Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kerho-ohjaaja, kysymys!

Vierailija
17.04.2023 |

Haluttaisiin kerhokauden loppuessa muistaa lapsen kerho-ohjaajia jotenkin. Haluttaisiin antaa ohjaajaporukalle jaettavaksi jotain syötävää. Mikä olisi sinusta mukava muistaminen? Karkkia? Limua tölkeissä? Muuta herkkua? Kerhonohjaajat ovat eri ikäisiä naisia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvipaketti ja jotain hyvää suklaata.

k

Kovinpa on siellä jollain kääkällä hermo kireellä?

Sinuunhan tuo kalahti kun piti tulla haukkumaan!

Eikö sulla ole tapoja, ole hiljaa jos ei ole asiallista sanottavaa!

"Pahvi"?

Ohis...

Vierailija
22/24 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Itse työskentelen koululla iltapäiväkerhon ohjaajana ja välillä myös koulun puolella. Meillä on pieni koulu , kaksi opettajaa, ja neljä ohjaajaa. 

Kaikki syödään karkkia, vaikka joku täällä karamellit tuomitsi. Lisäksi ne on helppo laittaa kahvitilan pöydälle eikä tarvitse miettiä säilyvyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

Itse työskentelen koululla iltapäiväkerhon ohjaajana ja välillä myös koulun puolella. Meillä on pieni koulu , kaksi opettajaa, ja neljä ohjaajaa. 

Kaikki syödään karkkia, vaikka joku täällä karamellit tuomitsi. Lisäksi ne on helppo laittaa kahvitilan pöydälle eikä tarvitse miettiä säilyvyyttä. 

Jotkin suklaat meneekin joo, mutta limut... Ei. Ne kuuluu lasten kesteille.

Vierailija
24/24 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne ohjaajat jotain lapsia itsekin, kun karkkia ja limua mietitte? Ei aikuisille nyt ainakaan mitään tuollaista!

No kyllä mulle aikuisena kelpaisi oikein hyvin karkkipussi ja limppari. Miksi aikuisille pitää aina olla joku kahvipaketti? Hyvin menee työpaikallakin jotkut karkit kahvipöydästä vaikka aikuisia ollaan kaikki.