Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 6-kymppiset ikääntymisen merkeistä huolestuneet naiset kuitenkin suosivat harmaata hiusväreissä?

Vierailija
17.04.2023 |

Ja näyttävät sitten 7-kymppisiltä mummoilta? En ymmärrä. Omakin puoliso värjännyt hiuksiaan 40 vuotta vaaleammiksi pääsääntöisesti. Nyt kun vaalennus oikeasti nuorentaisi, niin suosii harmaa mummoväriä? Onko jokin tapa näyttää, että ollaan ylpeästi oman ikäisiä eikä mitään tekoblondeja. Naista harmaat hiukset kuitenkin vanhentaa. En uskalla kysyä, niin kysyn täältä. Muuten ääneen välillä voivottelee, kun vanhuus näkyy.
Aika yleistä näkyy olevan kaveripiirissään koulutetuissa naisissa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi on lopettanut hiustensa värjäämisen. 60 vuotiaalle on ihan normaalia, että hiusten luonnollinen väri on harmaa.

Tätä juuri ihmettelen, kun 40 vuotta vaalensi pääsääntöisesti ja edelleen kuitenkin ulkonäössään vanhenemista kommentoi (on sinällään uskomaton kaunotar edelleen) ja ei käytä tätä "konstia" nyt.

Mutta ilmeisesti siis jonkinlainen muotihomma. -ap 

Puhut niin kauniisti vaimostasi! Harmaat on ehkä suomalaisille tavallaan väärä väri, kun ei ole luonnostaan voimakasta väriä esim. silmissä.

Edesmennyt äitini värjäsi 85-vuotiaaksi asti. Tuli tummia raitoja harmaisiin hiuksiin kauniisti. Värjään itsekin vielä ja ehkä mahdollisimman pitkään.

Vierailija
22/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  kaikille  tule  harmaita.Isälläni oli ruskea  tukka 75 vuotiaaksi.Sitten hiljaa hiipi  harmaa ja  lopulta 85-90  oli lumen  valkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värit ei pysy suomalaisessa harmaassa.

En ole tuollaisesta ennen kuullutkaan, onko näin?

Tarkoitatko sellaista hennonpuoleista, ohutta hiusta?

Minulla on hieman karkea hiuslaatu ja paksuhko tukka. Hyvin pysyy hiusvärit hiuksissa.

Vierailija
24/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 6-kymppiset ikääntymisen merkeistä huolestuneet miehet eivät pidä hiuksiaan päässä vaan ovat kaljuja? Suosivat 7-kymppisiltä näyttämistä?

😂😂😂

Vierailija
25/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät miehet värjää harmaitaan piiloon?

Itse olen 30v nainen ja harmaantuminen on hyvässä vauhdissa. En aio värjätä piiloon. Miksi piilotella? Vain koska joku on päättänyt että naisia harmaantuminen vanhentaa?

Vierailija
26/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  kaikille  tule  harmaita.Isälläni oli ruskea  tukka 75 vuotiaaksi.Sitten hiljaa hiipi  harmaa ja  lopulta 85-90  oli lumen  valkoinen.

Ja Kekkosella ei ollut harmaita hiuksia.

Vierailija
27/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla yläluokan naiset antaa hiusten tulla harmaaksi / valkoiseksi

Vierailija
28/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli lähes kokonaan harmaat hiukset jo nelikymppisenä ja hänelle ne totta vie sopivat erinomaisesti. Jatkuvasti hän sai kuulla kehuja hiuksistaan.

Minä taas näytän harmaatukkaisena kamalalta, eli värittömältä ja aneemiselta. Kokeiltu on.

Aloin värjätä kasviväreillä hiuksiani välttääkseni kemikaalit. Lopputulos on ok, mutta värit haisevat heinälle hiuksissa pitkän aikaa.

Vierailija
29/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin NAISTA vanhentaa?

Hyvä vaan, ettei naiset enää suostu piilottelemaan harmaitaan. Miehet saa olla ja vanheta, naiset ei. Muka.

Vierailija
30/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksivärinen tasaisen tumma "kypärä" vähän jo ryppyisissä kasvoissa on minusta hassun näköistä. Vaaleat hiukset, ehkä raidoitetut ovat ok. Ja kyllä harmaat hiukset vanhentavat tosi paljon, mutta jokainen päättäkööt itse. On kyllä tosi kiva katsoa tyylikkäitä vanhenevia naisia, jotka osaavat sekä laittautua (hiukset ja meikki), että pukeutua ikänsä mukaisesti, mutta tyylikkäästi. Harvinaista Suomessa.

Vierailija
31/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan tässä ei tietääkseni ollut harmaat hiukset, vaan se, että nainen joka toivoo näyttävänsä nuoremmalta värjää tai kasvattaa harmaat esiin, mikä tiedetysti vanhentaa.

No itse tykkäät harmaista ja pidän tyylikkäänä.

Mutta jos toivoo nuorekkuutta ilmeeseen, niin suosittelen näkyvämpää meikkiä, kevyttä rajausta yms harmaahiuksisille naisille.

Ne taas, jotka voivat värjätä, niin suosittelen ruskean eri sävyjä, nuorentamaan ilmettä.

Vierailija
32/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harmaa on kaunis, eikä se vanhenna, jos muuten ei pukeudu ja ole kuin vanhus. Se näyttää ikäiseltäni. Ei vanhenna.

Minkäväriseksi värjäisin, tumma olisi hassu. Punaisesta en pidä, vaalea se vasta vanhentaisi. Niin minulle sanottiinkin, kun vielä vaalensin hiuksia.

Vierailija
33/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta harmaa on kaunis, eikä se vanhenna, jos muuten ei pukeudu ja ole kuin vanhus. Se näyttää ikäiseltäni. Ei vanhenna.

Minkäväriseksi värjäisin, tumma olisi hassu. Punaisesta en pidä, vaalea se vasta vanhentaisi. Niin minulle sanottiinkin, kun vielä vaalensin hiuksia.

No tietenkin kannattaisi värjätä sen väriseksi kuin hiukset luonnollisesti olivatkin ennen harmaantumista - jos siis haluaisi värjätä, ei ole pakko tietenkään.

Vierailija
34/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin kannattaisi värjätä sen väriseksi kuin hiukset luonnollisesti olivatkin ennen harmaantumista - jos siis haluaisi värjätä, ei ole pakko tietenkään.

Maantienharmaaksi?

Vierailija
35/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuorekkaalta ap itse näyttää ulkopuolisten silmissä? Värjääkö ap hiuksistaan harmaat piiloon?

Vierailija
36/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiuslaatu muuttui harmaantumisen myötä ihan kuivankoppuraiseksi kähäråksi afroksi. Sitä ei voi värjåtå, tai se katkeilisi pois kokonaan, eikä sitä voisi edes harjata.

Vierailija
37/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maantienharmaaksi?

No niin tai lähellä sitä oleva sävy, ehkä vähän vaaleampi.

Vierailija
38/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan harmaa tukka ja olen 54v nainen. Voi olla, että vanhentaa monen mielestä, mutta ei kiinnostaa enää muiden mielipiteet ulkonäöstäni. En halua enää värjätä, sain tarpeekseni ja hyppäsin mukaan silver sister - meininkiin. Tykkään tosi paljon tästä väristä!

Vierailija
39/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kuusikymppiset tarkoitamme ikääntymisen merkeillä liikkuvuuden vähenemistä, tasapainon huononemista, pidempää palautumisaikaa töiden jälkeen, hitaampaa toipumista flunssasta, näön ja kuulon heikkenemistä, työtehon laskua jne. Sellaisista merkeistä olemme huolestuneita, emme hiusten väristä tai muista toisarvoisista seikoista.

Meillä on vähän eri meininki, kun hillutaan yöelämässä ja pari-kolme vuotta nyt swingauselämäntapaa ja -bileitä. Mutta flaxi käy, joten ei tämä mikään iso juttu ole.

Vierailija
40/55 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuorekkaalta ap itse näyttää ulkopuolisten silmissä? Värjääkö ap hiuksistaan harmaat piiloon?

Vedän sivut 0-1 millin siiliksi, yläosa harvahko, lähinnä maantien värinen, parta ja rintakarvat harmaat, ne ajan siksi pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi