Minkä takia mies huutaa kurkku suorana, raivoaa ja haukkuu
Yhteiseloa takana yli 10 vuotta. Mies on alkanut huutamaan , haukkumaan ja raivoamaan. Kaikki on minun syytäni, hän ei saa nukuttua. Yhdestä väärästä sanasta ja saa aivan järjettömän tunneryöpyn aikaan ja voi kestää päiviä jopa viikkoja ennen kuin " unohtaa" asian. Kokoajan pitää olla varpaillaan.
Olen hänen sanojensa mukaan lapsellinen ja aivoissani ei liiku mitään. Olen kuulema täysi nolla.
Joskus kun itken kun hän huutaa niin hän alkaa nauramaan ivallisesti " hah" "hah" ketään ei sun itkut kiinnosta. " Painu nyt ä... v....n
Hän kertoo kuinka muut menevät reissuun esim. Sinne se työkaveri lähti taas Lappiin" sanoin sitten, että mene sinäkin reissuun " sanoi " ei tuu onnistumaan" kysyin sitten, etten miksi ei, niin kuulema vika oli minussa.
Huutaa kuinka ei saa nukuttua ja on sen takia hermona. Tänäänkin huusi kurkku suorana ettei jaksa kuunnella minua kun käskin hakea apua unettomuuteen.
Välillä saattaa olla päivä tai kaksi jopa pari kolmekin viikkoa kun menee ihan hyvin, kunnes kaikki on yhtä kaaosta.
Osaako joku kertoa mistä tämmöinen johtuu?
Kommentit (89)
Mitä väliä syyllä kun hänessähän vika on. Mä en kattelis enkä katsellutkaan. Se on kuules mahtava tunne kun pääsee häiriköstä eroon. Mä koen sitä parhaillaan. Vartti sitten kannoin äijän viimeiset tavarat autoon ja sain avaimen takaisin.
Ap sinuna nostaisin kytkintä ja äkkiä pois, kohta olet tilastoissa taas yksi tapettu nainen.
Ei huonoa käytöstä tartte sietää. Älä ole kynnysmatto. Jos/kun tyyppi ei osaa kertoa mikä oikeasti mättää, lusikat jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä syyllä kun hänessähän vika on. Mä en kattelis enkä katsellutkaan. Se on kuules mahtava tunne kun pääsee häiriköstä eroon. Mä koen sitä parhaillaan. Vartti sitten kannoin äijän viimeiset tavarat autoon ja sain avaimen takaisin.
Hyvä sinä 👍
Vierailija kirjoitti:
"Osaako joku kertoa mistä tämmöinen johtuu?"
MITÄ hiton väliä, lähde menemään! Ei ole ihmisarvoista elämää, eikä tuossa mikään rakkaus auta!
Pää on kipee, siinä vika! Mun eksä alkoi mököttään, ei huutanu, ei raivonnu mutta ei puhunut! Suhde. Se se oli.
Teillä on aina auvvoista ja ihanaa?
Mulle tulee mieleen kolme vaihtoehtoa. Hänellä
saattaa olla burn-out, uniongelmaa tai testosteronivajetta. Eli fyysinen vaiva.
Tai sitten hänellä on toinen nainen. Oma puolisoni alkoi haukkua minua voimakkaasti ym, kun hänellä oli, vaikka oli aiemmin ollut mukava ja puhunut nätisti. Toisaalta, jos ei ukkos halua edes Lappiin lähteä ilman sua, niin tämä ei ehkä ole todennäköinen vaihtoehto. Kolmas syy voi olla vaan kyllästyminen elämään ja siitä kiukuttelu kuin pikkulapsi. Puoliso on helppo laittaa syylliseksi vitutukseen.
Mitä muuta muutosta elämäänne on tullut?
Yhteinen oma asunto?
Yhteinen lapsi?
Jokin muu joka sitoo sinut häneen?
Narsismi tulee kunnolla esiin vasta, kun olet jotenkin sitoutunut häneen niin, että hän kuvittelee, ettet enää pääse pois.
Eikö suomalaisessa kulttuurissa hyväksytä "räjähtelyä"? Eteläisissä maissa tunteiden osoittaminen, myös negatiivisten tunteiden, on sallittua ja jopa hyväksyttävää. Olen itse nainen ja räjähtelen, kun olen erittäin stressaantunut - en ole siitä ylpeä, mutta en pidä itseäni myöskään mielisairaana. Tietty jos raivoaisin selittämättä ja jatkuvasti, asia olisi ongelmallisempi. Nyt se on osa temperamenttiani niinkuin toisten läheisteni rauhallisempi temperamentti. Molemmat paremmat. Ap:n pitää tonkia miehestä ulos räjähtelyn syy ja jos ei ala avautumaan, ottaa etäisyyttä ainakin joksikin ajaksi. Josko alkaisi rulla alkaa avautua.