Hei kerho-ohjaaja, kysymys!
Haluttaisiin kerhokauden loppuessa muistaa lapsen kerho-ohjaajia jotenkin. Haluttaisiin antaa ohjaajaporukalle jaettavaksi jotain syötävää. Mikä olisi sinusta mukava muistaminen? Karkkia? Limua tölkeissä? Muuta herkkua? Kerhonohjaajat ovat eri ikäisiä naisia.
Kommentit (24)
Hei
Itse työskentelen koululla iltapäiväkerhon ohjaajana ja välillä myös koulun puolella. Meillä on pieni koulu , kaksi opettajaa, ja neljä ohjaajaa.
Kaikki syödään karkkia, vaikka joku täällä karamellit tuomitsi. Lisäksi ne on helppo laittaa kahvitilan pöydälle eikä tarvitse miettiä säilyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hei
Itse työskentelen koululla iltapäiväkerhon ohjaajana ja välillä myös koulun puolella. Meillä on pieni koulu , kaksi opettajaa, ja neljä ohjaajaa.
Kaikki syödään karkkia, vaikka joku täällä karamellit tuomitsi. Lisäksi ne on helppo laittaa kahvitilan pöydälle eikä tarvitse miettiä säilyvyyttä.
Jotkin suklaat meneekin joo, mutta limut... Ei. Ne kuuluu lasten kesteille.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne ohjaajat jotain lapsia itsekin, kun karkkia ja limua mietitte? Ei aikuisille nyt ainakaan mitään tuollaista!
No kyllä mulle aikuisena kelpaisi oikein hyvin karkkipussi ja limppari. Miksi aikuisille pitää aina olla joku kahvipaketti? Hyvin menee työpaikallakin jotkut karkit kahvipöydästä vaikka aikuisia ollaan kaikki.