Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottomuus

Vierailija
17.04.2023 |

Tiedostan hyvin olevani pahasti masentunut ja ahdistunut. Olen myös henkinen ihminen ja yritän kuunnella merkkejä universumilta. Se vain, että aina kun yritän kuunnella sitä kanavaa, niin myös se puhuu minulle siihen malliin, kuinka tyhmä olen ja kuinka toivoton tilanteeni on. Joten elämässäni ei oikein ole mitään mikä pitäisi minua hengissä enää. Jos joku nyt sanoo, että hae hae apua, niin olen hakenut, enkä saanut, joten se on turha neuvo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olosi voi johtua tuosta henkisyydestäsi. Lakkaa kuuntelemasta universumia.

Vierailija
2/8 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista apua hait? Kävitkö lääkärissä tai soititko Kriisikeskukseen? Toivoa on, älä luovuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku, joka rakastaa sinua. Joku, joka tahtoo lohduttaa sinua. Joku, joka ajattelee, että sinulla on kykyjä ja lahjoja. Joku, joka sanoo, että sinulla on tulevaisuus ja toivo.

tuleuskoon. fi

Vierailija
4/8 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuunnella negatiivisia kanavia, mieliala ehkä triggeröi väärän kanavan. Joskus tulee positiivinen, ja oma valo. Elämään voi tulla vielä sisältöä ja omia kiinnostuksia voi tutkia. Itseä ei silti tarvitse kuormittaa asioilla. Muillakin taloushuolia ja mitä kullakin. Joskus hyvä keskustelija tuo muita näkökulmia.

Vierailija
5/8 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielun vihollinen tekeytyy välillä valon enkeliksi. Ei ole mitään aidosti "positiivisia kanavia".

Vierailija
6/8 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetanko ihmisten auttamisen alanuolituksen vuoksi. Jatkuvia alanuolia. Sano sitten paremmat lauseet sinä alanuolittaja. Se masentaa ihmiset.

Vierailija
7/8 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielun vihollinen tekeytyy välillä valon enkeliksi. Ei ole mitään aidosti "positiivisia kanavia".

Ihmiset ovat saaneet avun joskus kanavien kautta, kun muualta ei tullut apu. Sopiiko se kaikille on eri asia tai itse tehtynä. Jos väität kaikkea sielun viholliseksi, ehkä olet itse sitä negaatiota luova?

Vierailija
8/8 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että universumi ei puhu. Älä enää kuuntele sitä.

Oletko tai onko sinulla mahdollisuutta olla ihmisten seurassa ja tehdä jotain, jonka tuloksen voit havaita? Siivota, korjata jotain, auttaa jotain toista jne.

Lisäksi olisi hyvä liikkua. Vaikka ihan vain kävellä, joka päivä. Minua auttavat myös äänikirjat, ihmisen ääni ja tarina.

Vielä siitä tyhmyydestä ja toivottomuudesta. Et ole. Ne ovat vain ajatuksia ja tunteita, jotka tulevat ja menevät. Kukaan täällä ei saisi joutua tuntemaan noin ja se on ihmiskunnan epäonnistuminen, että niin moni tuntee, ei yksilöiden.

Haluaisitko kertoa, mitä tapahtui kun hait apua? Minäkin olen hakenut enkä saanut, monta kertaa. Ja sitten on tullut se ihminen, jolta olen saanut apua ja toivoa ja jaksanut eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi