin miehet tykkää ja saatte parisuhteeseen paitsi että parisuhteeseen miehille kelpaa vain neitsyt, niinhän täällä aina jaksetaan paasata, toki pitää olla pokestaran seksitaidot miehen tyydyttämiseen mutta ei saa olla koskaan oikeasti tyydyttänyt ketään, koskaa kiinnostus naiseen lopahtaa heti jos se on moraaliton ja antaa ekoilla treffeillä SEKÄ jos se on pihtari eikä anna ekoilla treffeillä, mutta kaikki naiset pääsee aina tosta vaan parisuhteeseen.
Samaa olen pohtinut, kun nämä miesten jutut tuntuu olevan niin kovin ristiriitaisia noissa asioissa.
Olette käsittäneet väärin. Ei teidän ole pakko antaa kenellekään yhtään mitään. Mutta ei miestenkään ole vastavuoroisesti pakko tehdä teidän eteenne yhtään mitään.
Tarkoitin sitä että miehet dumppaavat moraalittomina naiset, joilta saa seksiä, koska vain neitsytnainen kelpaa, ja dumppaavat pihtareina naiset joilta ei saa tarpeeksi miestä tyydyttävää seksiä. Ei ole oma lehmä ojassa kun en ole sinkku mutta jos olisin niin en kyllä tiedä miten tuon yhtälön ratkaisisi.
Näyttääkö sinusta elämä palstan ulkopuolelta tältä? Että ne naiset, jotka eivät ole neitsyitä, dumpataan järjestään?
No niitä vaan pannaan mutta ei huolita parisuhteisiin. Niin täällä miehet ainakin joka ketjussa kertovat suureen ääneen että naisen täytyy olla nuori, kaunis ja seksikumppaneita ei ole saanut olla mielellään yhtään, ehkä yksi tai kaksi voidaan hyväksyä jos nainen on vanhempi eli yli 20-vuotias. Samaan aikaan valitellaan suureen ääneen kun naiset ei anna tarpeeksi. Nainen ei vaan koskaan voi tehdä oikein.
En mä mitään miehiä missään muualla kuin netissä näe, mä olen ollut naimisissa jostain varhaiselta liitukaudelta asti :D
Kyllä naiset antavat, mutta samalla tavalla, kuin sinun nuoruudessasi: vain harvoille ja yleensä samoille miehille, kuin kenelle kaikki muutkin naiset antavat. Ja seksikumppaneita nykyisillä nuorilla naisilla on vähintään kymmeniä ellei satoja, eli kauheasti ei kannata neitsyyttä odotella.
Menikö tämän aamuinen ketju tyystin ohi? Palstamies ei ymmärrä sosiaalisia vihjeitä eikä kemiaa. Palstailija ymmärtää naista saatavan rahalla vaikka kyseinen nainen hengaisi hänen seurassaan pelkästään rahasta. Syy miksi osa naisista matkaa Serbiaan tai peräti maksaa rentmen.eu kotimiehelle johtuu yhtenevistä arvoista. Kyllä arvot! Kokeile joskus istua iltaa ihmisen kanssa jonka seurassa kaikki vaan tuntuu loksahtavan paikoilleen.
Suurin osa suomalaisista naisista on virhevassareita niin tosi vaikea löytää samoilla arvoilla varustettua naista. Onneksi perussuomalaisia arvoja kannattavia korkeasti koulutettuja naisia alkaa vähitellen löytyä, mutta aika harvassa vielä ovat. Kokkarinaiset ovat yleensä sellaisia uraohjuksia, että en halua soittelemaan kenenkään kakkosviulua.
-- eri
Suurin osa suomalaisista miehistä on persuja tai sekoomuslaisia eli oikeistojuntteja. Onneksi vihervasemmistolaisia arvoja kannattavia, fiksuja miehiä on olemassa.
Sannahan voisi mennä yhteen sen ikisinkun Saulin kanssa, josta oli jokin aika sitten juttua. Voisivat katsella tähtiä kaukoputkella ja lenkittää koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä yksin jättäytyä, jos itse niin haluaa. Naisellehan tuo on käytännössä aina oma valinta.
Hän ei halua olla yksin. Kaipaa kosketusta.
Sitä saa kyllä ilman parisuhdetta.
Rakkautta pitäisi olla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö tämän aamuinen ketju tyystin ohi? Palstamies ei ymmärrä sosiaalisia vihjeitä eikä kemiaa. Palstailija ymmärtää naista saatavan rahalla vaikka kyseinen nainen hengaisi hänen seurassaan pelkästään rahasta. Syy miksi osa naisista matkaa Serbiaan tai peräti maksaa rentmen.eu kotimiehelle johtuu yhtenevistä arvoista. Kyllä arvot! Kokeile joskus istua iltaa ihmisen kanssa jonka seurassa kaikki vaan tuntuu loksahtavan paikoilleen.
Suurin osa suomalaisista naisista on virhevassareita niin tosi vaikea löytää samoilla arvoilla varustettua naista. Onneksi perussuomalaisia arvoja kannattavia korkeasti koulutettuja naisia alkaa vähitellen löytyä, mutta aika harvassa vielä ovat. Kokkarinaiset ovat yleensä sellaisia uraohjuksia, että en halua soittelemaan kenenkään kakkosviulua.
-- eri
Kuumia perusnaisia kaivataan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannallakin olisi kysyntää, jos hän vain viitsisi laihduttaa itsensä normaalipainoiseksi.
Ehkä Sanna ei halua kumppania, jolle hän ei kelpaisi sellaisena kuin on. En olisi itsekään halunnut.
Eihän kukaan meistä halua.
Emme halua muuttaa itseämme miellyttääksemme ihmisiä jotka haukkuvat meitä nyt huonoiksi.
Kuitenkin monissa meistä on asioita jotka ovat luonnollisesti handicap parisuhdetta hankittaessa ja kyllä suurin osa ne tiedostaa.
Dilemma.
Naiset ovat kuin risteilyaluksia, niitä ihaillaan koska ne näyttävät hyviltä, heidät huomioidaan aina sekä ne keräävät kehuja, risteilyaluksiakin aina talvella autetaan kulkemaan omaa reittiä kun jäänmurtajat tekee heille reitin valmiiksi, risteilyalukset saavat arvostusta ja kunnioitusta. Risteilyalus jos joutuu merihätään niin sitä heti autetaan ja koko maailma kerääsympatiaa.
Mies taas on kuin konttilaiva, konttilaiva tekee raskaan työn eikä sitä kukaan kehu, konttilaiva omin voimin kulkee merillä ilman apuja ja jos konttilaiva uppoaa niin sitä ei muistella edes.
Konttilaivat ovat yksinäisiä kulkijoita ilman arvostusta ja tukea.
Toivottavasti "Sanna" on kesän ihmisten ilmoilla. Hänellähän ei varsinaisesti ollut mitään vikaa, miksei seuraa löytyisi. Typerät kiusaajat pilaanneet hänen elämänsä. Pakko yrittää jättää huonot kokemukset taakseen ja kesän aurinkoon!
En minäkään ja ikää kohta 40.
En vaan kelpaa kenelekään
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ja ikää kohta 40.
En vaan kelpaa kenelekään
Mitä olet tehnyt asian hyväksi? Teetkö aloitteita ja juttelet ihmisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kuin risteilyaluksia, niitä ihaillaan koska ne näyttävät hyviltä, heidät huomioidaan aina sekä ne keräävät kehuja, risteilyaluksiakin aina talvella autetaan kulkemaan omaa reittiä kun jäänmurtajat tekee heille reitin valmiiksi, risteilyalukset saavat arvostusta ja kunnioitusta. Risteilyalus jos joutuu merihätään niin sitä heti autetaan ja koko maailma kerääsympatiaa.
Mies taas on kuin konttilaiva, konttilaiva tekee raskaan työn eikä sitä kukaan kehu, konttilaiva omin voimin kulkee merillä ilman apuja ja jos konttilaiva uppoaa niin sitä ei muistella edes.
Konttilaivat ovat yksinäisiä kulkijoita ilman arvostusta ja tukea.
Risteilyaluksilla on aina turvasatama minne voi mennä jos siltä tuntuu kun taas konttilaivat seilaa kelissä kuin kelissä merirosvoista välittämättä ilman turvasatamaa. Konttilaivat itse tekee reittinsä työntämällä jäätikköä pois edestä kun risteilyaluksille tehdään valmis polku mitä kulkea.
Risteilyaluksia autetaan ja heidän etenemistä helpotetaan monilla tavoin mutta konttialus taistelee ja selviytyy reititään ilman helpotuksia.
Kyllä Sannassa jotain vikaa on koska naiset saa aina parisuhteen halutessaan. Sannan sinkkuus on sen oma valinta.
Miehiä on suomessa enemmän kuin naisia paitsi yli 70 vuotiaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konttilaivat ovat yksinäisiä kulkijoita ilman arvostusta ja tukea.Risteilyaluksilla on aina turvasatama minne voi mennä jos siltä tuntuu kun taas konttilaivat seilaa kelissä kuin kelissä merirosvoista välittämättä ilman turvasatamaa. Konttilaivat itse tekee reittinsä työntämällä jäätikköä pois edestä kun risteilyaluksille tehdään valmis polku mitä kulkea.
Risteilyaluksia autetaan ja heidän etenemistä helpotetaan monilla tavoin mutta konttialus taistelee ja selviytyy reititään ilman helpotuksia.
Niin. Entäpä me ei-näyttävän näköiset naiset, jotka olemme työrukkasia myös. Eipä meitä helpoteta sen enempää kuin työrukkasmiehiäkään. Noita risteilijöitä on sekä naisissa ja miehissä ja itse valitset hännysteletkö heitä vai oletko tasaveroisessa suhteessa toisen rukkasen kanssa.
Neljä koiraa, masennusta, ylipainoa (siis jos jutun kuvat ovat tästä Sannasta). Ei nyt ihan houkuttelevin tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannallakin olisi kysyntää, jos hän vain viitsisi laihduttaa itsensä normaalipainoiseksi.
Ehkä Sanna ei halua kumppania, jolle hän ei kelpaisi sellaisena kuin on. En olisi itsekään halunnut.
Eihän kukaan meistä halua.
Emme halua muuttaa itseämme miellyttääksemme ihmisiä jotka haukkuvat meitä nyt huonoiksi.
Kuitenkin monissa meistä on asioita jotka ovat luonnollisesti handicap parisuhdetta hankittaessa ja kyllä suurin osa ne tiedostaa.
Dilemma.
Jaa. Olen itse korjannut omat handicappini, jotka vaikuttavat parisuhteeseen. Olen käyttänyt paljon aikaa itseni kehittämiseen ja sen selvittämiseen, miten ihmisten kanssa toimitaan terveesti ja rakentavasti. Siltikään en ole löytänyt itselleni kumppania.
Jos joku pitää handicappina harrastustani, ammattiani tms niin se on hänen oma asiansa, ei minun aito handicap.
Vierailija kirjoitti:
Neljä koiraa, masennusta, ylipainoa (siis jos jutun kuvat ovat tästä Sannasta). Ei nyt ihan houkuttelevin tapaus.
Ja ei varmasti Sannalle kelpaa samaa yhteiskuntaluokkaan kuuluva mies jolla on ylipainoa sekä masennusta.
-- eri