Kerron kaikille puhelinmyyjille haittahallituksemme saavutuksista
Ja siitä kuinka en kuluta yhtään ylimääräistä niin kauan kun nämä hullut ovat vallassa. Loppuupahan lyhyeen puhelut. 😄
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Upeaa, että he tekevät töitä.
Jolla ei kukaan niistä pärjää ja joutuvat varmasti turvautumaan myös tukiin. Juuri siksi varmaan ei jää jankuttamaan kun tajuaa, että muillakin on rahat vähissä tän hullun hallituksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Provikalla ja tienaisivat enemmän, jos ei olisi tätä perskokkarehallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa tehdä töitä provikkapalkalla ilman työterveyspalveluita. Ai miten upeaa!
Kokoomus on syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolla ei kukaan niistä pärjää ja joutuvat varmasti turvautumaan myös tukiin. Juuri siksi varmaan ei jää jankuttamaan kun tajuaa, että muillakin on rahat vähissä tän hullun hallituksen takia.
Poika myi ennen armeijaa lehtiä puhelinmyyjänä ja tienasi käteen melkein saman kuin minä rak.inssinä. Joten kyllä pärjää, kun osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa tehdä töitä provikkapalkalla ilman työterveyspalveluita. Ai miten upeaa!
Kokoomus on syöpä.
Tämä!
Sano että puhelinmuyjälle Jeesus rakastaa niin loppuu puhelu vielä nopeammin.
Mä oon tehny puhelinmarkkinoinnin eston, ei tartte ihmetellä mitä sanois....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika myi ennen armeijaa lehtiä puhelinmyyjänä ja tienasi käteen melkein saman kuin minä rak.inssinä. Joten kyllä pärjää, kun osaa.
Tuskin pärjäisi enää, kun ihmiset ei osta enää mitään turhaa.
Kaikki menee sanoman puhelinmyyjille, muut soittaa pari kertaa vuodessa mutta sanomalta päivittäin, ei auta mikään kielto.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehny puhelinmarkkinoinnin eston, ei tartte ihmetellä mitä sanois....
Ei munkaan tarvi ihmetellä. Kerron oikein mielelläni, että tää nykyhallitus vituttaa. Ihana purkaa ajatuksiaan. 🙂
Minä alan aina, antamatta myyjälle puheenvuoroa, jaarittelemaan (keksittyjä) juoruja kuinka Martti taas teki sitä ja tätä ja kuinka Pirjo taas teki tätä ja tota. Keskellä juorujen saatan ykskaks vaihtaa aiheen toiseen henkilöön tyyliin vaikka että "et ikinä usko mitä se Pirjo nyt taas teki, se istutti salaatinlehtiä pieniin lasipurkkeihin joissa niille ei ole edes tilaa kasvaa. Ihan tulee mieleen tapaus vuodelta 2013 kun Paavo rakensi lapsille hiekkalaatikon mutta ai että kun sitä hiekkaa ei mistään meinannut saada siihen. Niin ja hiekasta tulikin mieleen kun mummivainaan lehmät meni aina laitumelle ja oi että kun ne oli iloisia. Kaupassa sattui hassu tapaus toissaviikolal kun unohdin lompakon kotiin mutta sitten se ei ollutkaan kotona vaan autossa kaiken ajan. Mistäs minä puhuinkaan, eksyin hieman aiheesta". Aika pian se myyjä puhelimen sulkee.
Miksi teille puhelinmyyjät soittelevat? Miksi ette laita suoramarkkinointikieltoa puhelimeenne? Toimii jos on oikea suoramarkkinointikielto, turha muuta lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pärjäisi enää, kun ihmiset ei osta enää mitään turhaa.
Lopetti joulukuun puolivälissä, lähtee armeijaan maanantaina. Että kylläpä vaan tilaavat edelleen painettuja lehtiä.