Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia mies huutaa kurkku suorana, raivoaa ja haukkuu

Vierailija
18.04.2023 |

Yhteiseloa takana yli 10 vuotta. Mies on alkanut huutamaan , haukkumaan ja raivoamaan. Kaikki on minun syytäni, hän ei saa nukuttua. Yhdestä väärästä sanasta ja saa aivan järjettömän tunneryöpyn aikaan ja voi kestää päiviä jopa viikkoja ennen kuin " unohtaa" asian. Kokoajan pitää olla varpaillaan.
Olen hänen sanojensa mukaan lapsellinen ja aivoissani ei liiku mitään. Olen kuulema täysi nolla.
Joskus kun itken kun hän huutaa niin hän alkaa nauramaan ivallisesti " hah" "hah" ketään ei sun itkut kiinnosta. " Painu nyt ä... v....n
Hän kertoo kuinka muut menevät reissuun esim. Sinne se työkaveri lähti taas Lappiin" sanoin sitten, että mene sinäkin reissuun " sanoi " ei tuu onnistumaan" kysyin sitten, etten miksi ei, niin kuulema vika oli minussa.
Huutaa kuinka ei saa nukuttua ja on sen takia hermona. Tänäänkin huusi kurkku suorana ettei jaksa kuunnella minua kun käskin hakea apua unettomuuteen.
Välillä saattaa olla päivä tai kaksi jopa pari kolmekin viikkoa kun menee ihan hyvin, kunnes kaikki on yhtä kaaosta.
Osaako joku kertoa mistä tämmöinen johtuu?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä miestäsi vaivaa, mutta käske sen käydä lääkärillä valittamassa unettomuutta. Voisi saada siihen ensi alkuun apua. Jos sen jälkeen huuto ja raivo jatkuu, niin kerää kamas ja lähe kiitämään.

Vierailija
2/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tuota rakkauden määrää. Ja yhdessä olette koska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä tuollainen johtuu, mutta sen tiedän että jättäisin miehen huutamaan tasan itsekseen. 

Vierailija
4/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naiseni kiljuu persikka vinossa!

Vierailija
5/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kertoa mistä johtuu. Ilmeisesti sinusta. Mikset nosta vaan kytkintä?

Vierailija
6/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen mut on munaton luuseri joka haluu säästää ja syödä kakun samaan aikaan

Vierailija
7/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on alkanut inhota sinua ja haluaisi erota, mutta ei uskalla kuitenkaan lähteä suhteesta. 

Vierailija
8/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli tommonen huutaja ja petti myös monenkymmenen kanssa. Huutaa edelleen. Onneksi näen sitä harvoin.

Vierailija
9/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kaupassa tälläisen 60-70v rakastuneen pariskunnan. Nainen sanoi jotain miehelleen, mies ei vastannut. Nainen sanoi sitten jotain kovaan ääneen: No oot sinäkin yks pa**a. Ja jatkoivat eri suuntiin kaupassa.

Vierailija
10/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis heti ulkoruokintaan tuommoinen huutaja ja haukkuja...

Mutta toi unijuttu on kyllä paha. Se ei nimittäin loppujen lopuksi paljoa eroa siitä kuin eläisi jonkun addiktin kanssa. Isäni on unihäiriöinen alkkis.

Siksi mulla on raitis mies, mutta...

Ei stna, en suostu elämään varpaillani omassa kodissani.

Vierailija
11/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osaako joku kertoa mistä tämmöinen johtuu?"

MITÄ hiton väliä, lähde menemään! Ei ole ihmisarvoista elämää, eikä tuossa mikään rakkaus auta!

Pää on kipee, siinä vika! Mun eksä alkoi mököttään, ei huutanu, ei raivonnu mutta ei puhunut! Suhde. Se se oli.

Vierailija
12/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele tota liia pitkää se pilaa sunki miele. kehota veil kerran lääkärii jos ei mene niin ota ero ja muuta pois, voisitko alkuun mennä vaikka jollekkin sukulaiselle asumaan? Koita jaksaa ja muista ettei sun tarvii olla toisen sylkykuppina.

Vierailija
13/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmönen ulina tähän aamuun. Hohhoijaa

Vierailija
14/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai luule, että tuo on normaalia?

Vierailija
15/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero välittömästi, jo tänään. Muuttakaa erilleen siis ja jos olette naimisissa, niin laita erohakemus netissä.

Ei kannata jäädä tuohon, kun mies halveksuu ja on henkisesti väkivaltainen. Jos hän myöhemmin hoitaa itsensä kuntoon tai havahtuu kunnioittamaan sinua, niin voit harkita yhteenpaluuta. Jäämällä tuohon nyt mikään ei tule kehittymään parempaan suuntaan, vain huonompaan.

Vierailija
16/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla muistisairauden ensimerkkejä. Onko lyönyt päänsä viimeisen vuoden aikana tms?

Vierailija
17/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan helvetiltä. Muistutan sua että sulle EI ole mikään pakko viettää aikaasi tuon ihmisen kanssa. Hän ei kohtaa omia ongelmiaan eikä hae niihin pyynnöistäsi huolimatta apua, joten hän tuhoaa parisuhdettaan. Sinun ei tarvitse jäädä tuohon kärsimään!

Vierailija
18/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaihdevuodet alkaa aikaisemmin kuin naisten, testosteroni testeihin.

Vierailija
19/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen osaltaan suhde on lopuillaan ja todennäköisesti haluaa, että sinä teet suhteen lopettamisesta sen lopullisen päätöksen. 

Vierailija
20/89 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehkä lihonut ja lopettanut itsesi siisteydestä huolehtimisen?