**~~ELOKUUMEILIJAT torstaina30.11~~**
näköjään tullut tavaksi tää mun pinon avaus ;)
Itsellä ei erikoista, tätiä ootellen kun lämmötkin on laskemaan päin.
Harmitukset syyskuuhun siirtyville, perässä tullaan.
Toivottavasti elokuumeilijoille vielä plussa-aalto nousee *bd*
Tutti kp 29/28-32
Kommentit (29)
Se plussa-aalto meinaan. Minä testasin eilen illalla kp 28/24-25 selkeän plussan. Testi oli joku Exact ... plaa jota apteekissa myydään. La on 6.8.07 Ei tätä meinaa käsittää millään :)
Misuli rv 4+3
Onnittelut plussasta ja ihanaa raskausaikaa!!
Nyt se plussa-aalto alkakoon!
S kp10
Täälläkin siis liitytään plussa-aaltoon, enkä voinut uskoa silmiäni kun reilun vuoden yritys palkittiin ja aamulla tikkuun pärähti hetkessä selkeän selkeä plussa. Olo on niin sekava.......
Nyt tämä aalto kyllä nappaa teidät ihan jokaisen mukaansa!!!!!!!
Misulille ja Duracelille onnittelut plussista, johan se lähti juna liikkeelle!! Siunausta ja liimaa matkalle mukaan lähettää
Saga kp1/kp28-35
Ihana uutinen!! Ja kun olit vielä vähän pessimistisen kuuloinen vielä eilen. Todella ihanaa, että pitkä odottelunne viimein palkittiin!! Antaa toivoa meille muillekin kauemmin yrittäneille. Sama taival takana, josko tämä nyt lupaisi hyvää meillekin :))
S kp10
Duracelille varsinkin extrasuuret onnittelut! Tulee melkein samanlainen olo kuin olisi itse plussannut, kun joku " pitkänmatkalainen" siinä onnistuu! =)
Aivan ihanaa!
piipaa joka epätoivon vimmalla oottelee ovista.. kp 11/28
Voi kuinka ihania plussa-uutisia heti aamun piristykseksi!!! Voi Duracel, kuinka ihanaa, että lopulta pitkä yrityksesi palkittiin!!!! Aivan ihanaa.
(.) kp vasta 9? aika matelee...ovis siis vasta ensi viikolla..sitä odotellessa.
Laittakaahan lisää plussa-uutisia :)
Pulu
Duracel: Olin niin mieli apeana kun näin sinut pinossamme, kun tiedän, että olet kauan jo yrittänyt. Tsemppasit minua niin kivasti noissa aiemmissa kuukausipinoissa. Ihanaa, että sinulla viimeinkin tärppäsi. Oikein paljon vauvaliimaa sinne Sveitsiin, eikös te siellä asustelleet vai muistanko ihan väärin!
Misulille myös oikein paljon onnea ja mukavaa odotusta!!!
Muille piinaajille myös plussia ja pahoittelun tädin yllättämille.
(.) sitä samaa, enkä tosiaankaan testannut, kun ei oireen oiretta. Se vatsan nippailukin taas loppunut. Oikeastiko siellä joka kuukausi yrittää jotain tapahtua kun aina muutama päivä oviksesta on jotain nippailua joka kestää päivän, joskus pari, ja sitten se on ohi. Hmm.. tai sitten vain kuvittelen.
Iloista loppuviikkoa kaikille!
Koralli73 kp 21/n.26 7-8DPO yk5
Misuli79 ja Duracel!!!! Mahtava juttu, että saitte plussajunan käyntiin:)) Minä tuskin mukaan ehdin, olossa ei ole oikein minkäänlaista mainintaa ei tädistä eikä raskautumisesta eli eiköhän sä tätsykkä kurvaa itsenäisyyspäivän vierailulle: / Varmasti siirrytään syyskuisiin, mutta kaikki ajallaan.
Koittakaahan muutkin saada liput elokuunjunaan: )
-Happy kp26/26-28 yk2
Itse vielä piinailen kovasti edelleen kp 30/27-29. En tiedä pitäisikö testata huomisaamuna kun illalla on pikkujoulut. Tai sitten en ota alkoholia huomenna lainkaan :)
Ja onnea Duracel ja misuli79 plussista,ihanaa kun plussia alkaa satamaan tännekkin.
JOsko minullekkin plussa tulis kun meilläkin jo yritystä se kaksivuotta plakkarissa,jospa tämä olisi hyvän onnen klubi.
Täällä menossa kp 24/26-30 ja jännitys nostaa päätänsä sillä oireita pukkaa pintaan. Rinnat aivan kamalan kipeät tuntuu samalle kuin imetys aikana kun pukka maitoa tisseihin kunnolla,alaselän särky,päänsärky,paineen tunne tuossa häpyluun kohdalla,ikenet ja alapää tuntuu turvonneelle,Ja vihlaisut kohdun oikealla puolella,sekä tämä itkuherkkyys siis meinasin pillahtaa itkuun kun luvin plussa uutisia. Joopa joo katsokaa mun sanoneen vielä hakataan ja kunnolla päätä seinään.Hitsi kun tekis mieli jo testata,mut antaas vielä olla.
Paljon peukkuja piinailijoille ja plussasäteitä.
Hieno jutska, ONNEA MISULI79 ja DURACEL...ja muut sitten perässä!!!
:))))))
Olipas kiva huomata, kuinka moni on jo tänä aamuna päässyt tänne koneelle. Mulla menossa kp 32/??, oletetun oviksen mukaan siis pitäisi menkkojen olla jo alkanut. Oviksesta ei kuitenkaan voi olla ihan varma, kun pelkästään toispuoleisten vatsakipujen perusteella sitä olen yrittänyt päätellä. Saattaa olla, että huomen aamulla vasta testaan, koska tänä aamuna ei ole ehtinyt panttailemaan pissaa tarpeeksi kauan. Yksi tiistainen nega taustalla...
T:vikli80 kp 32/31-32???
Osaakohan kukaan sanoa, mitä tarkoittaa rajut vihlasut kohdun ja/tai munasarjojen alueella? Eilen illalla vihloi niin, että oli pakko mennä välillä kyykkyyn, jotta ei olisi sattunut :( Oviksesta on nyt viikko (ja yksi päivä). Limaakin tulee taas sen verran, että meinaa mennä hermot... Ei pelkästään tavallista valkovuotoa vaan myös ns. kananmunanvalkuaista, sellaista kirkasta ja " räkämäistä" .
Nuni kp 18/28
Nunia: voisko olla ovis kuitenkin? Itsellä oli kp20/28-32.
ehdottaa Tutti :)
höh luin huonosti, eli sulla oli jo ovis...joskus tosin saattaa tulla toinen samassa kierrossa. Tai hmm...kiinnittymisjuttuja jos ois? *bd bd* ;)
ehkä parempi ku mä en pähkäile, hihih.
ÄLYTTÖMÄN PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE*HALI*
Onnea plussanneille! Itse edelleen odottelen menkkoja, kp nyt 37! Maanantaina viimeksi tehty testi joka nega eikä toista viivaa näkynyt vaikka kuinka yritti tihrustaa. No ostin eilen toisen testin jolla testaan huomenaamulla kun illalla pikkujoulut...
Olette niin uskomattoman ihania. Ilman teitä en olisi millään jaksanut, monesti oli niin epätoivoinen olo ja aina jokin nosti minut uuteen yrityskiertoon ja antoi voimia ihanialla ja niin piristävillä sanoilla. Nyt en päästätä tätä junaa matkaan ilman teitä, tulettehan jokainen tämän kyytiin????
Minä pidän peukut ja varpaat pystyssä, että plussasäteet löytävät perille ja ohjaavat teidät tämän suuren ja tilavan junan kyytiin!!!
Duracel, jonka pää on niin pyörällä, etten osaa muuta tehdä kuin tuijottaa tuota ihmeellistä plussatikkua =)
Onpas täti ollut ahkerana :( Toivottavasti ei sinua, tutti, löydä kuitenkaan.
Kovasti tärppionnea kaikille elovauvasta haaveileville !
Täällä vasta kp10, ja aika mateleeeeee
S kp10/27