Miten perhepäivähoitaja saa kaikki lapset samaan pöytään syömään? Jos hoidettavia on esim viisi?
Kommentit (10)
Ihan ne itse menevät sinne istumaan ja pienimmät nostetaan syöttötuoleihin. Ei mitään ydinfysiikkaa...
Mitä ongelmaa tuossa muka on? Kyllä ne lapset kotonakin istuvat pöytään syömään, jos heidät on kasvatettu ihmismäisiin tapoihin.
Ihan ne itse menevät sinne istumaan ja pienimmät nostetaan syöttötuoleihin. Ei mitään ydinfysiikkaa...
Ihan vaan sanomalla, että käsien pesu ja sitten pöydän ääreen syömään. Niin ja pph: lla voi olla max. 4 lasta
Meillä on neljä lasta, ja kaikki istuivat pöytään, kun oli ruoka-aika. Nyt ovat jo teinejä, yksi on muuttanut omilleen, niin en enää saa heitä kaikkia neljää yhtä aikaa pöydän ääreen.
E n ymmärtänyt kysymystä . Tietysti istuvat tuoleissa kukin. Kuten lapset normaali kodissakin . Saa olla vain 4 lasta ja joku iltapäivälapsi koulusta.
Mulla on kotona 5 lasta ja joka päivä syövät pöydässä monta kertaa, minkä siinä pitäisi olla vaikeaa? Ja lisäksi perhepäivähoitajalla lapsia on kerrallaan vain 4.
Olis kyllä onnetonta, ellei perhepäivähoitaja osais ratkaista moista ongelmaa.
Ensinnäkin hoidettavia saa olla max. 4 lasta. En oikein ymmärrä kysymystä. Tarpeeksi iso pöytä, jotta kaikki mahtuu?