Minkä takia mies huutaa kurkku suorana, raivoaa ja haukkuu
Yhteiseloa takana yli 10 vuotta. Mies on alkanut huutamaan , haukkumaan ja raivoamaan. Kaikki on minun syytäni, hän ei saa nukuttua. Yhdestä väärästä sanasta ja saa aivan järjettömän tunneryöpyn aikaan ja voi kestää päiviä jopa viikkoja ennen kuin " unohtaa" asian. Kokoajan pitää olla varpaillaan.
Olen hänen sanojensa mukaan lapsellinen ja aivoissani ei liiku mitään. Olen kuulema täysi nolla.
Joskus kun itken kun hän huutaa niin hän alkaa nauramaan ivallisesti " hah" "hah" ketään ei sun itkut kiinnosta. " Painu nyt ä... v....n
Hän kertoo kuinka muut menevät reissuun esim. Sinne se työkaveri lähti taas Lappiin" sanoin sitten, että mene sinäkin reissuun " sanoi " ei tuu onnistumaan" kysyin sitten, etten miksi ei, niin kuulema vika oli minussa.
Huutaa kuinka ei saa nukuttua ja on sen takia hermona. Tänäänkin huusi kurkku suorana ettei jaksa kuunnella minua kun käskin hakea apua unettomuuteen.
Välillä saattaa olla päivä tai kaksi jopa pari kolmekin viikkoa kun menee ihan hyvin, kunnes kaikki on yhtä kaaosta.
Osaako joku kertoa mistä tämmöinen johtuu?
Kommentit (89)
Miehesi on varmaan sitä tyyppiä, joka on tottunut lapsena saamaan huutamalla periksi asioita. Liekö peritty piirre? Minun veljelläni on samoja taipumuksia ja myös isällä oli. Kun ottaa puolison tai alkaa seurustelemaan jonkun kanssa pitäisi tutustua lähemmin tämän vanhempiin ja jos heillä on ikäviä luonteenpiirteitä niitä saattaa olla lapsillakin vaikka ne tulisivat vasta myöhemmin esille.
Hän ei voi sietää sinua enää, mutta jostain syystä ei pysty lähtemään suhteesta.
Ihminen jolla pinna palaa herkästi on todennäköisesti todella todella stressaantunut. Veljeni on samanlainen, pelkään että saa sydärin vielä joku kerta kun vetää kilarit.
Kirjoitat että miehesi ei saa nukuttua. Jos se on teille mahdollista niin ehdota tilanteen rauhoittamiseksi, että nukutte eri huoneissa vaikka muutaman yön?
Jahas, mies on ollut eri mieltä kanssasi.
Jätkä haluaa pois suhteesta hoitonsa luo, mutta ei ole tarpeeksi munaa lähteäkseen ja ottaakseen tekemisistään vastuuta. Joten yrittää tehdä olosi niin sietämättömäksi, että sinä lopetat suhteen ja hän pääsee livistämään pois. Lisäetuna voi sitten vielä esittää sukulaisilleen uhria, "kun ihan noin vaan äkkiarvaamatta ilman mitään syytä vaimo jätti, yhyhyy".
Nää on niin nähty. Lähde menemään äläkä katso taaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Minun naiseni kiljuu persikka vinossa!
Mielikuvitus on lahja.
Olisi hienoa kuulla miehen versio perhehelvetistä.
Otsikosta jo arvaa sen mitä muutama on sanonut: sillä on toinen.
Ihan sama mistä johtuu. Sano sille heipat.
Se räyhää koska annat sen räyhätä.
Ota ero ja vaadi ositus ja yksinhuoltajuus (joskus muttei aina jo tämä saa vässykän raiteilleen ja menemään itseensä).
Hakeudu tuttaville tai vaikka turvakotiin kunnes saat äijän asunnostanne laillisesti mäelle tai hoitoon.
Ei kenenkään tarvitse olla luonnevikaisen sylkykuppina. Naiset katselevat tuota käytöstä ihan liian pitkään.
Olisiko otsalohkodementia alkamassa. Siihen kuuluu käyttäytymisen muutokset. Kyllä jotain outoa jos rakastava kumppani muuttuu haukkuvaksi ilkeilijäksi ja vihaiseksi.
Mistä minä sen tietäisin? Ehkä sillä on vikaa päässä. Läskistynyt mies nukkuu huonosti ja korisee. Ylipainemaski voi auttaa, mutta silloin se joutuu toiseen huoneeseen nukkumaan kompressorinsa kanssa.
Ehkä se kieltäytyy hoidosta ja pääset pian leskeksi? Tekee ollilindholmit.
Ihan eu-direktiivien mukaista. Jos kurkku on pahasti käyrä, se diskvalifioidaan.
Oletko ajatellut tunkea porkkanat korviin?
Lähde pois muutamaksi päiväksi. Kerro, että jos huuto ei sinä aikana asetu, keräät tavarasi lopullisesti. Oli syy mikä tahansa, tuo ei kuitenkaan ole normaalia.
Ei kuulosta sialta vaan joltain muulta eläimeltä. Kysy siltä gorillalta mitä se meuhkoo.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko otsalohkodementia alkamassa. Siihen kuuluu käyttäytymisen muutokset. Kyllä jotain outoa jos rakastava kumppani muuttuu haukkuvaksi ilkeilijäksi ja vihaiseksi.
On muuten tyypillinen koronarokotehaitta, ja muut prionitaudit eli aivorappeumataudit.
Pettää, inhoaa itseään, purkaa sinuun? Epäreilua mutta elämä on. Lähtisin nostelemaan jos ei huuto kertasqnomisella lopu.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa kuulla miehen versio perhehelvetistä.
Aikuinen ei hoida asioita karjumalla vaikka olis mikä. Koskee niin naisia kuin miehiä. Tuollaista ei tartte kenenkään jäädä kuuntelemaan.
Tämä on ensimmäinen kerta kun koskaan ikinä milloinkaan tällä palstalla kirjoitan tätä mutta: JÄTÄ SE SIKA!